"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vampire counts: Black knights & "sortuminen"

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Paul Frank

Vampire counts: Black knights & "sortuminen"

Viesti Kirjoittaja Paul Frank »

Heipparallaa pitkästä aikaa! =)

Elikkä vastaan on astumassa tällä kertaa Vampire countit ( von carstein ) Ja tiedän että vastustajani ottaa Black knighteja ainakin yhden yksiön ( peli on 3000pts ) Ja minua kävikin mietityttämään päteekö se vapirecounttien "sortumis" sääntö myös näihin. Nämähän ovat tajuttoman hintaisia ja sitten vain otat todella vahvat blokit ja voitat reson rivien ja outnumberin avulla ja black knihteja sortuu... Meinasin vain että sehän on aika helppo tuhota jos se sääntö pätee... Eli onko näin?

Toivottavasti tajusitte jotain... =D
Paul Frank is your friend
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

Itseasiassa niitä ei ole niin helppo voittaa lähiksessä. Usko pois. Napsahtaa vamppyyri ja kymmenkunta nihtiä mihin tahansa yksikköön, niin sen voi unohtaa.
Cleanse and purify!
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

pätee kaikkiin joilla on undead erikoissääntö (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta). Knighteillä ei ole mitään poikkeuksellista erikoisuutta tähän sääntöön, ja ne murenevat aivan yhtä helposti kuin zombit.

Edit: suosittelen muuten lämpimästi flank hyökkäystä siltä puolelta missä vamppyyri ei ole, tämä tosin vaatii taitavan ansan asettelua ja muuta kikkailua, mutta onnistuu silti varsin usein. Ritarit kun yleensä leveilevät lievästi etäällä muusta armeijasta, heti chargen jälkeen.
niin... tänäänkin...
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

hawkeye kirjoitti:pätee kaikkiin joilla on undead erikoissääntö (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta). Knighteillä ei ole mitään poikkeuksellista erikoisuutta tähän sääntöön, ja ne murenevat aivan yhtä helposti kuin zombit.
Muuten kiva, mutta poikkeusta ei tähän sääntöön ole kenelläkään.
Eli jokaikinen undeadyksikkö kärsii resoluutioon hajoamisesta.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
DeadBeat

Viesti Kirjoittaja DeadBeat »

[quote="hawkeye"]pätee kaikkiin joilla on undead erikoissääntö (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta). Knighteillä ei ole mitään poikkeuksellista erikoisuutta tähän sääntöön, ja ne murenevat aivan yhtä helposti kuin zombit.

Veikkaan että meinasin poikkeuksia VC armeijassa jollai EI OLE undead sääntöä (eli ghoulit ja bat swarmit)
"Ne jotka ylenpalttiseen taikuuteen sortuvat ovat itse juustossa kieriteltyjä juuston makuisia juustopalloja justoliemessä." -Omenapoika
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

Ukkosleka kirjoitti:Itseasiassa niitä ei ole niin helppo voittaa lähiksessä. Usko pois. Napsahtaa vamppyyri ja kymmenkunta nihtiä mihin tahansa yksikköön, niin sen voi unohtaa.
ei paina missään ogreja vastaan, ja ei ne murene yhtä helposti ku zombit, meinaa combat resossa kyllä mutta ei silloin jos kenraali delaa
Karpaloh

Viesti Kirjoittaja Karpaloh »

Ottaen myös huomioon että BK:itten Ld on peräti 8, joten eivät ne kauhean helposti murene kenraalin kuoltua. Ellei sitten rupea heittämään niitä kahta 6 väärässä paikassa ;)
Play hard, go Pr0
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

Deetwo kirjoitti:
hawkeye kirjoitti:pätee kaikkiin joilla on undead erikoissääntö (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta). Knighteillä ei ole mitään poikkeuksellista erikoisuutta tähän sääntöön, ja ne murenevat aivan yhtä helposti kuin zombit.
Muuten kiva, mutta poikkeusta ei tähän sääntöön ole kenelläkään.
Eli jokaikinen undeadyksikkö kärsii resoluutioon hajoamisesta.

Niin tuli kirjoitettua väärin :( (ja muistettua väärin :P)

muistin ettei tämä sääntö koskisi charectereihin, tai oikeastaan en unohtanut sekotin ainoastaan siihen kenraalin kuolemiseen, tai siis... :?
niin... tänäänkin...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”