Kuinka tuhota black coach?
Minä taas en omista puoliakaan kääppien yksiköistä, enkä yhtäkään TK:n figua, mutta osaan kaikkien säännöt jo ulkoa etu-ja takaperin...Sipuliapina kirjoitti:Sääntökirja on kyllä olemassa, mutta kun ei vielä ole chariottia itselläni niin en ole oikein jaksanut perehtyä niiden sääntöihin.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
hä? ihan uutta mulle,että kärryt eivät saisi marssia.kerroppa minulle sääntökirjan sivu ja kappaleen nimi jotta uskoisinGrond kirjoitti:Jos saisivat, pelissä ei yksinkertaisesti olisi muita kuin 8 kärryn listoja, nyt niitä ei onneksi ole kuin Väkipyörällä :o).eiväthän tavallisetkaan chariotit saa marssia?
[pakkohan asiasta on varmistua,noob kun taidan olla
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
- Half-breed
Mistä sinä saat haltiaratsuväelle S6:n rynnäköidessä. 3+2=5 ei 6.Jan von Carstein kirjoitti: Ja sit takasin topicciin: Chargaa cavalryllä jossa Battle Banner, mieluiten kylkeen ja saat sen ekalla vuorolla alas. S6:lla saat woundeja ja Battle Banner sulattaa sen loppuun.
Eri asia onkin kuinka moni käyttää BB:tä....
Armour of the Godsin saa vain jalkaisin hyppivälle, eli ei vaunuissa olevalle. Combrende amigo?Jan von Carstein kirjoitti: Tai sitten jos saat kaverin jolla GW ja Armour of the Gods kärryyn. CHARGE! Comprende?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Eltharrion
Haloo riittäishän sen kuuluisan black cuthcin tuhoomisee pelkästää pieni dragon prince porukka flank attackkina ja porukkaa lakoon (siis vaunuja) oon kokeillu ja toimi hyvin jo pelkillä 10 dragonilla.. 100 pinnan peleis vaa vähä hankalaa
"if a plan does not plan for problems outside the plan, then it isn't a plan at all"
- Prince Ansom
- Prince Ansom
oikeinkirjotusEltharrion kirjoitti:Haloo riittäishän sen kuuluisan black cuthcin tuhoomisee pelkästää pieni dragon prince porukka flank attackkina ja porukkaa lakoon (siis vaunuja) oon kokeillu ja toimi hyvin jo pelkillä 10 dragonilla.. 100 pinnan peleis vaa vähä hankalaa
Viimeksi muokannut DeadBeat, Ti 08.03.2005 14:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ne jotka ylenpalttiseen taikuuteen sortuvat ovat itse juustossa kieriteltyjä juuston makuisia juustopalloja justoliemessä." -Omenapoika
-
Grand Admiral Prawn
Ei se 16" nyt niin lyhyt ole, yhtä lujaa tuo chargessa pääsee kuin ne Silverhelmitkin.Grond kirjoitti: Mutta asiallisesti, vehje, joka ei osaa marssia, kohtuullisen lyhyellä chargematkalla ja 90 asteen näkökentällä ei pitäisi olla haltioilla liian vaikea väisteltävä, jos se rotillakin onnistuu. Sama kuin jonkun steam tankin suhteen - jos et saa helposti alas, väistele ja ignoroi, ja tapa muu armeija. Helppoa kuin heinänteko.
Sipuliapina: kyllä kärryä voi parantaa Nehekillä, koska se on "Undead model".
Kyllä härveli periaatteessa saa woundeja omien tappamisesta klosiksessa, mutta miten se p... niin tosiaan, jos pistät sitä jollain taialla ja se hakkaa omiaan, niin kyllä juu. "For every wound the coach causes in close combat" ja silleen.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.