Lotr maasto
Lotr maasto
Minkälaisia lotr maastoja teillä on? Lähettäkää kuvia ja kertokaa. Hauska tietää mitä muut tekevät ja ottaa vinkkejä.
nyt en saa kuvia, mutta jossain vaiheessa kai saan joistain peleistä otettua kuvia: elikkäs itselläni on nyt vielä täysin valmis maastoa eli GW:een omaa, mutta tekillä on paljon eri juttuja jotka pitäisi kohtapuoliin saada valmiiksi. eli omistan 3 pussia puita, 2 pussia kukkuloita, 2 tornia,portin ja 2 muurin pätkää. 3 rauniota (tulee lotrin aloitus boxseissa) ruins of midle-earthin sisällön (joku patsas sun muuta). sitten ruoho maton. sitten tekeillä on yli normaalin pöydän kokoinen peli pöytä, se on tehty lähinnä kuvaamaan aluetta rautakymin kahlaamolta, mutta tosin se keskus saari on otettu pois joten se kuvaa ihan kahlaamoa, sitten on rakenteilla taloja (joista pistäisi saada kylä aikaseksi) ja muuta semmoista... otan kuvia kunhan pelataan kaverin kanssa.
Min en oo ehtiny kauheesti wäkertään Maastoa, multa löytyy:
Ruohomatto, 3 Muurinpätkää (GWeen paketista), 3pensasta(nekin siitä GWeen paketista), 4 Ite tehtyä pensasta, pihalta kerättyjä kiviä laatikollinen, Epäonnistunut itsetehty talo, Vartiotorni ilman jalkoja, 8 GWeen puuta.
Siinä tais olla kaikki mun maastot....
Ruohomatto, 3 Muurinpätkää (GWeen paketista), 3pensasta(nekin siitä GWeen paketista), 4 Ite tehtyä pensasta, pihalta kerättyjä kiviä laatikollinen, Epäonnistunut itsetehty talo, Vartiotorni ilman jalkoja, 8 GWeen puuta.
Siinä tais olla kaikki mun maastot....
tommone nyt, ei kuvaa mitään tiettyä lotr paikkaa, kuhan vaan on raunioitunu piha, vähä siitä puuttuu tosin jotain, voisin vaikka laittaa puita ym.
http://photobucket.com/albums/v637/impp ... maasto.jpg
edit: niin ja pahvista ja hiekasta 100% tein. ihan kivasti siinä pelaa
http://photobucket.com/albums/v637/impp ... maasto.jpg
edit: niin ja pahvista ja hiekasta 100% tein. ihan kivasti siinä pelaa
viimeinen naula tämän harrastuksen arkkuun on isketty.
Mäkään en ny laita tänne kuvia mutta mulla on semmonen kenttä jossa on niitä geeween raunioita,sémmonen pikku mäki ja kiviä.
Viimeksi muokannut Smu, Ke 20.04.2005 14:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Draco dormiens nunquam titillandus
- TrollChieftain
- Viesti:
Itellä löytyy 1 kolmikerroksinen kukkula, 1 pieni kukkula pienellä muurinpalasella höystettynä, pari siltaa,
paljon sinisiä kankaanpaloja (käytetään jokina, kun ei niitä jaksa tehdä
), 2 ruohomattoa, tekeillä on tuommoinen
pieni aavikkokenttä, paljon muurinpaloja/raunioita... eli kyllähän tuota löytyy. Mutta kuvia ei.
paljon sinisiä kankaanpaloja (käytetään jokina, kun ei niitä jaksa tehdä
pieni aavikkokenttä, paljon muurinpaloja/raunioita... eli kyllähän tuota löytyy. Mutta kuvia ei.
Viimeksi muokannut TrollChieftain, Ke 13.04.2005 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Köyhillä ei ole varaa.
Yleiskäyttöistä maastoa löytyy paljonkin, mutta Keski-maa -henkistä maastoa on vasta yksi pala valmiina:
Rohanilainen talo
Kesken on pari taloa:
Gondorilainen talo, osin maalaamatta vielä, tosin ei eilisillan jälkeen enää ihan noin paljon.
Gondorilainen kupolirakennus, teksturointi ja maalaus puuttuu vielä.
