Necroneille taktiikka
Necroneille taktiikka
Nyt oli pakko tehdä tämä. Olen jo monen kuukauden ajan yrittänyt voittaa Necroneilla Mariineita, Chaosta ja Dark Eldareita vastaan.
Mutta aina, AINA vastustaja tulee Mariineilla vastaan. Assault mariinet rynnivät päälle Chaplainin kera ja vievät voiton. Laskanuuna tyypit tulittavat Destroyereita minkä ehtivät. Lordin tuhoaa aina Emperor, Librarian tai Commander.
Monolith pamahtaa lähes aina Laskanuunoista. Plasma cannnonit ja Missile launcherit vievät warrioreita mennen tullen eivätkä kaikki henkiin herätykset onnistu.
Nightbringerkin oon ollut kentällä muutaman kerran, mutta se kaatui ankaraan tulitukseen Heavy aseilla ja varsinkin kun vielä Daemon Prince viimeistelee loput. Olen nyt tilannut juuri Wraitheja mutta nekin maksavat.Immortaaleistakaan ei ole paljoa hyötyä, kuolevat alku metreillä.
Warrioreilla ei pysty etenemään, sillä aina joku ampumassa.
Flayed Oneista ei ole juuri hyötyä.
Ainoa armeija jonka olen voittanut tällä hetkellä Tyranidit ja nekin ylivoimaisesti.
Tasapelejä tullut muutama.
Kokeilin kerran taktiikkaa pysyä piilossa ja ampua. EI onnistunut!
Tasapelejä siitä vain syntyi.
Nimittäin aina joku Librarian tulee Command Squad perässään ja hakkaavat kaikki, KAIKKI!
Kertokaa hyviä taktiikoita, sillä olen erittäin epätoivoinen sen takia.
Muuten en voita koskaan mitään...
Mutta aina, AINA vastustaja tulee Mariineilla vastaan. Assault mariinet rynnivät päälle Chaplainin kera ja vievät voiton. Laskanuuna tyypit tulittavat Destroyereita minkä ehtivät. Lordin tuhoaa aina Emperor, Librarian tai Commander.
Monolith pamahtaa lähes aina Laskanuunoista. Plasma cannnonit ja Missile launcherit vievät warrioreita mennen tullen eivätkä kaikki henkiin herätykset onnistu.
Nightbringerkin oon ollut kentällä muutaman kerran, mutta se kaatui ankaraan tulitukseen Heavy aseilla ja varsinkin kun vielä Daemon Prince viimeistelee loput. Olen nyt tilannut juuri Wraitheja mutta nekin maksavat.Immortaaleistakaan ei ole paljoa hyötyä, kuolevat alku metreillä.
Warrioreilla ei pysty etenemään, sillä aina joku ampumassa.
Flayed Oneista ei ole juuri hyötyä.
Ainoa armeija jonka olen voittanut tällä hetkellä Tyranidit ja nekin ylivoimaisesti.
Tasapelejä tullut muutama.
Kokeilin kerran taktiikkaa pysyä piilossa ja ampua. EI onnistunut!
Tasapelejä siitä vain syntyi.
Nimittäin aina joku Librarian tulee Command Squad perässään ja hakkaavat kaikki, KAIKKI!
Kertokaa hyviä taktiikoita, sillä olen erittäin epätoivoinen sen takia.
Muuten en voita koskaan mitään...
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Sido vihollinen pikku koppiksilla ja siirrä joukkosi hyviin asemiin (cover save hyväksi) ja sitten break koppiksilla ja alat tulittamaan. Muista pitää lord orb kanssa warrior kanssa niin poistat autokill.
Jos vastaan tulee lähistelevä armeija niin suorat rivit ja tulta munille niin paljon ettei ne saa joukkojaan lähelle sinua.
Jos vastaan tulee lähistelevä armeija niin suorat rivit ja tulta munille niin paljon ettei ne saa joukkojaan lähelle sinua.
-
Silver Shadow
Siinäpä se nähtiin. Yksi verivihollisestani antaa neuvoja.Silver Shadow kirjoitti:Mitäs jos menisit covereita pitkin... ja ampuisit... ja jos tulee lähelle niin esim. night bringer tulee ja hakkaa...Hudsoni kirjoitti:Juu, kiitosta vaan. Mutta olisko vielä toista taktiikkaa, sillä tuo ei pakolta toimi vastustajiani vastaa, Pitäneepä kokeilla.
Lisää kiitos jos?
Ja smaoin kaverini.
Tämä on se joka aina tulee Assault Mariineilla, Librarianilla sek COmmand Squadilla päin. Ja tuo pitäisi voittaa.
Ja muuten Silver, tuota taktiikka ollaan jo hitusen kokeiltu.
Kannattaa laskeskella todennäköisyyksiä 10 Scarabi Swarmin ja komentoryhmän lähistelystä.
