Kaksoisliekinheitin ja tau battlesuitit
Kaksoisliekinheitin ja tau battlesuitit
Onko mahdollista laittaa kahteen taun crisisbattlesuitin hardpointiin liekinheitintä? Alkoi vaan mietityttämään vaikka tuollaisen käyttöaste voi aika heikko ollakkin.
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
Niin ja lisäksi ne eivät toimi erikseen vaan yhtenä Twin-linkattuna aseena.Codex Tau s. 17 kirjoitti:CRISIS BATTLESUIT WEAPONS
"It is possible to mount the same weapon system (not if a flamer though) on two hard points instead of one."
En tosin ymmärrä miksei twin-linkattua lieskaria nimenomaan saa crisiksille,
vaikka TL lieskari on määritelty rerollimaan woundiheitot... ehkä se olis turhan ikävää...
jos jotain nidejä tai iigeeläisiä alkais käristelemään, ku raukat saa ees savee...
Hardly liian tehokas.sipa kirjoitti:En tosin ymmärrä miksei twin-linkattua lieskaria nimenomaan saa crisiksille,
vaikka TL lieskari on määritelty rerollimaan woundiheitot... ehkä se olis turhan ikävää...
jos jotain nidejä tai iigeeläisiä alkais käristelemään, ku raukat saa ees savee...
Ei sitä TL fleikkaa kukaan kuitenkaan ottais vaikka saiskin, 8" kantama on taukkien mittakaavassa nimeltään itsemurha.
Nidien ja IGn tappamiseen on paljon paremmat vehkeet kun flamerkriisi, oli sitten TL tai ei.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"