"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark Elfit

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Marneus calgar

Dark Elfit

Viesti Kirjoittaja Marneus calgar »

Ovatko Dark Elfit niin huono armeija mitä väitetään.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Darkelffit eivät todellakaan ole huono armeija! Ongelma vain on se ettei kukaan osaa pelata näillä tarpeeksi hyvin ja yhden pelin jälkeen huutavat kirosanoja, paiskaavat armeijansa seinään ja kirjoittavat sotavasaraan: Dark elffit ovat paskoja!
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
mEnths

Viesti Kirjoittaja mEnths »

Eivät.

Yleensä armeijan teho sekä menestys riippuu pelaajasta eikä armeijasta.
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=39188

minun topiccina kertoo kaiken tarpeellisen jatka sitä jos jotain muuta on
"Glory, Honor & Victory over Death"
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Eihän dark elffit huono armeija sikäli ole että kaikilla armeijoilla voitetaan yksittäisiä pelejä, mutta full cheesy unfairplay turnaus hordea siitä ei saa, eikä tarvitsekaan.
handy

Viesti Kirjoittaja handy »

en kerää dark elffejä mutta olen itse kerännyt empireä 4 vuotta ja olen kerran voittanut massacrella ja muut kerrat hävinnyt EIKÄ SYY OLE ETTÄ ARMEIJA ON HUONO VAAN PELAAJAN. mielestäni dark elffit on hyvä armeija innikuin muutkin.
Be brawe, have no fear death will become to you soon.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Dark Elffeistä on tosiaan keskusteltu viime aikoina paljon, jatkaa voit vaikka täällä. Ei pidetä samasta aiheesta useampaa aktiivista keskustelua auki, suljen tämän.

EDIT: Ja armeijoihin ja yksiköihin liittyvät keskustelut tulisi tietysti kirjoittaa Armeijat ja yksiköt -alueelle.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”