"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Saako jämäpaloista konvertoituja figuja käyttää pelissä?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
DeadBeat

Viesti Kirjoittaja DeadBeat »

Itekkin oot miettiny jämäpaloista tekemistä. Skeleton rykmentin paketissa tulee ylimääräsiä päitä ja ase käsiä. Sitten huomasin että paketissa oli myös hautakiviä! Laiton baseen hautakiven, ja lisäsin skelen pään ja ase käden siihen eteen. Niinkun että skele olisi vielä nousemassa haudasta. Onko tälläset hyväksyttäviä?
"Ne jotka ylenpalttiseen taikuuteen sortuvat ovat itse juustossa kieriteltyjä juuston makuisia juustopalloja justoliemessä." -Omenapoika
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

DeadBeat kirjoitti:Itekkin oot miettiny jämäpaloista tekemistä. Skeleton rykmentin paketissa tulee ylimääräsiä päitä ja ase käsiä. Sitten huomasin että paketissa oli myös hautakiviä! Laiton baseen hautakiven, ja lisäsin skelen pään ja ase käden siihen eteen. Niinkun että skele olisi vielä nousemassa haudasta. Onko tälläset hyväksyttäviä?
Totta kai! Pitäisin melko lapsellisena, jos joku ei hyväksyisi. Kyllä muistelen nähneeni vastaavia useammankin kerran. Tuo mukavaa erilaisuutta.
LurkkiKapteeni

Viesti Kirjoittaja LurkkiKapteeni »

OT: Sen attackithan pitäisi heittää 0, eihän se vielä voi lyödä, hehe (läppä siis).

Itse olen muutaman tuollaisen Hautakivi-pää-sormet-varpaat yhdistelmän nähnyt, eikä ne mitään huonoja olleet ;). Mielestäni näyttää vähintäänkin tylsältä, jos 30 figua seisoo samassa asennossa, tuollainen tuo mukavasti erillaisuutta. Vieläkun haet metsästä/ teet jostain materiaalista jäkälää (tms.) alustaan, esim figun päähän, näyttää se vähintäänkin huvittavalta :D.
DeadBeat

Viesti Kirjoittaja DeadBeat »

LurkkiKapteeni kirjoitti:OT: Sen attackithan pitäisi heittää 0, eihän se vielä voi lyödä, hehe (läppä siis).

Itse olen muutaman tuollaisen Hautakivi-pää-sormet-varpaat yhdistelmän nähnyt, eikä ne mitään huonoja olleet ;). Mielestäni näyttää vähintäänkin tylsältä, jos 30 figua seisoo samassa asennossa, tuollainen tuo mukavasti erillaisuutta. Vieläkun haet metsästä/ teet jostain materiaalista jäkälää (tms.) alustaan, esim figun päähän, näyttää se vähintäänkin huvittavalta :D.
No vois mennä ostamaan bauhaussista jäkälää. Varmaan 10 eri väristä jäkäläää nimittäin myydää bauhausissa
"Ne jotka ylenpalttiseen taikuuteen sortuvat ovat itse juustossa kieriteltyjä juuston makuisia juustopalloja justoliemessä." -Omenapoika
Kraztog

Viesti Kirjoittaja Kraztog »

Olen tehnyt ylijäämä paloista ainakin 50-60 zombia,spirit hostit ja bansheet,toisella tosin isompi alusta mutta pitää olla aikamoinen itkijä jos se jotain haittaisi ;)
Zombibi ovat juuri noita "haudasta nousevia" ,sopivat hyvin kun summonoi lisää porukkaa,ja kaiken lisäksi niitä on erittäin nopea tehdä.
:) hymiöt ei ole tosikoille :)
Lok'har

Viesti Kirjoittaja Lok'har »

DeadBeat kirjoitti:Itekkin oot miettiny jämäpaloista tekemistä. Skeleton rykmentin paketissa tulee ylimääräsiä päitä ja ase käsiä. Sitten huomasin että paketissa oli myös hautakiviä! Laiton baseen hautakiven, ja lisäsin skelen pään ja ase käden siihen eteen. Niinkun että skele olisi vielä nousemassa haudasta. Onko tälläset hyväksyttäviä?
VC:een kirjassahan on neuvottu miten näitä kömpiöitä tehdään
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Mitäköhän tämä tyyppi sanoisi itse skulptaamastani Nurglen demonilegioonasta? Plagueriderit ovat pikkukiviä GS-hörhelöillä ja paksulla maalikerroksella, GUO puolestaan maalattu uudenvuoden tina.
Viimeksi muokannut Goblinisti, Su 10.04.2005 13:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ceridan the Green One

Viesti Kirjoittaja Ceridan the Green One »

Toi tyyppi ei vois ainakaa pelata Vaasas. 99% väestä on ainaki konverttannu yhed modellin, kuulun itte niihin jotka on konverttannu monta. Voi sitä päivää kun joku täällä Vaasas sanois et se ei pelaa konvertattuja figuja vastaan, se sais äkki lähdön paikast, eikä varmaan tulis takas, koska kukaa ei pelais sitä vastaan.
All my foes share one thing:
They all fear me!
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Juu, kyllä minä ainakin sallisin. Örkeillä ja dark elffeillä ei ole edes figuja tietyille sankareille (Bossit, noblet, muillakin armeijoilla taitaa olla saman tapaista härdelliä), joten olisi aika absurdia väittää, että konversiot/scratch-built-figut ovat kiellettyjä. Eri asia onkin, jos joku pelaa muovailuvahasta tehdyllä Nurglen demonilegioonalla ;) .
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Hassua sinäänsä, kun jopa WD:ssä näkyy useinkin kaaosmariini armeijoita, joiden lordi tai luutnanti on koottu perus kaaosmariini boxin osista. Noh, ehkäpä kaveriasi vain keljuttaa, kun olet kasannut hienon velhon euron budjetilla, ja hän osti omansa ja maksoi siitä sen 10-15e?

