Skavenien maalaus

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Sikarivaunu

Skavenien maalaus

Viesti Kirjoittaja Sikarivaunu »

Aloin tässä pari päivää sitten keräämään Skaveneita ja mietin niille hienoa maalaaus tyyliä. Antaisitteko jotain vinkkejä niiden maalaamiseen? Kiitos jo etukäteen!
Viimeksi muokannut Sikarivaunu, La 09.04.2005 23:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
fail.
Fledrek

Viesti Kirjoittaja Fledrek »

Kannaattaa katsoo siitä armeija kirjasta, siinä on hyviä ohjeita. Jos et sitä omista vielä niin käy ihmeessä ostamassa. Mutta siis itse asiaan, itse olen maalannut rottieni turkit näi: Musta pohjamaali, bestial brown ja sen päälle flesh wash. Sillä saa kohtalaista pöytä tasoa täsin turkki kiiltää inkin taki, mutta kun siihen vielä jaksaa kuivaharjata jonkun ruskean niin ei pitäisi kiiltää niin paljon.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Scorced brown -> bestial brown -> bleaced bone

Eiköhän toimi ja luulisi menevän nopeasti jos ei maalaa figua kerralla. Stormverminit ehkä chaos black -> scorched brown ja slavet bubonic brownilla tms...
Helfferi

Viesti Kirjoittaja Helfferi »

Scorched Brown -> Brown in -> Snakebite leather
Tästä löytyy kuvia armeijakirjastakin. Ihan hyvin pitäisi tuon toimia.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Ite oon skryren massa hordelle laitanut

musta pohjamaali

Turkki: scroched brown drybrush-> vermin brown dry brush

iho: bubowninc brown dry bush

metallit: boltgunmetal drybrush-> fleshwash

kankaat: codexgrey drybrush

Tuolla tavalla saa nopeasti ihan ok jälkeä. Yksittäin tuolla tavalla maalattu figu ei ole kovin kummoinen. Mutta 20 hengen laumoissa näky on todella hieno.
asdasdadasa

Viesti Kirjoittaja asdasdadasa »

oon ite tehny nii et inkannu ne 'karvat'ja sitte drybrushannu ne bestial brownila
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”