venerable lord kroak
-
asdasdadasa
venerable lord kroak
olisko tää hyvä johonki 3000 armeijaan bosseksi jos en haluu välttämättä kovin isoo armeijaa?
käsittääkseni 8 woundii ja 3+ ward save lähikses ja 2+ ampumises,niin olis aika hauska ko telottas rauhassa örkkejä ko ne huitoo nillä sopila...(HUOM!.tarkoitus ole tehdä voittamatonta yber armeijaa vaan joku hauska,jolla on kuitenki mahollisuus voittaa..)
käsittääkseni 8 woundii ja 3+ ward save lähikses ja 2+ ampumises,niin olis aika hauska ko telottas rauhassa örkkejä ko ne huitoo nillä sopila...(HUOM!.tarkoitus ole tehdä voittamatonta yber armeijaa vaan joku hauska,jolla on kuitenki mahollisuus voittaa..)
Kroak huonot ja pakolliset huonot puolet
- 1225pts
- vie lord, hero ja rare paikan
- ws1 ei attackeja(btbc olevat ottavat auto str3[juujuu nousee demoneilla ja kummituksilla] hitin)
- jos tuhotaan lissut eivät voi saada parempaa tulosta kuin draw
hyvät ja todella hyvät puolet
- kestävä kuin betoni seinä = T6 W8 wardit 2+ ampumista/3+ cc, magic aseet menettää tehonsa, -1 to hit ja magic res 2
- taikoo kaiken kumoon = ei miscast, ilmasia noppia taikomiseen, +2 to cast & dispel, osaa 8 spelliä ja voi sekottaa loreja
Eli jos otat Kroakin se on sinun armeijasi ja kaikki muu on vaan supportia isolle sedälle ja ruination of cities on todella paha varsinkin jos saat aloittaa koska minkäs teet kun alkaa tulemaan 2d6 str5 hittiä kaikkiin 2d6 alueella spellin keskustasta, siina on parhaimillaan +50% armeijasta hautakivinä sen jälkeen
Eli lyhyesti ja ytimekkäästi: Kroak on vahva mutta jos kroak kuolee on peli menetetty
ja jos jotakuta kiinnostaa niin olen lopettanu liskoilla pelaamisen joten kyseinen figu on minulla myynnissä *maalamattomana* (en koskaan käyttänyt oikeaa figua mutta kokeilin kyllä koakkia pariin kertan peli kentällä) myös kirjaa ja muuta saurusta saatavilla http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=39406
- 1225pts
- vie lord, hero ja rare paikan
- ws1 ei attackeja(btbc olevat ottavat auto str3[juujuu nousee demoneilla ja kummituksilla] hitin)
- jos tuhotaan lissut eivät voi saada parempaa tulosta kuin draw
hyvät ja todella hyvät puolet
- kestävä kuin betoni seinä = T6 W8 wardit 2+ ampumista/3+ cc, magic aseet menettää tehonsa, -1 to hit ja magic res 2
- taikoo kaiken kumoon = ei miscast, ilmasia noppia taikomiseen, +2 to cast & dispel, osaa 8 spelliä ja voi sekottaa loreja
Eli jos otat Kroakin se on sinun armeijasi ja kaikki muu on vaan supportia isolle sedälle ja ruination of cities on todella paha varsinkin jos saat aloittaa koska minkäs teet kun alkaa tulemaan 2d6 str5 hittiä kaikkiin 2d6 alueella spellin keskustasta, siina on parhaimillaan +50% armeijasta hautakivinä sen jälkeen
Eli lyhyesti ja ytimekkäästi: Kroak on vahva mutta jos kroak kuolee on peli menetetty
ja jos jotakuta kiinnostaa niin olen lopettanu liskoilla pelaamisen joten kyseinen figu on minulla myynnissä *maalamattomana* (en koskaan käyttänyt oikeaa figua mutta kokeilin kyllä koakkia pariin kertan peli kentällä) myös kirjaa ja muuta saurusta saatavilla http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=39406
Eikös noihin woundeihin tule vielä 2 woundia lisää siitä, että on 2. generationia? Eli total woundit olisivat 10 
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
-
Vieras
(boldaus omani)Archibald kirjoitti:Archibald kirjoitti:Oliko fearia kaupan päälle?Yksi pieni kysymys ja sotussa mennään hulluiksi! Wow, onpa herkät hermot.Lok'har kirjoitti:osta kirja mutta ei
A: I'm not about to buy an unnecessary book, olny beacause a stupid 8-years old guy thinks it would make me happy...
um kukaan ei hermostunut tuli vain hetkellisesti sellainen fiilis että joku yrittää TAAS (kun näitä on vähän väliä) saada säännöt laittomasti netistä.
Pyydän anteeksi jos loukkaannuit mutta totuushan on se että kirja on "pakko"(ainahan sitä voi omat säännöt keksiä) "omistaa"(tai lainata kaverin kirjaa) itse olen aloittelemassa 40k puolella mutta en sinne mitään kirjoita kun en ole vielä kirjoja ostanut
Omasta mielestäni jos joku tässä turhasta hermostui se olit sinä
- puolisukeltaja
Noin pienen tiedon annolla ei periaatteessa ole mitään väliä(siis että onko kroakilla fear vai ei?), kun juuri itse luettelit kroakin woundimäärän, wardit, pistehinnan ja muuta tuollaista.Lok'har kirjoitti:um kukaan ei hermostunut tuli vain hetkellisesti sellainen fiilis että joku yrittää TAAS (kun näitä on vähän väliä) saada säännöt laittomasti netistä.
Pyydän anteeksi jos loukkaannuit mutta totuushan on se että kirja on "pakko"(ainahan sitä voi omat säännöt keksiä) "omistaa"(tai lainata kaverin kirjaa) itse olen aloittelemassa 40k puolella mutta en sinne mitään kirjoita kun en ole vielä kirjoja ostanut
- Eltharrion
tiedän tiedän tarkoitinkin vain että tuli siinä tilanteessa sellainen olo että kaveri yrittää: "kerro vielä toi ja toi ja onko sillä sitä ja mitä tuo tarkalleen tekee ja miten se lukee kirjassa jne"puolisukeltaja kirjoitti:Noin pienen tiedon annolla ei periaatteessa ole mitään väliä(siis että onko kroakilla fear vai ei?), kun juuri itse luettelit kroakin woundimäärän, wardit, pistehinnan ja muuta tuollaista.Lok'har kirjoitti:um kukaan ei hermostunut tuli vain hetkellisesti sellainen fiilis että joku yrittää TAAS (kun näitä on vähän väliä) saada säännöt laittomasti netistä.
ja onhan se eri asia kysyä että mitkä kroakin säännöt ovat ja että onko se kannattava ja kun alkaa kertoa miksi se on tai ei ole kannattava on syytä kertoa myös miksi---->pakko kertoa muutama tarkein sääntö
Mutta anyway jätetään "tappeleminen" ennen kuin tähän tulee turha lukko jos jollain olisi vielä vaikka jotain sanottavaa
Tämä on hyvä 3k matseissa jos ottaa vain vähän muita sankareita. (lue:skink pappeja) Kuitenkin 3000 pisteessä sankarit maksavat semmoisen 1200 pistettä. Ja tuon Ruination of Cities on niin ärsyttävä (vastustajan kannalta) kuin olla ja voi..
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
Tiedät ettei täällä ole ketään.
Aivan, se on hirveä JA ärsyttävä..
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/