"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

War Of The Ring -Campaign-

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
TrollChieftain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TrollChieftain »

GWUK:n liikkeissä ne tuskin ajattelevat että paljonko pisteitä maksaa ne armeijat. Skenut varmaan heitetään ihan fiilispohjalta. Olisihan se tyhmää, että saattueella olisi yhtä hyvät mahikset voittaa, kuin esim. tuhannella goblinilla.
Köyhillä ei ole varaa.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Troll Chieftain kirjoitti:Voisihan joku "peelo" myös väittää, että on pelannut pelejä vaikka ei olisikaan ja ilmoitaisi tuloksia...
Ja niin myös tullee melko varmasti tapahtumaan.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Vaikka noita "peeloja" tulisikin, niin tuskin niin paljoa että sillä olisi vaikutusta johonkin.
Sisius

Viesti Kirjoittaja Sisius »

Toivotaan ainakin ettei vaikuttaisi.
Elrondin Fight Paremmaksi!

Minut tunnettiin? nimellä SacC.
Earendur

Viesti Kirjoittaja Earendur »

Pari prosenttia peeloja ei tunnu misään. Ellei sitten mene todella tiukaksi. Peelojen sekoilu ratkaisee War of the Ringin voiton samalla todennäköisyydellä kuin millä Suomi voittaa euroviisut ;)
tneva82

Ja loppujen lopuksi. Ei pelaajat kamppanjaa muuteskaan ratkaise.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Tämän saattavat vaikka ratkaista, koska en usko että GW:llä on mitään väliä, mikä on tämän kampajan lopputulos. Tämä kun ei tietenkään pelisysteemin historiaan vaikuta.
Phil Kelly says "No!"
TrollChieftain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TrollChieftain »

Kai GW kuitenkin kannattaa fellowshippia... ;)
Köyhillä ei ole varaa.
Sakcris

Viesti Kirjoittaja Sakcris »

Ja mitä vielä, GW on ripustanut kaikki mahdolliset Sauronin kuvat, ja uhraavat Melkorille 6 Mordorin Örkki figua päivässä ;)
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Ja Harad valtaa Keski-maan joka tapauksessa...häh
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
tneva82

Garoth kirjoitti:Tämän saattavat vaikka ratkaista, koska en usko että GW:llä on mitään väliä, mikä on tämän kampajan lopputulos. Tämä kun ei tietenkään pelisysteemin historiaan vaikuta.
Uskon kun näen. Itse veikkaan että lähinnä kaupoissa pelattavat todella ratkaisee kun niiden tulosten oikeuden pystyy varmistamaan.
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

Tiamat kirjoitti:Kuulostaapa tosi mielenkintoiselta ja tuollaistahan olisi siisti pelata pitkin kesää. Harmi vaan että olen FB mies =(
No rupee LotRaan sitte...
Lord Faramir
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lord Faramir »

miten siis tämä turnaus toimii?
Truupperi

Lord Faramir kirjoitti:miten siis tämä turnaus toimii?
Ei ole sitten varmaa tietoa, mutta mikäli olen oikein ymmärtänyt, sä ilmoitat minne haluat komppanjasi viedä, mitä kautta ja mitä varten ja sulle ilmoitetaan että tuliko ketään vastaan matkalla ja mitä tapahtui perillä. Eli kaikki yhdessä Mordoria valtamaan! Ja jos olen väärässä, se todistaa oman inhimillisyyteni...häh?
Truupperi

Tuli tässä mieleen, kun nyt hankin tuon uusimman WD:n ja luin siitä tuon War of The Ring jutun, missä ne häiskät valmistelee omia kompanjoitaan, niin siinä tuli eräs kysymys mieleen:
Onka Battle Companions:ista uudempi sääntöjä, kun tuossa osiossa oli haradin pelaajalla 21 figua ja örkkejen sankarilla oli chest wound.
Minusta näitä ei siitä linkistä mitä tuolta warofthering.uk.co sivuilta saa
Jezze

Viesti Kirjoittaja Jezze »

Truupperi kirjoitti:Onka Battle Companions:ista uudempi sääntöjä, kun tuossa osiossa oli haradin pelaajalla 21 figua ja örkkejen sankarilla oli chest wound.
Minusta näitä ei siitä linkistä mitä tuolta warofthering.uk.co sivuilta saa
Kyllä ainakin WD297ssa, missä Battle companies säännöt tulivat, on Heron injury tablesssa Chest wound ja niitä lisäukkojahan tulee voittojen myötä. (Jos nyt tätä tarkoitit...)
Kauas on pitkä matka ja painavaa on raskas kantaa.
Truupperi

Jaa, no olen varmaan taas vaihteeksi ollut puusilmä. Mutta eikös komppanjoissa ole 15 figun rajoitus, paitsi gobboilla, joilla saa olla 25...häh
Mister X

Viesti Kirjoittaja Mister X »

Mitähän tapahtuu jos esimerkiksi Viimapäällä koko saattue teurastetaan. Sekä Aragorn, että hobitit. Sormushan joutuisi silloin Sauronin haltuun. Tuleeko silloin edes saattue-elementtiä kamppanjaan mukaan vai seurataanko siinä vaiheessa Sormusaaveiden pakoa kohti Mordoria?
Voitit ehkä pisteissä, mutta moraalinen voitto on mun!
Truupperi

Mister X kirjoitti: Tuleeko silloin edes saattue-elementtiä kamppanjaan mukaan vai seurataanko siinä vaiheessa Sormusaaveiden pakoa kohti Mordoria?
Ei huonompi idea!
tneva82

Mister X kirjoitti:Mitähän tapahtuu jos esimerkiksi Viimapäällä koko saattue teurastetaan. Sekä Aragorn, että hobitit. Sormushan joutuisi silloin Sauronin haltuun. Tuleeko silloin edes saattue-elementtiä kamppanjaan mukaan vai seurataanko siinä vaiheessa Sormusaaveiden pakoa kohti Mordoria?
Tai viellä todennäköisemmin tuollaisia ei päästetä tapahtumaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”