Nightbringerin Assault?
Nightbringerin Assault?
Kavereiden ja muiden 40K pelaajien kanssa ollaan vähän mietitty sitä, että onko Mr.Kuolemalla 12" Assault?
Kun kerta tämä niin sanottu Painajainen on sellainen jamppa Closiksessa, että ihmettelisin jos vaan sillä olisi 6" Assault. Codexista ei puhuta asiasta mitään, joten päätin kysyä teiltä "Minua enemmän tietäviltä".
Kiitosta jo etukäteen!
Kun kerta tämä niin sanottu Painajainen on sellainen jamppa Closiksessa, että ihmettelisin jos vaan sillä olisi 6" Assault. Codexista ei puhuta asiasta mitään, joten päätin kysyä teiltä "Minua enemmän tietäviltä".
Kiitosta jo etukäteen!
-
Murmelimies
Re: Nightbringerin Assault?
Yöntuojalla on (valitettavasti) vain 6" assault liike,Hudsoni kirjoitti:Kavereiden ja muiden 40K pelaajien kanssa ollaan vähän mietitty sitä, että onko Mr.Kuolemalla 12" Assault?
Kiitosta jo etukäteen!
Re: Nightbringerin Assault?
Murmelimies kirjoitti:Yöntuojalla on (valitettavasti) vain 6" assault liike,Hudsoni kirjoitti:Kavereiden ja muiden 40K pelaajien kanssa ollaan vähän mietitty sitä, että onko Mr.Kuolemalla 12" Assault?
Kiitosta jo etukäteen!
Juu, no kiitosta vaan. Ihmetyttää vaan, että yhdellä 40K:n parhaalla Closis taistelialla on noin pieni Assault. Mutta tosiaan valitettavasti vaan sitten on.
-
Murmelimies
En ole koskaan enkä missään (Simpsoneita lukuunottamatta) nähnyt Kuoleman juoksevan tai edes ryntäävän. Tyylipisteet menee.Murmelimies kirjoitti:Mutta sehän on sen verran mahtava olento, että luulisi sen pystyvän ryntäämään nopeamminTybraal kirjoitti:Pieni assault? Johan se liikkuu seinien läpi! Muutenkin aika kohtuullista armeijalle jossa tankitkaan eivät pääse kuutta tuumaa nopeammin..
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
-
Murmelimies
-
LurkkiKapteeni
Heh, kuten Tyrbaal sanoi, Nightbringerhän kävelee(leijuu sitten :l) taisteluun tyylillä ja arvokkuudella, onhan hän mr. kuolema itse
. Miltä se nyt näyttäisi jos kaveri pomppisi kun puolihullu berzerk? = hyiii, rumaltahan se.
Edit: Hienot vertauskuvat pojjilla, Simpsonit ja South Park
. Alan kohta nauramaan, johtuukohan kellonajasta?
Edit: Hienot vertauskuvat pojjilla, Simpsonit ja South Park
Viimeksi muokannut LurkkiKapteeni, Su 10.04.2005 00:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tybraal on oikeassa: On paljon vaikuttavampaa nähdä Kuoleman saapuvan hitaasti liitäen, Tuonelan tuulten heiluttaessa Hänen viittaansa, kuin nähdä Kuoleman hätäisesti juoksevan jonkin pikkusittiäisen kimppuun ennen kuin se karkaa. Hihityttää ainakin tätä kirjoittaessani.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
-
Murmelimies
- Yrittäisit Edes
-
Murmelimies
Joo mutta olisihan se hauskaa jos se tulisi oikeassa elämässä vastaan. Sitähän voisi heitelleä kivillä ja tehdä braveheartit,Yrittäisit Edes kirjoitti:Niin olishan se typerän näiköistä jos Kuolema(Nightbringer) juoksis ku mielipuoli...
Sitä paitsi kuolemalla on aikaa odottaa...
(juostaan kaveri porukalla sen eteen ja näytetään persettä).
Eikä se jaksaisi/voisi tehdä meille mitään kun se on niin hidas.
Tai ehkä kyse on vain pelitasapainosta...
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Slow and Purpouseful on hidas. Ihminen/marine/örkki ei ole hidas.Murmelimies kirjoitti:Joo mutta olisihan se hauskaa jos se tulisi oikeassa elämässä vastaan. Sitähän voisi heitelleä kivillä ja tehdä braveheartit,Yrittäisit Edes kirjoitti:Niin olishan se typerän näiköistä jos Kuolema(Nightbringer) juoksis ku mielipuoli...
Sitä paitsi kuolemalla on aikaa odottaa...
(juostaan kaveri porukalla sen eteen ja näytetään persettä).
Eikä se jaksaisi/voisi tehdä meille mitään kun se on niin hidas.
That is not dead which can eternal lie.