GW Sneak Peeks + Muita uusia LotR figuja
- TrollChieftain
- Viesti:
Se on Pip, kato vaikka
Ei tuota saa edes BGiME-lehden mukana. Eli sikäli kuin tiedän, tuo PJ:tä varten tehty uniikki.
Tuo, että se on tuollaisella "Sneak Peak" -pohjalla taasen johtuu siitä, että kyseessä oli thepalantir.org:n aprillipila. Eli siis jukasasivat tuolla ihmisiä, että GW olisi figun julkaisemassa.
Tuo, että se on tuollaisella "Sneak Peak" -pohjalla taasen johtuu siitä, että kyseessä oli thepalantir.org:n aprillipila. Eli siis jukasasivat tuolla ihmisiä, että GW olisi figun julkaisemassa.
Phil Kelly says "No!"
- TrollChieftain
- Viesti:
-
Andromedus
Suladanhan pölli tuon haarniskan joltain itäläispossilta. Lukee jossain päin Pelennor Fieldsin kirjaa.Valtsu kirjoitti:Eli tässä tämä linkki: http://uk.games-workshop.com/sneakpeeks ... image2.jpg Ihan hieno figuuri. Ei tuo maski niin kauhea ole. Ei vain oikein sovi muihin haradeihin imo.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
- Gondorin Marko
Hei! Tästä minä pidän! Suladanistahan uhottiin GW:n toimesta että se on jotain täysin muuta kuin tähän asti nähdyt haradilaiset. Ja minun mielestäni tämä on juuri sitä. Hieno haarniska, siisti maski ja kunnon hero pose ratsulla. Hyvin saatu erilaisen kulttuurin fiilistä tuohon figuun. Minun mielestäni tämä lukeutuu LotRin komeimpiin pelinappuloihin. Tulisikohan blisterissä myös jalkaversio?
"The unit attacked on the back do not enjoy the protection of their shield."
- TrollChieftain
- Viesti: