warhammer 40k fb ohella

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
aleksik

warhammer 40k fb ohella

Viesti Kirjoittaja aleksik »

Nii tos on kysymys ku mä aion ehkä alkaa kerää 40k fb ohella mut mä en tiiä kannattaisko mun alkaa kerää imperial guardei vai tau joukkoja kertokaa.
Zob

Re: warhammer 40k fb ohella

Viesti Kirjoittaja Zob »

aleksik kirjoitti:Nii tos on kysymys ku mä aion ehkä alkaa kerää 40k fb ohella mut mä en tiiä kannattaisko mun alkaa kerää imperial guardei vai tau joukkoja kertokaa.
Taukeilla on kehittynyttä teknologiaa ja hieno ajatusmaailma (greater good or railgun) ja
IG on hyvää tykiöstöä ja massan mahtavuutta
oma valinta, heitä noppaa ;)
mr.tp

Re: warhammer 40k fb ohella

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Zob kirjoitti:
aleksik kirjoitti:Nii tos on kysymys ku mä aion ehkä alkaa kerää 40k fb ohella mut mä en tiiä kannattaisko mun alkaa kerää imperial guardei vai tau joukkoja kertokaa.
Taukeilla on kehittynyttä teknologiaa ja hieno ajatusmaailma (greater good or railgun) ja
IG on hyvää tykiöstöä ja massan mahtavuutta
oma valinta, heitä noppaa ;)
Tuossa on kaksi hyvää neuvoa. Jos et saa päätettyä kummasta pidät enemmän heitä noppaa. Mieti vaikka kumman figut ovat nätimpiä tai kumman taustatarinasta pidät enemmän. Me emme pysty päättämään asiaa sinun puolestasi.
Golem

Viesti Kirjoittaja Golem »

Tämmösiin kysymyksiin ei tosiaan kukaan sulle pysty suoraan vastaamaan, mutta sen haluaisin sanoa että IG-armeijan kasaamiseen menee todennäköisesti enemmän rahaa ja aikaa, kun niissä yleensä on enemmän ukkoja ja tankkeja kuin Taukeilla. Ja sitten lue toi valintaopas, jos et sitä itse tajunnut.
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."

-Alivaltiosihteeri
aleksik

Viesti Kirjoittaja aleksik »

mä alan kerää noit tau joukkoja koska ne on hienompia ja must parempia
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”