Yleensä tosiaan nyrkkisääntönä on hyvä, että jos figusta näkee kerta vilkaisulla mitä se esittää, ei kenelläkään pitäisi olla mitään valitettavaa. Ja koska sankareita keskiverto FB pelissäkin on alle viisi, niin kyllä niistä nyt muutaman sanan ehtii pelin alussa sanoa.

Mikäs vika siinä velhossa sitten kaverisi mielestä on? Eikö se hänestä näytä velholta (tähän auttaa vaikka kunnon suippolakki ja sauva)? Vai ei erotu rivimiesten seasta(vähän persoonallisempi maalaus)? Vaiko jatain ihan muuta?
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Kappalainen kirjoitti: Eri asia onkin, jos joku pelaa muovailuvahasta tehdyllä Nurglen demonilegioonalla ;) .
Paitsi jos ne on todella hienosti tehtyjä... Toisaalta muovailuvahasta tehty demoonilegioona sopisi parhaitten Tzeenthin legioonaksi...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Toisaalta kyseessä voi olla tuoreen pelaajan saama väärinkäsitys - konvertointi ja sculptiminen kun ovat kuitenkin enemmän kokeneempien veteraanien erikoisalaa. GW:llä kun nykyään alkaa olemaan niin kattava valikoima figuja, että varsinainen konvertointi on periaatteessa tarpeetonta.

Ottakaa nyt iisisti, älkääkä ryhtykö turhasta nillittämään - peli ja harrastushan tämä kuitenkin vain on, eikä hammerista mitään käytännön mainetta ja kunniaa saa ainakaan pelaajapiirin ulkopuolella (saan puoliskoni siskoilta näin monen vuoden jälkeen edelleenkin "Mä en ymmärrä teitä" -kommentteja).

Olen itse ajatellut koota Cult of Slaanesh armeijan, jonka Dark-Elffit olisivat vähintäänkin puoliksi muitten valmistajien kuin GW:n tekemiä - tällaisen armeijan käyttö lienee sallittua kaikissa muissa turnauksissa paitsi GW:n omissa, joita en muutenkaan erityisesti harrasta. Koska maailmalla on lukuisia figuvalmistajia, jotka tekevät huomattavasti GW:tä näyttävämpiä miniatyyrejä, niin miksi ei niitä voisi hyödyntää ja mallata mielensä mukaan? Kyse on nyt kuitenkin omista lelusotilaistasi - ainoa GW:n tuoma "välttämättömyys" on pelisäännöt, joista voi molempien suostuessa myös joustaa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Merdiac

Viesti Kirjoittaja Merdiac »

Mä teen muuten semmosen, että sillä on stegadonin ruumis ja spearmanin pää ja väitän kiven kovaa kavereille et se on Tyrion! no ei se oli vitsi XD
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Noin 20% omista figuistani on konversioita ja itse en ole turhantarkka konversioiden ulkonäöstä, kunhan jotenkin tunnistaa yksiköt ja charrut toisistaan.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Itse olen aloittin juuri uuden armeijan, jonka joka ikinen figu on konvertoitu, itse skulptattu tai jämäpaloista kasattu.. Kyseessä on tuo kauhia all gnoblar-armeija...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Silveri kirjoitti: GW:llä kun nykyään alkaa olemaan niin kattava valikoima figuja, että varsinainen konvertointi on periaatteessa tarpeetonta.
Minustakin Dark elffit pärjäävät oikein hyvin ilman mättösankareita...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ceridan the Green One

The Captain kirjoitti:
Silveri kirjoitti: GW:llä kun nykyään alkaa olemaan niin kattava valikoima figuja, että varsinainen konvertointi on periaatteessa tarpeetonta.
Minustakin Dark elffit pärjäävät oikein hyvin ilman mättösankareita...
Kyllä kai, kaikki kaverinin jotka ovat Drucheita konvertoi omat sankarinsa, ja he pitävät siit, yksikään ei ole valittanut siitä että niillä ei oikein ole kunnon mättösankaria
They all fear me!
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Ceridan the Green One kirjoitti: Kyllä kai, kaikki kaverinin jotka ovat Drucheita konvertoi omat sankarinsa, ja he pitävät siit, yksikään ei ole valittanut siitä että niillä ei oikein ole kunnon mättösankaria
ööh. Taisit ymmärtää kapteenin viestin aivan väärin, ei olisi ehkä kuitenkaan pahitteeksi lukea muita kuin viimmeistä viestiä. Siellähän sanottiin että GW:llä on niin hyvä valikoima ettei oikeastaan tarvitse konvertoida, ja tähän kapu tokaisi sarkastisesti kuinka delffit pärjäävät.
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

Eikös tästä ollut juuri jossain puhetta että nykyään ei osata lukea rivien välistä :)
Nojoo...
Ceridan the Green One

Sortsi, kaipa tajusin väärin......
They all fear me!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”