"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

meteriootit.....

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Silver Shadow

meteriootit.....

Viesti Kirjoittaja Silver Shadow »

Siis onko kukaan kuullu mitään örkkejen meteriooteista?
Kun oon jo laittanu tekstiä siitä... mut siihen ei olla vastattu... ja ny se on jossain paikassa.... No kummiskin... jos örkeillä on sellanen meteritootti juttu joka tehään pelin alus.... niin missä sivulla se on örkkejen codexsessa.... ja mikä sen nimi on....

Oon kohdannu kerran sellasen erikoisuuden.... mut ei se kyl tehny kovin paljo tuhoa... vaikka pelottikin ku se iski kaikkiin mun sotilaisiin...
paitsi koneisiin se ei tainnu edes tehota... Mutta tietääkö kukaan siitä mitään....
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Mitään meteoriittijuttua (meteriootti, hehheh...) ei ole olemassakaan. Preliminary bombardment on sitten eri asia. Oletkohan nyt ihan sarkastisesti laittanut viestiäsi? ;)
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Silver Shadow

[quote="mastercalgar"]Mitään meteoriittijuttua (meteriootti, hehheh...) ei ole olemassakaan. Preliminary bombardment on sitten eri asia. Oletkohan nyt ihan sarkastisesti laittanut viestiäsi? ;)[/quote]

öö mitä Preliminary bombardment on?
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Auttaa huomattavasti, kun omistaa rulebookin ja vaikka codexin ja lukee sieltä...
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Silver Shadow

[quote="mastercalgar"]Auttaa huomattavasti, kun omistaa rulebookin ja vaikka codexin ja lukee sieltä...[/quote]

omistan jo molemmat.... mutta en löydä mistä sivulta....
Voodoo Jannu

Viesti Kirjoittaja Voodoo Jannu »

Aika shitti lukee, ku on noin perhanasti pisteitä. Mut lue Rulebookista.
Uudet kotisivuni, käykää tsekkaamassa!
http://www.kevan.org/brain.cgi?PeRRkeLe!count
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Luulen, että tarkoitat Örkkien Speed Freak -listan Preliminary bombartmenttiä. Se on kyseisen listan heavy support valinta ja maksaa xx pistettä. Tarkemmin kyseinen lista löytyy Codex Armageddonista. Fluffin mukaan kyseessä taisi kyllä olla syöksypommittajien ylilento, eikä kiven tiputus kiertoradalta.

Kyllä örkit meteoripommitustakin Armageddonissa käyttivät, mutta niillä tuhottiin kokonaisia kaupunkeja ja luotiin kampanajlle tunnelmaa ja taustaa.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Ainakaan 40k:n suppeammasta sääntökirjasta (siis siitä BfM-versiosta) ei Preliminary Bombardment -sääntöä ole löytynyt. Eipä haittaa, sillä WD303:n taisteluraportista löytyy.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
TheBerzerker

Viesti Kirjoittaja TheBerzerker »

Tai sitten Silver Shadow yrittää Aprillata........
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”