Miten voittaa liskomiehet empirellä?
Olen hävinnyt joka ikinen kerta (paitsi yhesti semmonen jossa ei hirveemmin sääntöjä toteutettu)
Empire Vs. Lissut
Empire Vs. Lissut
Huoooooh.. Sotu tämä ihana elämän pilaus paikka.. Pitää sitä taas alottaa täällä käyminen.
Minkälaisi armeijoita käytätte?
Ritareita ja pari sotakonetta on aika hyvä.
Ritareita ja pari sotakonetta on aika hyvä.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
- minisaarnaaja
Vähän lisäinfoa ei tosiaankaan olisi pahitteeksi. Käyttääkö liskopelaaja paljonkin skinkkejä? Jos käyttää, niin vastaus on helblaster. Käyttääkö liskopelaaja isoja jalkaväkiblokkeja? Jos käyttää, niin vastaus on helb...no ei vaiskaan, vaan steam tank ja useita pieniä ritariyksiköitä sekä handgunnereita. Käyttääkö liskopelaaja slannia? Jos käyttää, niin vastaus on ainakin kaksi rullakuskia tai yksi kuski ja yksi velho power-noppia säästävällä sauvalla. Lisäksi voit yrittää metsästää slannia vaikka pistolieroilla, tai niillä kuuluisilla pienillä ritariyksiköillä. Viiden miehen ritariblokit toimivat liskoja vastaan hyvin. Ne voittavat chargessa skinkit, ovat suhteellisen helppoja liikutella ja pakottavat saurukset varomaan kylkiään. Skinkkien stand and shoottikaan ei tunnu niin pahasti 1+ armor savella. Toinen skinkkien tappaja on tosiaan helblaster, sillä empiren tavallisen ampujat eivät oikein siihen pysty.
Yleisesti liskoja vastaan pitää voida tehdä seuraavaa: 1) dispellata suuri määrä magiaa, 2) hoidella erilaiset lentävät ja scouttaavat ärsytykset pois sotakoneita ja pehmeitä yksiköitä uhkaamasta ja 3) mopata lopuksi jalkaväkiyksiköt laudalta.
Liskot voivat kieltämättä olla aika paha vastus, mutta kyllä niistä pitäisi selvitä.
Yleisesti liskoja vastaan pitää voida tehdä seuraavaa: 1) dispellata suuri määrä magiaa, 2) hoidella erilaiset lentävät ja scouttaavat ärsytykset pois sotakoneita ja pehmeitä yksiköitä uhkaamasta ja 3) mopata lopuksi jalkaväkiyksiköt laudalta.
Liskot voivat kieltämättä olla aika paha vastus, mutta kyllä niistä pitäisi selvitä.
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=39558 Käy kahtoo se kohta missä kerron armeijasta(liskojen)
Ja minun armeija on semmonnen et en ole vielä sijoittanut pistoolijätkiin ja mulla on n.24 ritaria 8 white wolffia tai voihain niitäkin käyttää muutenki
Jalkaväki blokkeja on 19 jätkän miekka ja keihäs unitteja.Jalkaväki lisäystä tuovat 18 handgunneria (tai 20) 10 huntsmen 10 crossbowmenia. Ja tykistöö löytyy 2 cannonii 1 mortar ja (Ylläripylläri) Hellblaster
Viime taistelussa hellblaster teki sauruksien elämästä VAIKEATA.
Sankareita löytyy niin mahtavia kuin:Yks Captain ratsulla ja kyllä minä jostain lisääkin saan ja vieläpä pegasuksen alla*Vinkkaus*
Elector countti griffonilla ja grand master tai warrior priest ratsulla, kaks maagia ja muita ei olekkaan
Näillä on aina ollut NIIIN Ihanaa se pelaaminen että alta pois
Sen takia kysynkin taktiikoita täältä
Ja minun armeija on semmonnen et en ole vielä sijoittanut pistoolijätkiin ja mulla on n.24 ritaria 8 white wolffia tai voihain niitäkin käyttää muutenki
Jalkaväki blokkeja on 19 jätkän miekka ja keihäs unitteja.Jalkaväki lisäystä tuovat 18 handgunneria (tai 20) 10 huntsmen 10 crossbowmenia. Ja tykistöö löytyy 2 cannonii 1 mortar ja (Ylläripylläri) Hellblaster
Viime taistelussa hellblaster teki sauruksien elämästä VAIKEATA.
Sankareita löytyy niin mahtavia kuin:Yks Captain ratsulla ja kyllä minä jostain lisääkin saan ja vieläpä pegasuksen alla*Vinkkaus*
Elector countti griffonilla ja grand master tai warrior priest ratsulla, kaks maagia ja muita ei olekkaan
Näillä on aina ollut NIIIN Ihanaa se pelaaminen että alta pois
Sen takia kysynkin taktiikoita täältä
Huoooooh.. Sotu tämä ihana elämän pilaus paikka.. Pitää sitä taas alottaa täällä käyminen.
- minisaarnaaja
No niin. En tiedä kuinka suurilla armeijoilla pelaatte, mutta sekä noita liskoja että empiren miehiä oli enemmän kuin 2000 pisteen tarpeiksi. Yleensä on vähän vaikea antaa neuvoja todella yleisellä tasolla, tai ainakin niitä on sitten vaikea toteuttaa. Sen sijaan ehdotan että teet mielestäsi liskoja vastaan soveltuvan armeijalistan ja lähetät sen armeijalistat-osiolle. Jos laitat viestin loppuun linkin näihin aikaisempiin keskusteluihin niin ihmiset näkevät mitä on jo sanottu. Uskoisin että tällä tavalla saisit vähän täsmällisempiä vastauksia ongelmaasi. Nyrkkisääntönä voi pitää sitä, että mitä täsmällisempi kysymys, sitä täsmällisempi vastaus. Tällaiseen yleiseen kysymykseen on todella vaikea antaa hyviä vastauksia.
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com