"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Librarian/ veil of time

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Silver Shadow

Librarian/ veil of time

Viesti Kirjoittaja Silver Shadow »

ei se voi olla niin.... että librarian sais rell rollata kaikki hitit...woundit....leardshipit jne..... ajatelkaa ny.... se maksaa vain 10pts.... paitsi sille kalliimmalle jotain..... eli kysymykseni on..... voiko librarian rell rollata kaikki hitit.... woundit..... leardshipit.... jne.... kun pelasin eilein dark eldareita vastaan..... 3 whirlalla ammutaan.... oho mikään ei osu... no eikun rell roll... oho kaikki osu.... woundaako.... oho ei woundaa rell roll..... oho woundas.... kaikki kuoli ku ei oo cover savea..... että kuulostaa ihan ______..... ei se voi olla totta.... en usko... uskon vaan et librarian pystyy itse heittämään ne rell rollit...
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Jotka koskee HÄNTÄ itseänsä.

Tietääkseni librarian ei ammu whirlwindin tasoisesti.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Näin kirjoittaminen....saa aikaan semmoisen vaikutelman....että sitä ois...niinku...pilves....iha koko ajan....tiätsä....

;)
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Qazza

Viesti Kirjoittaja Qazza »

juuh tosissaan sen librarianin poweri koskee yhtä jamppaa. Useimmiten librariania itseään.
Silver Shadow

Viesti Kirjoittaja Silver Shadow »

okei kiitti.... toi on hyödyllistä tietoo....
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Kannattaa korjauttaa se näppäimistö tai ostaa uusi. Ja Sotavasara on suomekielinen figufoorumi, joten kirjoitetaan siis suomea, ei jotain kolmevuotiaan tasoista jokellusta.
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”