Minas Tirithin puolustus ratsuväki
- TrollChieftain
- Viesti:
Tällä listalla voi hyvinkin pärjätä jotain heropainotteista listaa vastaan.
Gandalf nyt pistää immobilisen heroon kuin heroon... Mutta massalle tämä häviää helposti.
Gandalf on siinä mielessä vähän turha, koska lähes yhtähyvän maagin saa 50pts halvemmalla, ja valkoinenkaan ei pärjää lähiksissä.
Mielestäni ei kannata maksaa 200pts jostain maagista. Mutta tämä on vain MINUN mielipiteeni.
Gandalf nyt pistää immobilisen heroon kuin heroon... Mutta massalle tämä häviää helposti.
Gandalf on siinä mielessä vähän turha, koska lähes yhtähyvän maagin saa 50pts halvemmalla, ja valkoinenkaan ei pärjää lähiksissä.
Mielestäni ei kannata maksaa 200pts jostain maagista. Mutta tämä on vain MINUN mielipiteeni.
Köyhillä ei ole varaa.
Kyllä tuo Gandalf on aika tehokas varsinkin isommissa peleissä. Viime pelissä tappoi vähän rivimosuja sorsablastilla, auttoi tappamaan kaksi Troll Chieftainia, Gothmogin, Mouth of Sauronin ja Easterling Captainin sekä tappoi itse Orc Shamanin lähitaistelussa. (Vähän isompi peli.)
Näiden lisäksi tietenkin suojasi joukkoa haradien ja trackerien jousitulelta.
- TrollChieftain
- Viesti:
Tottakai Gandalf Valkoinen on hyvä, ei siinä mitään. Mutta kun saisi harmaankin 50 pts halvemmalla, ja ei harmaa ole paljoakaan huonompi. Ja kyllähän maagit aina ovat herojen täitä...Captain Boromir kirjoitti:Kyllä tuo Gandalf on aika tehokas varsinkin isommissa peleissä. Viime pelissä tappoi vähän rivimosuja sorsablastilla, auttoi tappamaan kaksi Troll Chieftainia, Gothmogin, Mouth of Sauronin ja Easterling Captainin sekä tappoi itse Orc Shamanin lähitaistelussa. (Vähän isompi peli.)
Ja gandalf mounted captain boromir?
Köyhillä ei ole varaa.
- TrollChieftain
- Viesti: