"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

DElf warruja (uus kuva koko joukosta)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Pink Knight

DElf warruja (uus kuva koko joukosta)

Viesti Kirjoittaja Pink Knight »

nonii tässä tuli koitettua saisko parempaa kuvaa ja saihan sitä ( munkin taidoilla ) tosin tällä kertaa vain yhestä ukosta mutta se tuskin maailmaa kaataa. nyt pitäis pystyy sanoo jo jotain...

http://www.sotavasara.net/gallery_browse.php?show=901

Ensimmäisiä DElf warrujani (aikalailla ensimmäisiä figujani, olen maalannut about 20 figuu) tulos oli sitte tämmönen...(kuva ompi uusi)
Laittakaas kommentia tulemaan. Jookosta?

http://www.sotavasara.net/gallery_browse.php?show=913

Itse olen ihan tyytyväinen ja peli tarkoitukseen olen maalannut.
Viimeksi muokannut Pink Knight, Ke 06.04.2005 20:13. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Bronzed flesh on vähän tummempi kuin suomalaisen väri, veikkaisin jotain thaimaalaista. Dwarf flesh on enemmän ihmisen värinen. --Jubee
Sly Cooper

Viesti Kirjoittaja Sly Cooper »

Kuva juu hieman suttuinen, mutta pelikäyttöön mun mielestä hyvin maalattuja..!

En DElffien värityksestä oikein tiedä, mitä sen "pitäisi" olla, mutta itse pidin värivalinnoistasi...!

En tota maalausta osaa tarkemmin kommentoida (itsekään mikään pro), mutta jos näkis kuvaa vähän eripuolilta figuja niin vois olla jees..?..

Hyvää työtä kumminkin:)
CASKET

11.8. @ Pellavarock /w Amorphis, Moonsorrow, Stam1na, etc.

http://www.casketband.com / http://www.myspace.com/casketband

- Death Metal with Hardcore flavour -
Jarran

Viesti Kirjoittaja Jarran »

Ihan hienoja figuja, ottaen huomioon että ne ovat "aikalailla" ensimmäisiä figujasi. :P
Mutta mielestäni niiden sävyt ovat ehkä vähän liian vaaleita.

Baset ovat hyvät, ja jos oiken olen nähnyt niin olet pistänyt varjostukset tohon valkoiseen pääkallo logoon tossa kilvessä? Vielä vaan enemmän varjostuksia ja highlightejä kehiin niin tulee vielä paremman näköistä. :D
WAGUSNOT!
hullukoira

Viesti Kirjoittaja hullukoira »

ihan ok pelikäyttöön. kilvet ja banna ovat hyvät. sormien väliset urat voisit maalata erittäin ohuella pensselillä ja ruskealla inkillä jolloin kädet näyttäisi paremmilta. metalliosat kaipaa erottuvuutta jonka saa esim drybrushaamalla ja inkkaamalla uudelleen. Muuten ihan kivaa jälkeä. baset hyvät.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Todella hienosti maalattuja ensimmäisiksi figuiksi. Lipusta plussat, kun olet jaksanut nuo riimut siihen maalata. Vähän varjostusta ja korostusta nuo tietysti kaipaavat.

Mikä noissa häiritsee eniten, on se, että huomio ei kiinnity ensimmäisenä figuun, niinkuin pitäisi, vaan alustaan, koska siinä on paljon räikeämmät värit. Voisit koettaa lisätä vähän väriä noihin haltioihin ja maalata alustan tilpehöörit ja reunat vähän maanläheisemmillä sävyillä. Esimerkiksi alustoissa olevat nuolet ja kilvet voisi käsitellä ohuella ruskealla maalilla, jolloin ne eivät enää hypi silmille ja kun nuo näkyvät talsivan lumella, niin vihreät reunat alustoissa näyttävät aika törkeiltä. Voisit maalata ne reunat vaikka ruskealla tai mustalla.
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

No jaa... Delf warrut ovat kyllä helpoimmin maalattavia figuja jotka ko. armeijasta löytyy.

Inkkaus ja drybrushaus chainmailiin, drybrushia rintapanssariin, ja layered highlaitti kaapuun. Suht helppoja toteuttaa ja parantaa figuasi pirusti. Flesh washia ihoon. Ja jalustoista hillitympiä, niin ne ei kilpaile figun kanssa.
Set fire to the family tree.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”