chaos dreadnougt, onko hyvä?
-
kaaos-soturi
chaos dreadnougt, onko hyvä?
niin, eli pää kysymys näkyykin otsikossa.
pistehinnaltaan tämä dredi näytti suotuisalta.
onko fire frenzy kyvystä pajon haittaa?
pistehinnaltaan tämä dredi näytti suotuisalta.
onko fire frenzy kyvystä pajon haittaa?
-
Murmelimies
Noh kerran oli naurussa pidättelemistä, kun vastustajan dredi tuhosi puolet omasta devastator squadista
. Tosin kaaos pelaaja tyhmänä ei deployannut drediä järkevästi.
Ei siitä varmaan turhan paljon haittaa ole jos deployaat sen kauas muista joukoistasi. 2-5 tuloksella kuitenkin voi liikkua normaalisti.
Ei siitä varmaan turhan paljon haittaa ole jos deployaat sen kauas muista joukoistasi. 2-5 tuloksella kuitenkin voi liikkua normaalisti.
-
kaaos-soturi
-
kaaos-soturi
Pyssyn voi vaihtaa muuhun, ja lähistelyaseen voi vaihtaa ohjuspatteriin.kaaos-soturi kirjoitti:kuinka monta asetta c dredille voi upata?
Plasma Cannonin miinus on, etten minä ainakaan ole sen statseja Codexistani löytänyt. Statsit ovat kuitenkin kaikille samat, joten ne voi katsoa vaikka tämän .pdf:n viimeiseltä sivulta.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Varaudu vain että tuhoutuu aika vikkelään jos vastustajalla on vähänkään AT aseita. 12 panssari ei tosiaankaan ole turhan kestävä.
Daemonic possession on ampuvalle dredille elinehto. Glanceille antaa käytännössä 4+ inv saven(3.5+ jos immobilised ei haittaa) ja penetraatioissakin auttaa puolessa tapauksessa.
Daemonic possession on ampuvalle dredille elinehto. Glanceille antaa käytännössä 4+ inv saven(3.5+ jos immobilised ei haittaa) ja penetraatioissakin auttaa puolessa tapauksessa.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi