empires flametrowher
empires flametrowher
ole kehitellyt tälläisen figu
Firewarrior
m ws bs s t w i a ld
4 3 3 3 3 1 3 1 7
unit size. 1-3
weapons and armour: flametrowher, hand waepon & heave armour.
options: flameman voi valita addinational hand weapons +1p, pair of repeaterpistols +5p tia vaihtaa fullplate armouriin +4p.
special rules:
skirmishers. flamemans taistelevat aina skirmish muodostelmassa.
Empire flametrowher kantomatka flametemlate S4 MOVE OR FIRE ammunnan jälkee heitä d6 noppaa että mitä tapahtuu:
1-2 polttoviinan tankki räjähtää (small template) S4
3 polttoviinan syöttö pätkii täytyy korjata et saa ampua seuraavalla vuorolla MUTTA LIIKKUA SAA
4-6 ihme! härveli toimii saa ampua seuraalla vuorolla.
sanokaa mielipide että mikä on vialla tai mistä pidät
olen ajatellut hinnaksi jotain 20 pistettä
Firewarrior
m ws bs s t w i a ld
4 3 3 3 3 1 3 1 7
unit size. 1-3
weapons and armour: flametrowher, hand waepon & heave armour.
options: flameman voi valita addinational hand weapons +1p, pair of repeaterpistols +5p tia vaihtaa fullplate armouriin +4p.
special rules:
skirmishers. flamemans taistelevat aina skirmish muodostelmassa.
Empire flametrowher kantomatka flametemlate S4 MOVE OR FIRE ammunnan jälkee heitä d6 noppaa että mitä tapahtuu:
1-2 polttoviinan tankki räjähtää (small template) S4
3 polttoviinan syöttö pätkii täytyy korjata et saa ampua seuraavalla vuorolla MUTTA LIIKKUA SAA
4-6 ihme! härveli toimii saa ampua seuraalla vuorolla.
sanokaa mielipide että mikä on vialla tai mistä pidät
olen ajatellut hinnaksi jotain 20 pistettä
Viimeksi muokannut handy, To 14.04.2005 17:59. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Editoin koko viestin.
Jos se on ampuva äijä niin miksi sillä on WS ja I neljä?
Jos se on ampuva äijä niin miksi sillä on WS ja I neljä?
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
-
Stenvall
Minua tuossa lähinnä häiritsi tuo raskas panssari, siis kerro ihmeessä miten tavallinen rivimies jaksaa kantaa parikymmenkiloista öljytynnyriä, parikymmenkiloista panssaria ja vielä itse liekinheitintä. Sitten tuon misfiren voisi vaihtaa vaikka niin että 1 wuundauksessa on misfire, muuten tuossa käy niin että kaikki flamemanit ovat vainajia kierroksella 3.
-
Sword of teclis
Itse käsitin että tuota taulukkoa heitetään vain silloin kun liikut ja ammut ettei se olisi missfire taulukko.. tosin sen jälkeen jäin ihmettemään eikös noilla oo ollenkaan missfireä..Håkan kirjoitti:ä. Sitten tuon misfiren voisi vaihtaa vaikka niin että 1 wuundauksessa on misfire, muuten tuossa käy niin että kaikki flamemanit ovat vainajia kierroksella 3.
ja itse härvelistä sen verran että mielestäni se näyttää suhteellisen juustolta varsinkin kun ei omista missfireä.. kolme tollasta voi saada todella pahaa jälkeä t3 ja t4 yksikköihin ottaen huomioon että maksavat vain 20pts/kpl
Viimeksi muokannut Sword of teclis, To 14.04.2005 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ruutanalaiset on hulluja!
Ensin tunnustusta siitä, että alun pitäen ei ole lähdetty tuunaamaan kauheaa tappomättöampuukaikkikentällärajattomastiautomaattisestijamahdotontuhota-linjalle. Mutta..
Nimi... muuta ehdottomasti munakkaampi nimi! Flameman.. ei näin.
Statsit.. hmmh.. ihan jees. AC on ehkä kovahko. Ota huomioon miten herkkiä laitteita ovat keskiaikaiset liekinheittimet. Ei varmaankaan kestä kovin montaa nuolta. Sekin sisältyy armor saveen.
Voisi olla rare unitti? Tuskin kauhean yleisiä ovat nämä kuitenkaan Empiressä.
Hintaa ehkä vähän ylös... joku mukava täsmäluku, että kolmesta kaverista tulee esim. tasan 90 pistettä tai jotain vastaavaa..
Enemmän vaihtoehtoja. Jos tarkoitus on tehdä hauska hei-me-ollaan-täällä-että-mokataan - yksikkö, niin vaihtoehtoja enemmin. Kaikki tykkää heittää noppaa.
Polttoaineena voisi todellakin olla joku todella tislattu alkoholi. Whisky of pulsu-pekka tai jotain, keksi itse.
Nimi... muuta ehdottomasti munakkaampi nimi! Flameman.. ei näin.
Statsit.. hmmh.. ihan jees. AC on ehkä kovahko. Ota huomioon miten herkkiä laitteita ovat keskiaikaiset liekinheittimet. Ei varmaankaan kestä kovin montaa nuolta. Sekin sisältyy armor saveen.
Voisi olla rare unitti? Tuskin kauhean yleisiä ovat nämä kuitenkaan Empiressä.
Hintaa ehkä vähän ylös... joku mukava täsmäluku, että kolmesta kaverista tulee esim. tasan 90 pistettä tai jotain vastaavaa..
Enemmän vaihtoehtoja. Jos tarkoitus on tehdä hauska hei-me-ollaan-täällä-että-mokataan - yksikkö, niin vaihtoehtoja enemmin. Kaikki tykkää heittää noppaa.
Polttoaineena voisi todellakin olla joku todella tislattu alkoholi. Whisky of pulsu-pekka tai jotain, keksi itse.