"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lizardmen taktiikoita tarttettais

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
manaaja

Viesti Kirjoittaja manaaja »

hmm... öröjä vastaan ota 12 skinkkin blokki kroxien eteen ja kun olet charke matkan päässe jostain blockista niin ammut eka skinkeillä jos haluat niin saat pähmitettyä vastustajaasi sopivasti kroxeille mutta jos et ammuu niin juoksuta kroxit skinkkien läpi ja yritä tappaa niin monta kuin pystyt :D
Viidakossa juoksee mahtava peto,pienet oravatkaan eivät turvassa siltä.Mikä se on?
Se on skinkki joka on herättänyt karhun päivä unilta.
manaaja

Viesti Kirjoittaja manaaja »

Slanni ei voi heittää miscastii :D
Viidakossa juoksee mahtava peto,pienet oravatkaan eivät turvassa siltä.Mikä se on?
Se on skinkki joka on herättänyt karhun päivä unilta.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tää on ollu 2 vuda niin et ei kukaa oo kirjottanu tänne mitään :lol: noh mä tosa joskus kezäkuussa ostan ite lissui (saas nähä mitä munkin peleistä tulee ei ainakaan mitään selväjärkistä jos mä tajuun säännöist yht mitn)mut ans kattoo ny :lol:[/img]
DeadBeat

Viesti Kirjoittaja DeadBeat »

Hmm tämän parin vuoden takaisten postien bumppailun voisi kai jättää vähemälle.. Ei yleensä kannata selata aiheita 2 sivua pitemmälle koska silloin nekin alkavat olla aikapas vanhoja
"Ne jotka ylenpalttiseen taikuuteen sortuvat ovat itse juustossa kieriteltyjä juuston makuisia juustopalloja justoliemessä." -Omenapoika
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”