Opettele jatkossa käyttämään muokkaa -näppäintä, äläkä postaa puolta tusinaa peräkkäistä viestiä.Captain.Darling kirjoitti:...liian monta peräkkäistä viestiä...
Kahden örkin tarina. Osa I
- Blackguard
Sorry to tell you, but... Eli, tuo oli niin kelvottomasti kirjoitettu, että juonesta ei saanut pahemmin selvää.Captain.Darling kirjoitti:ketä ne oikeasti haittaavat Stenval? en, jaksa kuunnella kirjoitus virhe höpötystä
mutta asiaan. olisit sinäkin katsonut enemmän juoneen kuin kirjoitus tyyliinn!
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
-
Great-Devourer
-
Great-Devourer
-
Great-Devourer
-
Great-Devourer
-
Great-Devourer
- Sly Cooper
Teksti oli lievästi sanottuna EPÄSELVÄ.. Ajatuksesi hukkuivat aivan täysin päättömiin virkkeisiisi... Kannattaa ihan tosissaan ottaa oppia kaikesta mitä Rune ja muut ovat sanoneet..! ..Juuh, ja kuvailua tosiaan enemmän selventämään tapahtumia, paikkoja, henkilöitä... ..Mutta oikeinkirjoituksella!
Ja kun koneella kirjoittaa, niin miksipäs ei kirjoittaisi tarinaa aluksi vaikka Microsoft Wordillä..?.. En tiedä omistatko, mutta tekstinkäsittelyohjelmana mielestäni aivan aatelia. Se kyllä rompottaa virheistä ja epämääräisistä lauseista (mm. alleviivaamalla punaisella kirjoitusvirheet, yms...)..
Mutta tekemällä oppii..! Kirjoita vain lisää ja ahkerasti! Sama juttu kuin maalauksessa.. Ei opi jos ei tee... Kiinnität vain enemmän huomiota oikeinkirjoitukseen, ja mieti myös kirjoittaessa, että millaista tekstiä luet itse mieluiten!
Ja kun koneella kirjoittaa, niin miksipäs ei kirjoittaisi tarinaa aluksi vaikka Microsoft Wordillä..?.. En tiedä omistatko, mutta tekstinkäsittelyohjelmana mielestäni aivan aatelia. Se kyllä rompottaa virheistä ja epämääräisistä lauseista (mm. alleviivaamalla punaisella kirjoitusvirheet, yms...)..
Jeps...Taas on aika monta lykätty pötköön ihan minuuttiviiveellä.....Grond kirjoitti:Opettele jatkossa käyttämään muokkaa -näppäintä, äläkä postaa puolta tusinaa peräkkäistä viestiä.Captain.Darling kirjoitti:...liian monta peräkkäistä viestiä...
Mutta tekemällä oppii..! Kirjoita vain lisää ja ahkerasti! Sama juttu kuin maalauksessa.. Ei opi jos ei tee... Kiinnität vain enemmän huomiota oikeinkirjoitukseen, ja mieti myös kirjoittaessa, että millaista tekstiä luet itse mieluiten!
CASKET
11.8. @ Pellavarock /w Amorphis, Moonsorrow, Stam1na, etc.
http://www.casketband.com / http://www.myspace.com/casketband
- Death Metal with Hardcore flavour -
11.8. @ Pellavarock /w Amorphis, Moonsorrow, Stam1na, etc.
http://www.casketband.com / http://www.myspace.com/casketband
- Death Metal with Hardcore flavour -
Heiheihei, rauhoitutaan vähän.
Ei ole mitään syytä suuttua mistään tai kenenkään sanomisista tällä kertaa. Myönnän, myönnän, olisin voinut sanoa asian vähän kivemminkin, mutta ajattelin kuitenkin antaa kritiikkiä siitä, mitä pitäisi minun mielestäni parantaa, jotta tarina pääsisi oikeuksiinsa. Näin se ei todellakaan pääse, siinä en pyörrä mielipidettäni, joten asialle tulisi tehdä jotain. Kannattaa siis ottaa visti vaikka, no, ystävällismielisenä avunantona.
...tai jotain vastaavaa.
Ja ehkä henkilökohtaisuuksiin on turha mennä... Jostain syystä sellaisiin käyttäjiin kohdistuu eniten epäkohteliaita ja jopa henkilökohtaisuuksiin meneviä kommenttejä, joiden kirjoituksen kieliasu ei välttämättä olisi sitä kaikkein selkeintä tai kieliopillisesti korrekteinta. Turhaan, sanon minä.
Sanoinkin jossain muistaakseni, että kamalimmastakin käyttäjästä saa kyllä aktiivisen ja asiallisen päivittäispostaajan, jos vain muutkin tekevät työtä sen eteen ja itse käyttäjän käyttäytyminen johtuu ehkä pääasiassa tietämättömyydestä, tai kokemattomuudesta internetissä.
