"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Püha Terra

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Rectunator kirjoitti:Sarkasm, anyone...
Huomasin kyllä, mutta joku välttämättä ei. (WHOHOO! tämä on 500. viestini)
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

figunarkki kirjoitti:Onko terralla minkäänlaista teollisuutta? Vai onko koko planeetta kokonaan eri hallintojärjestelmien ja tiedemiesten leikkikenttä.
Tästä on iihan fluffissakin, vaikka en sitä tähän hätään löytänyt: Terralla ei ole minkäänlaista teollisuutta ja suurin osa Terran asukkaista työskentelee Imperiumin hallintokoneistossa. (Täytyy olla melkoinen byrokratia.)
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Clone Trooper

Viesti Kirjoittaja Clone Trooper »

Kuinkakohan suojattu Terra on ulkopuolisilta? Tiedän että joihinkin paikkoihin (mm. Astronomican) jopa inkvisiittoreiden on vaikea päästä ja he tarvitsevat mitä vaikeimmin saatavia lupia.
Minut kloonattiin kauan kauan sitten, kaukaisessa galaksissa, missä kaikki rodut tappelivat keskenään!
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Mitä nyt ulkomuistista repäisen, Terra taitaa olla aika lailla niitä suojatuimpia paikkoja Imperiumissa. Kuka tahansa lantahousu ei pääse esimerkiksi moikkaamaan Keisarin kultaista tuolia tai tsiigaamaan pyhää kuoroa eli Astronomicania. Ja taitaa siinä laivastokin olla parkissa Terran ja Marsin välissä, koska Mars on Segmentum Solar ~> Solar Fleetin keskuspaikka. Ettei mikään kovin kevyt puolustus :)
niih.
Lordkroak

Viesti Kirjoittaja Lordkroak »

figunarkki kirjoitti:Leväthän tuottavat 70% maapallon hapesta. Ja vievät aika hemmetin vähän tilaa. Luulisi että 40000 luvulla on osattu tehdä superlevä lajike joita on jonkinlaisissa hapenpuhdistus koneissa ympäri planeettaa.
Muistaakseni rulebookissa sanottiin että Terran meret ovat jo kauan sitten kiehuneet pois. Hapentuotannosta en sitten itse tiedä mitään.
Liskot jyrää. Mutta eivät silloin kun minä niillä pelaan.
Omistan melkein kaikki armybookit joten faktaa tulee.
figunarkki

Lordkroak kirjoitti:
figunarkki kirjoitti:Leväthän tuottavat 70% maapallon hapesta. Ja vievät aika hemmetin vähän tilaa. Luulisi että 40000 luvulla on osattu tehdä superlevä lajike joita on jonkinlaisissa hapenpuhdistus koneissa ympäri planeettaa.
Muistaakseni rulebookissa sanottiin että Terran meret ovat jo kauan sitten kiehuneet pois. Hapentuotannosta en sitten itse tiedä mitään.
Niin ovat. Eli siellä ei luonnon varaisena elä levää. Mutta pointtina oli se että siellä on varmaan jotain levä systeemejä koska levät on yksinkertaisia. Selviää karuissaki olosuhtessa. Suuriakin happimääriä pystytään tuottamaan pienillä määrillä levää.
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

ja vaikka joku pääsisi terralle ja pyrkisi Golden thronelle olisi edessä laivastojen, ilmakehäpuolustuksen, ilmatorjunnan ja ilmakehän sisällä olevien lentoalusten jälkeen viellä normi imperiumilaista, Adeptus Arbitesia(?) Space marinea, Adepta sororitaa(eikä mitään normaalia vaan Daughters of the Emperor) ja Adeptus Custodes(eipä nämäkään mitään helppoheikkejä :D , Joku kertoo tästä enemmän.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
JEA

Viesti Kirjoittaja JEA »

Muuten, mihin Terra ilmakehää tarvitsee? Ilmatiiviit ovet joka kotiin ja happinaamarit ulkona. So simpel.
Clone Trooper

Viesti Kirjoittaja Clone Trooper »

Niin... no... Tahdonvoimastahan kaikessa on kyse. Jos jotain haluaa oikein voimakkaasti, niin sen myös saavuttaakin. Olisi tosin kiva, jos joissain GW:n kamppanjoissa päästäisiin edes Terralle asti taistelemaan. Kaikki Tyranid-, Kaaos-, Ork- ja Tau-uhat tuntuvat niin etäisiltä fluffissa.
Minut kloonattiin kauan kauan sitten, kaukaisessa galaksissa, missä kaikki rodut tappelivat keskenään!
figunarkki

