Kauanko maalaat?
riipuu todella paljon figusta. tavallinen rivi monsu noin 2 tuntii ja ei siltikään kovin kummosta jälkeä kolmessa tunnissa saa figun jo näytämään joltain ja 4-5 tunissa figu on loisteliaassa kunnossa yksityis kohtia myöten. hidas olen vaikka pidän maalaamisesta
charruihin sitten saataa mennä viikkoja (kun en ikinä ole tyytyväinen johonkin väriin) suurin ogelma minulla on se että maalaan liian hätäisesti
charruihin sitten saataa mennä viikkoja (kun en ikinä ole tyytyväinen johonkin väriin) suurin ogelma minulla on se että maalaan liian hätäisesti
-
PhoenixKing
Riippuu figuista ja fiiliksistä. Sain viime viikolla maalattua 2 silver helmiä 2 päivässä. Siis ukot, ilman käsiä ja hepoja
. Ei oikein ole fiiliksiä ja muutkin kiireet, mm. kokeet, kiristää aikataulua. Ja sotussa olen noin 1-2 tuntia päivässä... 
Myyn 40k SM tactical squadin ja eldar craftworld kirja.Täällä.
- puolisukeltaja
Täällä sama, rivijannuissa menee se 3-7 (olen niin perhanan hidas maalaamaan
) ja heroihin menee sitten 15h------>
Eli samaa tuntimäärää, mutta ihmettelen, että jos porukka maalaa yhtä tyyppiä niinkin kauan kuin 7 niin miksi se laatu sitten on huonoa (ei koske todellakaan kaikkia)?
Eli samaa tuntimäärää, mutta ihmettelen, että jos porukka maalaa yhtä tyyppiä niinkin kauan kuin 7 niin miksi se laatu sitten on huonoa (ei koske todellakaan kaikkia)?
"Brush-licking makes you a better painter"
Itse maalaan tällä hetkellä Rackhamia ja kokeilen erikoistekniikkoja... jokainen lähenee sellasta kymmentä tuntia työtä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Jauh, itse en pysty varmasti sanomaan mitään tuntimäärää, mutta maalaus tahti on yleensä luokkaa 2 figua/päivä ja 1 figu/2 viikkoa välillä, riippuen siitä kauanko istun tuolla välillä maalaamassa, kun tuo päivässä käytetty aika väihtelee välillä 5min-8h...
Yrska
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
-
Goblinisti
- Viesti:
Nurglen demonipoppoon maalaus on ollut erittäin nopea. GUO menee maaleihin ~45 minuutissa, kun on tinasta ja ylijäämäosista värkkäilty. Perusjamppatuomista tulee maalailtua noin viisi minuuttia. Ensin DA Green pohjamaalin päälle, sitten Goblin green korostukset ja ruskea väripesu. Alustaan roiskitaan jotain ruskeaa ja hyllyyn vain!
Yhtä figua skulptaankin sitten ~tunnin, ensin rautalankarunko, ensimmäin Gs-kerros, toinen GS-kerros, detaljit, epoxiliimapesu, kuivumiset eri vaiheiden välillä jne.
Yhtä figua skulptaankin sitten ~tunnin, ensin rautalankarunko, ensimmäin Gs-kerros, toinen GS-kerros, detaljit, epoxiliimapesu, kuivumiset eri vaiheiden välillä jne.
Riippuu aivan mitä maalaam. Normaalisti maalaan rivisotilaat ryhmissä (O&G/Woodelf), mihin menee n. viikko (aktiivista maalausaikaa/kasaus aikaa ehkä 12-14h). Tämä arvio on tietysti silloin kun jaksaa maalata... On pari ryhmää lojumassa tuolla minkä maalaamine on alotettu ehkä 5 vuotta sitten
. Sitten yhteen Charruun menee suunnilleen saman verran aikaa kuin kokonaiseen ryhmään, kun tekee parempaa jälkeä.
Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
-
Gragh the Bloodhammer
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Tällä hetkellä maalailen lähinnä helffejä, ja näihin saa helposti uppoamaan aikaa aivan tolkuttomasti. Esim. White Lionsit ja miekkamarsut vie +20 tuntia kappale, helffeissä kun ei oikeastaan voi käyttää tavallisimpia maalaustekniikoita, esimerkiksi inkkaukset ja drybrushaus jättää liian epäsiistin jäljen.
Ja sitten on tietysti charrut. Tyrion on vienyt useita kuukausia, joskin on käynyt läpi osittaisen maalinpoiston pariin otteeseen. Imrik on toista kuukautta työn alla.
Aika tosin riippuu täysin figusta, esimerkiksi avovaimolle maalasin delffi warrun tunnissa.
Ja sitten on tietysti charrut. Tyrion on vienyt useita kuukausia, joskin on käynyt läpi osittaisen maalinpoiston pariin otteeseen. Imrik on toista kuukautta työn alla.
Aika tosin riippuu täysin figusta, esimerkiksi avovaimolle maalasin delffi warrun tunnissa.
Set fire to the family tree.
Eiköhän tämä otoksen suuruus anna tarpeeksi informaatiota, gallupit ovat muutenkin aiheina vähän niin ja näin (yleisissä figukeskusteluissa ne on virallisesti kieletty, mutta käytännössä muuallakin niitä katsotaan epäilevästi).
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer