Dream, Crow ja Monoski kuvaa

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
wacoom

Viesti Kirjoittaja wacoom »

Loistavaa työtä monoski :D Noi dwarffit on aika selkeitä ja kuten s2pid sanoi, että kannattaa vähän inkata noita partoja jollain tummalla inkillä. Toi Dreamin nightkobbo on aika nätti. Ja mitä crowiin tulee, noi on vähän hienompii oikeesti, vaikka noissa kuvissa oli aika hmmm.. omaperäisiä. Vähän enemmän selkeyttä.
ja tähänki pitäs jotain keksiä..
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

crow kirjoitti:en oo ikinä nähny noin rumaa chaos warriorii... eiku oon mä kyl nähny mä oon vissii itte maalannu noin ruman warriorin mut dwarffin pää oli hieno ja nght koppo shamani
Näkisitpä vaan yhden ala-asteelaisen pennun Nurgle-warruja. Siis seon lätkinyt niihin ihan pirusti greenstaffia ja väännellyt niistä mutaatioita, jotka on rumempia kuin lastentarhassa tehdyt muovailuvahamömmöt. Sitten se maalaus näyttää ihan siltä kuin se ois dipannut ne figut maalipurkeissa. Ja sen mielestä ne paljo hienompia kuin GW:n...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
a-l
Viesti:

Viesti Kirjoittaja a-l »

:o jep, crow ei todellakaan oo, (muistatko larin) ne larin figut se on liimannu ne kokoon ja maalannu yhellä värillä esim lichie purplella KOKO käden ja toisella pään ja taas toisella jalat... ne sen figut on ihan hirveitä! :)
myydään örkkejä ja gobboja!! jättipaketti!

http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 8702#78702
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”