Scarabit ovat todella kestäviä, jos ei instakillejä saa tehtyä, ja se 40 hyökkäystä on murhaa.
Jos ei muuta, niin sitovat ainakin vastustajan, ehkäpä jojo pelin ajaksi. Käyttö vaatii tosin vähän taitoa.
Scarabit ovat todella kestäviä, jos ei instakillejä saa tehtyä, ja se 40 hyökkäystä on murhaa.
Jos ei muuta, niin sitovat ainakin vastustajan, ehkäpä jojo pelin ajaksi. Käyttö vaatii tosin vähän taitoa.
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
Ensinnäkin: Mikä on Emperor?
Toisekseen: En tunne kys. Codexia, joten mokat tulevat siitä.
Monoliitinhan voi Deep Strikettää, eikö? Käytä tätä hyväksesi ja tiputa se vihun ampujayksiköiden niskaan. Tulituksen kohteina ampujat ja übersuperkovat lähistelijät, joita vihusi on selvästi nokkelana kaverina pitänyt jonkin verran takana huomattuaan Monoliitin olemisen reservissä, jotteivät sinun ilkimyksesi saisi rellestää hänen linjoissaan vapaasti tultuaan portaalista ulos.
Mutta kun ne eivät tule (paria hämäysyksikköä lukuunottamatta), vaan etenevät maastoa halaten ampumapaikkoihin joista saa näppärät tappovyöhykkeet. Elikkäs johonkin väylään keskitetään niin paljon tulivoimaa, että vihollisen on pakko tulla jotain muuta reittiä, johon olet vamistanut mukavan yllätyksen. Kuten esim. poppoon Destroyereitä.
Kun vihun ampumavoima on keskitetty muualle, Yöntuoja ponnahtaa piilostaan esiin ja ryntää kohti lähintä vihollisyksikköä. Älä ryntää päin sitä überkovaasuperHQ:ta, vaan rehellisesti niitä ammuskelijoita. Kun ne on tapettu, siirry seuraavaan.
Toisekseen: En tunne kys. Codexia, joten mokat tulevat siitä.
Monoliitinhan voi Deep Strikettää, eikö? Käytä tätä hyväksesi ja tiputa se vihun ampujayksiköiden niskaan. Tulituksen kohteina ampujat ja übersuperkovat lähistelijät, joita vihusi on selvästi nokkelana kaverina pitänyt jonkin verran takana huomattuaan Monoliitin olemisen reservissä, jotteivät sinun ilkimyksesi saisi rellestää hänen linjoissaan vapaasti tultuaan portaalista ulos.
Mutta kun ne eivät tule (paria hämäysyksikköä lukuunottamatta), vaan etenevät maastoa halaten ampumapaikkoihin joista saa näppärät tappovyöhykkeet. Elikkäs johonkin väylään keskitetään niin paljon tulivoimaa, että vihollisen on pakko tulla jotain muuta reittiä, johon olet vamistanut mukavan yllätyksen. Kuten esim. poppoon Destroyereitä.
Kun vihun ampumavoima on keskitetty muualle, Yöntuoja ponnahtaa piilostaan esiin ja ryntää kohti lähintä vihollisyksikköä. Älä ryntää päin sitä überkovaasuperHQ:ta, vaan rehellisesti niitä ammuskelijoita. Kun ne on tapettu, siirry seuraavaan.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Miksi ihmeessä? Nightbringer on parasta, mitä 40k:n lähitaistelurintamalta löytyy. Ei hinta/laatu suhteeltaan, vaan tehoissa. Että edes alkaisi kiinnostaa, niin tarvitaan vähintään tyranttipari implant attackeilla, deamon prince dread axella tai aivan julmettu kasa hiddenfistejä. Ja silloinkaan ei juurikaan vielä pelota. Myös librarian force weaponilla ja furious chargella voi tehdä jotain, mutta sittenkin vain tuurilla.Älä ryntää päin sitä überkovaasuperHQ:ta, vaan rehellisesti niitä ammuskelijoita.
Oikeasti, jos sinulla vain on mahdollisuus (jota siis suuresti epäilen) saada Yöntuoja kiinni mariinien HQ osastoon tai yleensä edes mihin tahansa lähitaisteluun, niin ota se vastaan. Varsinkin IC:t viipaloituvat todella tehokkaasti, kiitos kaikki savet kieltävän aseen ja S 10:n, jolla siis instakillaa melkein mitä tahansa. Eli vielä kerran, jos vain saat tilaisuuden viedä kuolema lähitaisteluun, niin ota se vastaan. 95% tilanteita se kannattaa. (Kyllä, myön niitä 40 conscriptia vastaan. Pikkuolentoja voi sitten työnnellä Etheric Tempestillä pois vastustajan vuorolla tai vain lahdata Gaze of Deathilla.)
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu