Squatit, mitäs ne on?
Squatit, mitäs ne on?
Kysymykseni tuli ilmi jo aiheen otsikossa.
- The Captain
- Valvoja
Vähän on liikaa tehty omia juttuja, tuosta olisi voinut tehdä paljon uskollisemman vanhoille armeijalistoille. En tykännyt yhtään. Lisäksi pistehinta-/laatusuhde oli monin paikoin perseellään. (Squattien tyyliinhän kuuluu noudattaa vanhoja tapoja, joten en tekisi kovin suuria poikkeamia 2. editionin listoista.)Ukkosleka kirjoitti:Katsos mitä google löysi
Fluffi on sentään skannattu suoraan GW:ltä, joten sitä ei ole raiskattu omilla "tulkinnoilla".
Minulla on pitkään kotona ollut paperille raapusteltu 3./4. editioniin sopiva kyykkälista, saas nähdä, jaksanko joskus typottaa sen koneelle ja julkaista...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
itse en ole squattien aikana pelannut mutta minulla on vanhoja valkokääpiä missä nuo esiintyvät muutamaankin kertaan (eräässä kuvassa squatilla on niin iso ase että fysiikan lakien mukaan sen pitäisi kaatua) ja olen harmitellut kun niitä ei enää ole. sen verran hauskoilta ne näyttivät. pitääpä tutustua tuhon linkiin
-
Murmelimies
Minusta squatit kuulostavat aika väkisin väännetyltä idealta, jolla yritettiin saada faban dwarffi pelaajia myös 40koon puolelle.elfmaster kirjoitti:itse en ole squattien aikana pelannut mutta minulla on vanhoja valkokääpiä missä nuo esiintyvät muutamaankin kertaan (eräässä kuvassa squatilla on niin iso ase että fysiikan lakien mukaan sen pitäisi kaatua) ja olen harmitellut kun niitä ei enää ole. sen verran hauskoilta ne näyttivät. pitääpä tutustua tuhon linkiin
Noh minusta kääpiöt ovat fabassakin tylsin armeija (ei millään pahalla kääpiöillä pelaajat), joten se varmaan vaikuttaa arvostelu kykyyni.
Oikeastaan koko 40k oli alunperin FB viskattuna avaruuteen, eli yritys ei sinäällään ollut väkisin väännetty, vaan avaruusfantasiaan kuului kääpiöt siinä missä örkit ja haltiatkin. Squatit siis löytyivät jo Rogue Traderista ihan perus kirjasta.Murmelimies kirjoitti:Minusta squatit kuulostavat aika väkisin väännetyltä idealta, jolla yritettiin saada faban dwarffi pelaajia myös 40koon puolelle.
40k vain on myöhemmin yrittänyt enemmänkin väkisin vääntää itseään irti tuosta avaruusfantasian mallista, mikä sitten on aiheuttanut monenlaista huumorimateriaalin ja fantasiasiteiden karkealla kädellä repimistä. Squatit saivat kenkää ilmeisesti juuri siksi, että ne pitivät yllä sekä huumori että fantasiapuolta. (Örkit varmaan säästyivät suuremman suosionsa turvin?)
- The Captain
- Valvoja