Elven cloak + cavalry?
-
Badruk ´eadsplitta
Elven cloak + cavalry?
Eli pelissä tuli sellainen epäelvyys että hasharin oli puun vieressä, ei mitenkään piilossa vaan sen vieressä ja Eomer halusi chargata siihen. Kysymys kuuluu että voinko eli näinkö hasharinia siinä puun vieressä?
Viimeksi muokannut Badruk ´eadsplitta, La 02.04.2005 21:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
hmmm... suhteellisen tyhmä kysymys asiasta että jos heppa jannu on 10" päässä elvencloack wearerista ja se on puolisksi puun takana niin ilmeisesti siihen ei voi chargata. oishan se vähä tyhmää että "hei, musta tuntuu että ton puun takana piilee joku, KAIKKI RYNNÄKKÖÖN!!!"
viimeinen naula tämän harrastuksen arkkuun on isketty.
- TrollChieftain
- Viesti:
-
Badruk ´eadsplitta
- TrollChieftain
- Viesti:
Olisihan nyt aika tyhmää jos örkkikapteeni määräilisi: "pidäpäs rölli asettas hetki siinä kulmassa, niin noi haltiat ei voi ampuu mua".Valtsu kirjoitti:Se johtuu siitä kun eihän se mordor troll sitä nuijaa koko aikaa siinä samassa kohdassa pidä.Troll Chieftain kirjoitti:Ai aseet eivät blokkaa näkyvyyttä? Mites jos on vaikka Mordor Trolli "Hand Weaponia" heiluttamassa? Kuulostaa tyhmältä...
Aseita ei lasketa siis näkemiseen. Yksi olennainen syy on, että keihäsmiehet eivät pääsisi ikinä piiloon vaikka menisivät makuulle, kun niiden keihäät aina näkyvät. Todellisuudessahan ne keihäsmiehet pitäisivät niitä keihäitä matalalla tai muuten piilottaisivat ne.
- TrollChieftain
- Viesti:
Itse en ainakaan antaisi Bannerin blokata LoS:ia, koska sen voi olettaa liehuvan tuulessa, eikä se pysy paikoillaan. Lisäksi noulet menisivät siitä läpi vaikka se silla hetkellä tiellä olisikin. Edelleen lippuja voi tehdä monen kokoisia, taidankin tehdä tästä yhden, jonka taakse mahtuu Trolli... Niin ja toisen vielä isomman, jotta saan myös Fellbeastin piiloon... Jotenkin vaan tuntuu fiksummalta, että se ei blokkaa LoS:ia.
Phil Kelly says "No!"
- TrollChieftain
- Viesti:
Tuosta nyt voi olla monta mieltä. Esim. Jos kaveri aikoo vaikka ampua puoliksi kiven takana olevaan örkkiin. Mutta sitten kaveri sanoo:"eihän siinä tule in the wayta, koska kyllä se örkki heiluu ja se voi vaikka heilua pois siitä kiven takaa." Itse ajattelen pelin etenevän ikään kuin pysäytetyissä kuvissa.
Jos banneri on tiellä, niin sitten se on tiellä. Eikös Alessio jotain sen suuntaista sanonut, että toivoo ihmisten käyttävän rehellisesti tuota banner blokkausta.
Eli ihmiset eivät tekisi liian isoja lippuja.
Jos banneri on tiellä, niin sitten se on tiellä. Eikös Alessio jotain sen suuntaista sanonut, että toivoo ihmisten käyttävän rehellisesti tuota banner blokkausta.
Eli ihmiset eivät tekisi liian isoja lippuja.
Köyhillä ei ole varaa.
niin, mutta harvemmin se että jos seisoo kiven takana niin tyyppi heiluu niin paljon että se kivi ei olisi edessä, ja itse en ole koskaan ottanut Bannerista mitään, eli sen läpi voi ampua, koska Bannerin koolle ei tosiaankaan ole mitään koko määräystä, joten ihan hyvin voisi tehdä Bannerin joka peittää edestä päin koko sinun oman armeijasi ja myös ukon joka sitä kantaa... miten kukaan enää hyötyisi jousista sitten... (aika ääri esimerkki tuo kyllä oli). mutta itse en ota Bannerista in the wayta , enkä tule varmaan ottamaankaan ennen kuin turnauksen tuomarit sen sanoo tai kun se lukee säännöissä että se pitää ottaa