"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ogre unittejen koko ja command apua

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Rhazae

Ogre unittejen koko ja command apua

Viesti Kirjoittaja Rhazae »

Olen juuri aloittanut keräämään ogreja. En ole ennen käyttänyt ennen ogrejen kokoisia otuksia (VC:llä niitä ei ole). Kuinka monta kannattaa laittaa yhteen unittiin (VC:llä tähtäsin Unit strength 20)?
VC:llä olen tottunut maksimoimaan commandin mutta ogrejen kanssa siitä tulisi hirvittävän kallista. Mitä kannattaisi lattaa perus joukkoon ja mitä henkivartiohin(ryhmä johon laitan charrun)?
Olen kokoamassa armeijaani en haluasi koota "turhia" figuja, ehkä myöhemmin teen kaikki vaihtoehdot
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Commandiksi riittää musician, champankin voi ottaa jos välttämättä haluaa. Uniitin kokona olisi 3-4 luultavasti paras, en tosin osaa sanoa kun ei ole ogreista kokemusta.
Rhazae

Viesti Kirjoittaja Rhazae »

Ajattelin laittaa henkivartiohin standardin ja musikantin. Champpa on aika kallis 1/2 - 1/3 normaali ogren hinnasta lisää.
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Itse käytän musikanttia ja standardia. Lippu lähinnä tyylisyistä, luultavasti optimoiduinta olisi jättää sekin pois mutta enpä jaksa. Champpaa en käytä lähinnä tuon hinnan takia.

3-4 lienee paras yksikkökoko, sillä suuremmissa alkaa jo jäämään porukkaa pois taistelusta. Eikä se bull chargen voimabonuskaan ole (mun mielest) niin hyvä, että kantsisi lyödä jotain irongutteja kakkosriviin.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Täällä keskusteltiin jo samasta aiheesta:
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=38045
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”