Aloittamassa keräilyn: Necrons

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Somebody

Aloittamassa keräilyn: Necrons

Viesti Kirjoittaja Somebody »

Joo, oon aloittamassa Necronsejen keräämisen. Mitä kannattaisi hankkia ekana? Tai no tiedän sen, että kannattaa hankia ensiksi laillinen armeja, mutta mitkä auttaa necronseja voittamaan? esim. Monolith. Mikä on edes Necronsejen taktiikka? Kun normaalit sotilaat ampuu vain 24 tuumaa, Heavy destroijerit, no ne ampuu jo pitemmälle. Mutta mistä kannattaisi aloittaa keräämään?
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

Täällä oli aika hyvää juttua aiheesta.

Täällä taas tuosta taktiikkapuolesta enemmän.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Hudsoni

Re: Aloittamassa keräilyn: Necrons

Viesti Kirjoittaja Hudsoni »

Somebody kirjoitti:Joo, oon aloittamassa Necronsejen keräämisen. Mitä kannattaisi hankkia ekana? Tai no tiedän sen, että kannattaa hankia ensiksi laillinen armeja, mutta mitkä auttaa necronseja voittamaan? esim. Monolith. Mikä on edes Necronsejen taktiikka? Kun normaalit sotilaat ampuu vain 24 tuumaa, Heavy destroijerit, no ne ampuu jo pitemmälle. Mutta mistä kannattaisi aloittaa keräämään?
Kuka muu Seinäjokelainen joka pelaa Pitkässäkiekossa kerää Necroneita?
Tai on alkamassa keräämään?
Minä kerään, mutta kuka muu helv....
Tiedän vain yhden muun minun lisäkseni.
Tornado

Viesti Kirjoittaja Tornado »

Necron warriorit ovat kestäviä ,sekä niiden aseet ovat tehokkaat ja hyvä kantamaiset joten etenet warrioreilla kohti ,ja destroyerit antavat tuli tukea. Lähitaisteluun flayed oneja tai pariaheja.
(Isoimmissa peleissä monolliittia ja Muita hyviä yksiköitä mukaan esim. Immortaleita)
''WooHohoo''
OAV

Viesti Kirjoittaja OAV »

Ja kaikkein tärkeintä on, että unohdat sen Monoliitin noista alle 2000 pisteen peleistä ja näin säilyneillä pisteillä otat lisää Destroyereita (heavy tai normi, oman maun mukaan) sekä warruja
Blood for the Blood God
Murmelimies

Viesti Kirjoittaja Murmelimies »

Paljon Warruja, ettei tule phase outtia. Kyllä se monoliitti mahtuu ainakin 1500 peliin. Toki sen hinnalla saisi lisää warruja...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”