"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Merirosvo armeija

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Lantty

Viesti Kirjoittaja Lantty »

Tollasia vaikka sotakoneiksi!
"Arseniikki on vahva mauste, joka voi helposti pilata koko päivällisen." - Jeanette 10 v.
Tornado

Viesti Kirjoittaja Tornado »

Itsekkin olen ajatellut tehdä piraatti jengin (mutta vasta sitten kuin saan jalot haltiat valmiiksi).
Suunnittelin että ottaisin paljon militiaa ja jonkin verran handgunnereitakin (sekä kanuunoita),
greatswordeja mukaan en ottaisi
,sillä ne eivät minun mielestäni oikein sovi mukaan (liian aatelisen näköisiä). Mutta Toivotan Erittäin Paljon Onnea Yritykselle Tehdä Hauska Piraatti Joukko! :)
''WooHohoo''
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Tässä olisi Sotakoirien (virallinen ja laillinen) armeijalista ja tässä kuuluisten rykmenttien erikoissäännöt.

Itse olen näiden kannalla. (Lista on ilmainen, Sigmarin tähden!)

Keisarikunnan nostoväestä saisi varsijousimiehet ja kaksintaistelijat, kanuunat ovat lähes pakollisia ja insinööreistä saa hyviä sankareita, kuten ehkä myös Valtenista, kuhan hänelle antaa uuden värityksen.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”