Turnaus ja konversiot
Turnaus ja konversiot
Eli mitä mieltä olette, sekä voiko turnauksissa pelata konversioilla esim. dwarf warrulla kahden käden kirves=Khazâd guard tai vastaavanlaisilla konversioilla tai tällasisilla keihäs haltijoilla.
Eli miten turnauksissa suhtaudutaan tällasisiin.
Eli miten turnauksissa suhtaudutaan tällasisiin.
Noh, dwarf warru 2h:llahan ei varsinaisesti edes ole konversio, mutta... Yleensä riippuu ihan turnauksesta, jossain isommat luokan peleissä(fanaticit, GT:t) en luottaisi siihen kysymättä erikseen järjestäjiltä ja maalauspisteitä ei kannattane hirveästi odottaa, yleensäkin järjestäjiltä kysyminen on varmin keino.
- TrollChieftain
- Viesti:
Siis tottakai konversioita saa tehdä, ellei joku järjestäjä kiellä niitä. Mutta huonoihin konversioihin ei varmaan suhtaudu vastustaja hyvällä...
Viimeksi muokannut TrollChieftain, Ma 04.04.2005 20:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Köyhillä ei ole varaa.
-
LurkkiKapteeni
niin mutta jos se ei erotu normaalista örkistä se voi haitata suunnattomasti vastustajan peliä kun se tajuaakin ai toi oli se kapu... siinä menee helposti sekaisin... noita on pari ollut joista olen armotta ottanut pisteitä pois, koska ovat sotkeneet omaa peliäni. onneksi ei kertaakaan niin että se olisi loppu tuloksen muuttanut
- TrollChieftain
- Viesti:
tämä on todellinen ongelma..kaverillakin oli kerran jotain 6 örkki kapua pelissä..mistäs sen nyt muistaa kenellä on ja kuinka paljon..Troll Chieftain kirjoitti: Ja on myös sama jos on esim. 15 rangers of the northia. Mistä muistaa että ketkä sitä mahtia ovatkaan käyttäneet...
big or small,we loot it all.hmph..
Paperi on hyvä keksintö siihen vaan kaikki mahdin omistajat ja laittaa merkin kun on käyttänyt..gawd kirjoitti:tämä on todellinen ongelma..kaverillakin oli kerran jotain 6 örkki kapua pelissä..mistäs sen nyt muistaa kenellä on ja kuinka paljon..Troll Chieftain kirjoitti: Ja on myös sama jos on esim. 15 rangers of the northia. Mistä muistaa että ketkä sitä mahtia ovatkaan käyttäneet...
gw sais alkaa tekeen tollasia beissejä myyntiin...Elladan kirjoitti:Tää vois auttaa Might-onkelmissa
big or small,we loot it all.hmph..
Kysymyksiä aiheeseen liittyen:
Jos turnauksissa pitää figulla olla näkyvillä kaikki varustus, jota se käyttää pelissä eikö siinä joudu knovertoimaan aika urakalla?
Pitääkö esim. Ranger of Gondor figulle väsätä keihäs jos sellaisen haluaa miehelle antaa?
Mietin vaan, että hiukan hankala tuollainen konversio olisi, ellei sitten aseta keihästä alustalle makaamaan tai jotain???
Entäs Guard of the Fountain Court kilvellä?
Tai Pippin kilvellä?
Entä voiko Rangeria käyttää Kapteenina ja antaa sille Heavy Armourin?
Lasketaanko leather armour ulottuvaksi vyötärön alle (kyllähän se yltää vyötärön alle)?
Nimim. kyselee tyhmiä kun siihen on tilaisuus
Jos turnauksissa pitää figulla olla näkyvillä kaikki varustus, jota se käyttää pelissä eikö siinä joudu knovertoimaan aika urakalla?
Pitääkö esim. Ranger of Gondor figulle väsätä keihäs jos sellaisen haluaa miehelle antaa?
Mietin vaan, että hiukan hankala tuollainen konversio olisi, ellei sitten aseta keihästä alustalle makaamaan tai jotain???
Entäs Guard of the Fountain Court kilvellä?
Tai Pippin kilvellä?
Entä voiko Rangeria käyttää Kapteenina ja antaa sille Heavy Armourin?
Lasketaanko leather armour ulottuvaksi vyötärön alle (kyllähän se yltää vyötärön alle)?
Nimim. kyselee tyhmiä kun siihen on tilaisuus
tiiän erään jolle on käyny näin, paitsi että kyseessä oli aito figu, ei konversio.bottiins kirjoitti:niin mutta jos se ei erotu normaalista örkistä se voi haitata suunnattomasti vastustajan peliä kun se tajuaakin ai toi oli se kapu... siinä menee helposti sekaisin... noita on pari ollut joista olen armotta ottanut pisteitä pois, koska ovat sotkeneet omaa peliäni. onneksi ei kertaakaan niin että se olisi loppu tuloksen muuttanut
Mutta esim keihään saa haltialle helposti laittamalla sen selkään kiinni, niin se näyttää että hahmo kantaisi sitä selässä (olipas vaikeesti selitetty).
Näitä vanhoja topicceja ei saisi nostella, mutta kitketään tämä ongelma pois.
Saat itse Brother Veli laittaa keihään siihen mietenpäin tahansa eikä se täydy olla kovinkaan erikoisen näköinen, joku hammastikku vain.Jos noille Gondorin ukoille kilpiä antaa niin itse käytän Men of Gondorien muovisia kilpiä, tai voi aina laittaa jonkun epämääräisen litteän objektin siihen ja sanoa, että se on kilpi.En itse usko, että Rankkuria minassi kapuna hyvällä katsotaan...Teen niinkuin itse parhaaksi näät.
Saat itse Brother Veli laittaa keihään siihen mietenpäin tahansa eikä se täydy olla kovinkaan erikoisen näköinen, joku hammastikku vain.Jos noille Gondorin ukoille kilpiä antaa niin itse käytän Men of Gondorien muovisia kilpiä, tai voi aina laittaa jonkun epämääräisen litteän objektin siihen ja sanoa, että se on kilpi.En itse usko, että Rankkuria minassi kapuna hyvällä katsotaan...Teen niinkuin itse parhaaksi näät.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin