Star Wars-roolipelin miniatyyrit
-
Jugenactus
Star Wars-roolipelin miniatyyrit
Niin, eli uskoisin että täällä Sotussa on joita kuita jotka pelaavat tätä (Star Wars: Roleplaying game) ja kiinnostaisi tietää, että millä miniatyyreillä pelaatte? Ja missä? Jollain pelimatolla jossa on ruudut? Kun miniatyyrejähän tarvitaan, ainakin combet-tilanteessa, käsittääkseni. Liikutaanko muuten siinä koko ajan ruutuja pitkin? (ei kai)
Höpönlöpöä, hevonkukkua. Kuka niin väittää?
itse pelaan sw-d20 wizardilta.Miniatyyreinä käytän wizardin sw-miniatyyrejä (joilla pelaan itsekkin).Alustana käytän joko ite piirrettyä karttaa (ilman ruutuja) taikka ruudullisia karttoja,joita saa miniatyyripelistä,gamemasterscreenestä ja adventure gamesta.
Joskus voi käyttää 40k figuja,mutta wizardin sopivat paremmin.
Joskus voi käyttää 40k figuja,mutta wizardin sopivat paremmin.
-
Jugenactus
http://www.wizards.com/swminis
tosta osotteesta löytyy,ja siel on linkki sw-rpg sivuille.
Ne muuten on hyviä.Peliarkku myy noita ainaskin.
tosta osotteesta löytyy,ja siel on linkki sw-rpg sivuille.
Ne muuten on hyviä.Peliarkku myy noita ainaskin.
- TrollChieftain
- Viesti:
Yksittäisiä figuja hankkiessa kannattaa muistaa Strike Zone. Kuuden dollarit postikulut Eurooppaan ja GW:seen tottuneena todella halvat hinnat. Kahdessa viikossa sain ukkoni sen suuremmitta ongelmitta.
Edit: D20 pelit tukevat ruutumattoa joten sellaista on hyvä käyttää, tai ainakin niin ollaan porukalla huomattu.
Edit: D20 pelit tukevat ruutumattoa joten sellaista on hyvä käyttää, tai ainakin niin ollaan porukalla huomattu.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
- TrollChieftain
- Viesti:
-
Jugenactus
Juu, Troll Chief, Peliarkun sivuilla http://www.peliarkku.net niitä on. Painata vain sisiään kauoppaan sitten miniatyyrit ja Star Wars. Itse jos ostan, ostan kyllä varmaan Helsingin Fantsusta kun hinta on ainakin euron halvempi kuin peliarkussa. Vai saako sieltä Peliarkusta Sotulaiset jonkun alennuksen?
Höpönlöpöä, hevonkukkua. Kuka niin väittää?
- TrollChieftain
- Viesti:
Kyllähän minä tuolla peliarkun sivuilla kävin ennen tuota viestiäni kattelemassa... otti vaan vähän päähän.Mestari Samvais kirjoitti:Juu, Troll Chief, Peliarkun sivuilla http://www.peliarkku.net niitä on. Painata vain sisiään kauoppaan sitten miniatyyrit ja Star Wars. Itse jos ostan, ostan kyllä varmaan Helsingin Fantsusta kun hinta on ainakin euron halvempi kuin peliarkussa. Vai saako sieltä Peliarkusta Sotulaiset jonkun alennuksen?
Köyhillä ei ole varaa.