"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kannattaako ostaa battle for macragge

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Marneus calgar

kannattaako ostaa battle for macragge

Viesti Kirjoittaja Marneus calgar »

Siinä se jo tulikin
Qazza

Viesti Kirjoittaja Qazza »

ois kiva tietää millä armeijalla pelaat esim.. joku necron pelaaja ei siitä läheskään hyödy niin paljoa kuin marine pelaaja.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Jos et omista vielä yhtään figua niin suosittelen lämpimästi. Siinä saat kaiken jotta voit pelata pikku pelejä kaverisi kanssa.
Itse en pelaa nideillä enkä mariineilla ja omistan jo sääntökirjan täysversion. Mutta silti BfM on ostoslistalla ihanvaan hienon maaston ja bitzien takia. Ja sen pikku rulebookin taatusti joku ostaa OMV puolella.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Minä ostin, vaikka ensimmäinen Codexini olikin Kaaos.

Sääntökirja, templatet, hajontanoppa, ja ne taivaalliset maastonkappaleet vain 50€!
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
kaaos-soturi

Viesti Kirjoittaja kaaos-soturi »

saaks muuten spaakke mariineist konffattuu tässä tapauksessa kaaos mariinei?
Viimeksi muokannut kaaos-soturi, Pe 01.04.2005 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

kaaos-soturi kirjoitti:saaks muuten spaakke mariineis konffattaa tässä tapauksessa kaaos mariinei?
Miksei saisi? Ei siihen mitään estettäkään ole.
kaaos-soturi

no siis totta kai niistä voi, mutta mitä kaikkea poistaisi ja mitä lisäisi, että tulis näyttävii (paitsi että riippuu kaaoksesta(death guard, alpha legion...))
it is a momentary madness!!!
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Noh, ne rintapanssarien kotkat voisivat olla ehkä hyvä poistaa. Muuta ei nyt tule mieleen.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
ankk3

Viesti Kirjoittaja ankk3 »

Toisenlaiset backpackit? Eipä niissä nyt mitenkään kovin paljon poistamista ole, lisäilee vain kaikenlaista härpäkettä, niin varmaan ihan hyvä tulee.
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

kaaos-soturi kirjoitti:saaks muuten spaakke mariineis konffattaa tässä tapauksessa kaaos mariinei?
No jos sille tuulelle ryhdyt niin saat vaikka sekottaa mariinien ja tyranidien osat keskenään. Lisätä niille green stuffista jätti apina pään päälle. Maalata koko höskä pinkiksi ja grillata leiri nuotiolla. Kukaan ei kiellä. Vai kieltääkö?
kaaos-soturi

figunarkki kirjoitti:
No jos sille tuulelle ryhdyt niin saat vaikka sekottaa mariinien ja tyranidien osat keskenään. Lisätä niille green stuffista jätti apina pään päälle. Maalata koko höskä pinkiksi ja grillata leiri nuotiolla. Kukaan ei kiellä. Vai kieltääkö?
ja minä kun vaan kysyin konffaus neuvoja. voi p*rk*l*.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Macragge-smarineista on aika hankala lähteä tekemään kaaosmarineita, koska macragge-marinet ovat ns. yhden asennon ihmeitä. Tavallisista multipart-marineista saa kaaosmarinen näköisiä vaihtamalla osia kaaosmarineiden kanssa, macraggemarineille tämä ei onnistu. Paljon vähemmällä vaivalla selviät jos myyt marinet jollekin marinepelaajalle, ja ostat itse kaaosmarineita. Macraggen marinet ovat ihan nättejä (marineiksi), mutta ei niistä kaaosmarineita tee.

Macragge-lootan maasto on kyllä nättiä, sen allekirjoitan. Maastolle ja sääntöpokkarille ei jää sillai hirveästi hintaa jos saat marinet ja tyrkyt myytyä eteenpäin. Itse pistin marinet jo kiertoon, mutta tyrkyt ajattelin pitää itsellä ainakin uuden codexin julkaisuun asti, jos vaikka sitten "joutuisi" nidejä aloittamaan. Tai jos ei itse inspiroidu, niin ainakin ostohalukkaita luulisi löytyvän helpommin loppukesästä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”