"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

DoW tykki VC tyyliin

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
DeadBeat

DoW tykki VC tyyliin

Viesti Kirjoittaja DeadBeat »

Eli. Tein DoW tykin VC armeijaani empiren tykistä ja sain sitten idea että miksi miehistö ei voisi olla epäkuolleita! joten rupesin väsään tälläistä:
Koko Porukka
Tykkimies 1
Tykkimies 2
Tykkimes 3
Tykki
Tykki eri kuvakulmasta
Nämä olivat ekat "konvaukseni" ja kuvat on otettu illala joten "tekovalo" saattaa vääristää värejä. Otan paremmat kuvat kuhan olen beissannut alustat ja on vielä luonnonvaloa..
Risuja ja ruusja sekä parantelu ehdotuksia. Kiitos!
"Ne jotka ylenpalttiseen taikuuteen sortuvat ovat itse juustossa kieriteltyjä juuston makuisia juustopalloja justoliemessä." -Omenapoika
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Kuvat on älyttömän huonoja. Maalauksesta en tuosta osaa sanoa muuta kuin sen, että luu näyttää turhan valkoiselta, tummemmat highlightit pohjalle.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Warjo

Viesti Kirjoittaja Warjo »

nokia mainontaa! kuvat on kyllä ihan sieltä ja syvältä.
Hypnotoad

Viesti Kirjoittaja Hypnotoad »

Kuvia ottaessa kannattaa katsoa, että valo tulee figun etupuolelta kun otetaan edestä kuvaa. Nyt kuvissa ei näy muuta kuin varjo vaaleaa taustaa vasten. Eli lisää valoa seuraaviin kuviin. Ihan kivalta konffaukselta tuo näytti...
"Chaos is the only true answer"
DeadBeat

Viesti Kirjoittaja DeadBeat »

jep tuli otettua kuvat vähän kiireessä. Lukkoa tälle topikille. Otan joskus myöhemmin paremmat kuvat...
"Ne jotka ylenpalttiseen taikuuteen sortuvat ovat itse juustossa kieriteltyjä juuston makuisia juustopalloja justoliemessä." -Omenapoika
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”