"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Delf Warriorit CoS:ssa

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
MushroomCultist

Delf Warriorit CoS:ssa

Viesti Kirjoittaja MushroomCultist »

Eli maksavatkos nämä lihakil... tai siis urhoolliset soturit Cult of Slaanesh -listaa käytettäessä 9 vaiko 7 pistettä? Eli toimiiko tässä listassa druchii revisited?

Oman tulkintani mukaan en ainkaan näe mitään syytä, miksei toimisi, mutta olen törmännyt muutamaan listaan, jossa warriorien perushintana on 9 pistettä. Voihan toki olla, että minulta on jäänyt jotain olennaista huomaamatta.

Kiitos jo näin etukäteen.
"Living in the mushroom universe..."
LurkkiKapteeni

Viesti Kirjoittaja LurkkiKapteeni »

Itse ainakin olen Cultti listani vetänyt 7pts, loogisesti se näin olisi. Jään itsekin ihmettelemään :O. Uskoisin tosin, että nämä ketkä ovat 9pts laskeneet, eivät ole 'druchii revisited'iä nähnytkään..
MushroomCultist

Viesti Kirjoittaja MushroomCultist »

Muistaakseni GW:n sivuilta löytyy esimerkkilista, jossa warrioreiden hinnan on katsottu olevan 9pts.
"Living in the mushroom universe..."
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Mutta Cultin listassa sanotaan, että käytetään DE Warrioreja Armybookin mukaisesti, eli sen mukaan hinta on nyt 7pts.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
LurkkiKapteeni

Viesti Kirjoittaja LurkkiKapteeni »

Sitähän minäkin. Jos ne maksaisivat 9pts kipale, olisi se suorastaan TÖRKEÄÄ Culttia kohtaan, vaikkakin kovin moni ei luultavasti cultissa warrioreita käytä (?).

Ps. Tulipahan turha viesti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”