Bumba kirjoitti:ja vaikka joku pääsisi terralle ja pyrkisi Golden thronelle olisi edessä laivastojen, ilmakehäpuolustuksen, ilmatorjunnan ja ilmakehän sisällä olevien lentoalusten jälkeen viellä normi imperiumilaista, Adeptus Arbitesia(?) Space marinea, Adepta sororitaa(eikä mitään normaalia vaan Daughters of the Emperor) ja Adeptus Custodes(eipä nämäkään mitään helppoheikkejä :D , Joku kertoo tästä enemmän.
Äläkä unohda keisarin palatsin kilometrien paksuiset muurit.
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

figunarkki kirjoitti: Äläkä unohda keisarin palatsin kilometrien paksuiset muurit.
niitä olisi hauska mukiloida auki... ja joskus olen jotain kuvaa nähnyt niin niissä seinissäkin on aika hassunhauskat tykistöt.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Olettehan toki kaikki kuvista nähneet sen laite- ja letkupaljouden missä kaikki Administratorumin jäsenet kulkevat... voi hyvin olla, etteivät mokomat enää mitään happea tarvitsekaan vaan kulkevat muilla mehuilla.
figunarkki

Bumba kirjoitti:
figunarkki kirjoitti: Äläkä unohda keisarin palatsin kilometrien paksuiset muurit.
niitä olisi hauska mukiloida auki... ja joskus olen jotain kuvaa nähnyt niin niissä seinissäkin on aika hassunhauskat tykistöt.
Juu... Eihän siinä horuksellakaan mennyt kuin yksi titaanilegioona :D

Mutta olisikos netissä jossain kuvia näistä muureistä? Tai kuvaa keisarista letkuissa? Itse olen näitä hieman etsiskellyt tuloksetta.
Thor

Viesti Kirjoittaja Thor »

figunarkki kirjoitti: Mutta olisikos netissä jossain kuvia näistä muureistä? Tai kuvaa keisarista letkuissa? Itse olen näitä hieman etsiskellyt tuloksetta.
3 edikan sääntökirjasta löytyy kuva keisarista ensimmäisillä sivuilla.
Let the Hammer Fall
figunarkki

Thor kirjoitti:
figunarkki kirjoitti: Mutta olisikos netissä jossain kuvia näistä muureistä? Tai kuvaa keisarista letkuissa? Itse olen näitä hieman etsiskellyt tuloksetta.
3 edikan sääntökirjasta löytyy kuva keisarista ensimmäisillä sivuilla.
En omista kyseista opusta :(

EDIT: ja uusimmassa kirjassahan on kuva pelkästään powerarmour keisarista.
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Löytyyhän niitä. Jos joku haluaa lukea keisarin palatsin taistelusta, niin siitähän löytyy lisää taustaa aika hitosti. Löytyy jostain vanhasta dwarffista tai sitten kielletystä mustasta raamatusta.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Mutta mutta. Muistakaa eräs Lysander-niminen pentu joka kävi Terralla pyhiinvaelluksella. Löytyy viimeisimmästä Heroes & Villains -artikkelista.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
willownen

Viesti Kirjoittaja willownen »

Kunhan saan viimeisen Space Wolf -kirjan luettua, voin tulla tännekin pätemään tiedoillani. Siinä Ragnar joutuu/pääsee käymään Terrassa.
Hakaneula on yksinkertaisuudessaan niin hieno keksintö, ettei mikään tuotekehittely voi sitä parantaa.
willownen

Viesti Kirjoittaja willownen »

Kuten lupasin, päteminen alkaa nyt. Neljäs kirja tosin sijoittuu vain Navigatorien saarelle, jossa ei ole ihan sellaista kuin odotin 40k maapallosta lukevani. Siellä on juonia Navigatorien Talojen välillä, salamurhat ovat yleisiä. Mutantti-vihaajiakin asustelee saarella, ja heidän pyhä tehtävänsä on hävittää maapallolta mutantit, eli Navigatorit. Navigatorien saarella on hyvin erillaiset olot kuin muualla Terrassa, ainakin jos kirjan henkilöiden sanomisiin voi luottaa. Minäkin luulin että Terrassa olisi vähintään yksi mariiniichapter, mutta kirjassa sanotaan että suurin osa terralaisista ei luota mariineihin, koska he eivät näe eroa kaaosmariinin ja lojalistin välillä. He muistavat vain että mariinit tulivat ja tekivät planeetasta tuusannuuskamuikkusta. Tästä syystä Space Wolfien Wolfblade-ryhmän jäsenet ovat ainoat space marinet planeetalla, eivätkä hekään ole erityisen pidettyjä siellä, mutta kukaan ei uskalla päin naamaa sitä sanoa. Jään odottamaan Ankaran Hallan tietopäivitystä.
Hakaneula on yksinkertaisuudessaan niin hieno keksintö, ettei mikään tuotekehittely voi sitä parantaa.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Infodump: Terralla ei tosiaankaan ole yhtään mariinichapteriä, vaan Imperial Fistien Phalanx kiertää planeettaa suojellen sitä näin.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”