Näinollen, ehdottaisin (huomaa: ei käyttäjämoderointia, vain ehdotus.
), että rauhoitutaan vähän, annetaan asiallista palautetta Captain.darlingin käyttäytymisestä, vaarantamatta oman käyttäytymisemme mainetta, ja odotetaan, että C.D ottaa opiksikin rauhallisin mielin. Ehkä ensiksi kirjoittaa asiansa eri ihmisille samaan postaukseen, turha työntää kymmentä viestiä peräjälkeen. 
Ei ole mitään syytä suuttua mistään tai kenenkään sanomisista tällä kertaa. Myönnän, myönnän, olisin voinut sanoa asian vähän kivemminkin, mutta ajattelin kuitenkin antaa kritiikkiä siitä, mitä pitäisi minun mielestäni parantaa, jotta tarina pääsisi oikeuksiinsa. Näin se ei todellakaan pääse, siinä en pyörrä mielipidettäni, joten asialle tulisi tehdä jotain. Kannattaa siis ottaa visti vaikka, no, ystävällismielisenä avunantona.
Ja ehkä henkilökohtaisuuksiin on turha mennä... Jostain syystä sellaisiin käyttäjiin kohdistuu eniten epäkohteliaita ja jopa henkilökohtaisuuksiin meneviä kommenttejä, joiden kirjoituksen kieliasu ei välttämättä olisi sitä kaikkein selkeintä tai kieliopillisesti korrekteinta. Turhaan, sanon minä.
Näinollen, ehdottaisin (huomaa: ei käyttäjämoderointia, vain ehdotus.
-
Great-Devourer
- Blackguard
Tuo Stenin juttu lieni vain huumoria. Mutta nyt viimeisin kommenttisi alkaa vaikuttaa lupaavalta, ja vielä muista: Kirjoita sellaista tekstiä, jota haluaisit itsekin lukea!Captain.Darling kirjoitti:ok otan näistä opiksi jatko-osassa. ja nuo peräkkäiset viestit huomasin itsekin.
Siis ´vielä tuosta captain.darling jutusta KOKO nimi on suoraan blackadderista eikä Vieläkään mitään kopiointi yrityksiä ole yritetty
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
- Blackguard
-
Stenvall
Hyvä, uskon niin. Minun puolestani asia on selvä, ja pyydän mitä syvimmin anteeksi, jos loukkasin arvon upseeri Darlingia.Captain.Darling kirjoitti:ok otan näistä opiksi jatko-osassa. ja nuo peräkkäiset viestit huomasin itsekin.
Hulluksi haukkuminen menee mielestäni kuitenkin liiallisuuksiin. Edit: Pyytäisin anteeksipyyntöä.Captain.Darling kirjoitti:Stenvall olet aika töykeä viestissäsi taidat olla vähän hullu :O
Enkä minä siitä nimestä, vaan avataristasi, joka näyttää nyt onneksi olevan vaihdettu.Captain.Darling kirjoitti:Siis ´vielä tuosta captain.darling jutusta KOKO nimi on suoraan blackadderista eikä Vieläkään mitään kopiointi yrityksiä ole yritetty
Viimeksi muokannut Stenvall, Ke 20.04.2005 22:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei näinkään, toistoa.Rune kirjoitti: Sacratus oli mahtava velho. Hänen sormistaan säkenöi usein kipinöitä muiden huviksi, joka oli varsinkin kylän lasten mielestä varsin hieno esitys. Kuitenkin Sacratus pyrki pitämään todelliset taitonsa salassa.
Näin.
Ja minäkö joskus rakastelisin pilkkua tahi vinettäisin?
Pyh, mitä panettelua.[/u]
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.
"paikkakunta: Kempele"
-Omenapoika
"paikkakunta: Kempele"
-Omenapoika
- figunarkki
Re: Kahden örkin tarina. Osa I
Olipas taas älykästäGreat-Devourer kirjoitti:poistettu
Re: Kahden örkin tarina. Osa I
Ja olipas taas hemmetin älykästä nostaa kuukausi sitten vajonnut ketju tuon takia. En minä muuten, mutta tarinan poistosta valittaminen kuukauden jälkeen on jo aika mautonta. Tarinan jos tänne laittaa, sen saa saman tien aloituspostista poistaakin, siinä ei ole mitään tyhmää minun mielestäni. Kaikenlisäksi, on aivan sama poistaako sen viestinsä siitä jossain välissä jos se on vajonnut jo, kun siinä vaiheessa ei välttämättä odota enää kommenttia. Varsinkaan kommenttia, jossa valitetaan tarinan poistosta.figunarkki kirjoitti:Olipas taas älykästäGreat-Devourer kirjoitti:poistettu
Anteeksi, oli pakko.