Rohanilainen talo
Kesken on pari taloa:
Gondorilainen talo, osin maalaamatta vielä, tosin ei eilisillan jälkeen enää ihan noin paljon.
Gondorilainen kupolirakennus, teksturointi ja maalaus puuttuu vielä.
Viimeksi muokannut valpas, Ke 13.04.2005 15:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- TrollChieftain
- Viesti:
Jos joku on tehnyt tämmöisen Siege Towerin http://uk.games-workshop.com/mordor/siege-tower/6/ , niin voiko hän laittaa mahdollisesti ohjeita tänne?
Itse kun olen tehnyt vain niitä "rumia" torneja Siege of Gondor kirjan mukaan...
Itse kun olen tehnyt vain niitä "rumia" torneja Siege of Gondor kirjan mukaan...
En maalannut kaikkea Citadelin maaleilla kun purkit ovat niin pieniä että enempi maaston maalaaminen ajaa kenet tahansa vararikkoon.
Aloitin Chaos Black spraylla, sitten loput maalit sekoittelin mustasta, valkoisesta ja ruskeasta askartelukaupasta ostetusta akryylimaalista. Puuosat on drybrushattu ensin tummanharmaalla sekoituksella, sitten vähän vaaleammalla, sitten Citadelin Bleached Bonella ja lopuksi valkoisella.
Kattoa drybrushasin (tai oikeastaan overbrushasin märällä siveltimellä) ensin tummaa ruskeaa sekoitusta, sitten vähän vaaleampaa ja lopuksi pari kerrosta jotain vaaleaa Citadelin ruskeaa, muistaakseni Snakebite Leatheria ja lopuksi Bleached Bonea. Eli jos maalia oli kulumassa paljon, sekoitin itse halpismaaleista ja jos taas vähemmän, käytin valmiita Citadel-värejä.
Earendur, ostin balsapuun Harrasteesta (Tampereella), mutta sitä löytyy varmaan muistakin askartelu/pienoismallikaupoista. Kivialusta on sellaista sinistä eristelevyä rautakaupasta, vähän kuin styroxia ilman kuplia. Katto on tekoturkista, joka on törkeän kallista kangaskaupassa ellei sitä löydy jostain alelaarista.
Aloitin Chaos Black spraylla, sitten loput maalit sekoittelin mustasta, valkoisesta ja ruskeasta askartelukaupasta ostetusta akryylimaalista. Puuosat on drybrushattu ensin tummanharmaalla sekoituksella, sitten vähän vaaleammalla, sitten Citadelin Bleached Bonella ja lopuksi valkoisella.
Kattoa drybrushasin (tai oikeastaan overbrushasin märällä siveltimellä) ensin tummaa ruskeaa sekoitusta, sitten vähän vaaleampaa ja lopuksi pari kerrosta jotain vaaleaa Citadelin ruskeaa, muistaakseni Snakebite Leatheria ja lopuksi Bleached Bonea. Eli jos maalia oli kulumassa paljon, sekoitin itse halpismaaleista ja jos taas vähemmän, käytin valmiita Citadel-värejä.
Earendur, ostin balsapuun Harrasteesta (Tampereella), mutta sitä löytyy varmaan muistakin askartelu/pienoismallikaupoista. Kivialusta on sellaista sinistä eristelevyä rautakaupasta, vähän kuin styroxia ilman kuplia. Katto on tekoturkista, joka on törkeän kallista kangaskaupassa ellei sitä löydy jostain alelaarista.
Minä ja tankki olemme tehneet jo pitkän aikaa kohtuu kokoista moria projektia. Kunhan sen joskus saisimme valmiiksi siitä saisi hienon pelikentän kääpiö & gobbo peleihin.. Rakennusaineena styroksi, sen päällä kipsiä (mitälie siinä onkaan), nyt on lähinnä maalausta vailla. Kun joskus saadaan valmiiksi kuvia tulee kyllä galleriaan. Minulta löytyy nytten vain fellowshipin aikaan väsätty viimapää (se on oikeasti säälittävä =P), GWeen metsää jne. + mitä nyt on aloitus boxeista tullut. Edit: tuo rohannilaismökki on kyllä mahtava... myös tirithi -tönöt näyttävät lupaavilta.