"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kaaos mariinit, onko ne huonoja?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Neiti X kirjoitti:
Assasin kirjoitti:Ultrat ja kaaokset ovat aika tasavertaisia keskenään, sen verran minä niistä tiedän!:roll: PS: veljelläsi taitaa olla vintti pimeänä! Ja vielä ettei ne örkeille pärjää!!! heko heko...
kuuleppas kaverin 25 örkkiä teki 100 attackiä chargetessa mun marineitten kimppuun (niitä oli 10) arvaappas kummat kuoli :S

Ja Ultrojen/muitten "hyvis"marineitten paras puoli on "and they shall know no fear" ... joka puuttuu kaokselta ...
Joo... kerran 500 grottia hyökkän yhen chaosmariinin kimppuun (joka oli pakenemassa), ja grotit voitti. Tästä lähtien otan armeijaan pelkästään muutaman grottia ku ne on parempii ku chaos mariinit. Ihan totta :D
OAV

Viesti Kirjoittaja OAV »

Neiti X, saa Kaaoksen puolellakin koottua kokonaan Fearless-armeijan ;)
Blood for the Blood God
Somebody

Viesti Kirjoittaja Somebody »

Minun mielestä kaikki armeijat on hyviä, jos niillä osaa pelata ja taktikoida.
Earendur

Viesti Kirjoittaja Earendur »

Somebody kirjoitti:Minun mielestä kaikki armeijat on hyviä, jos niillä osaa pelata ja taktikoida.
Juu, mutta joillain armeijoilla on vaikeampi taktikoida kuin toisilla.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Stenvall kirjoitti:Armeijat eivät todellakaan ole tasapainossa, eivät lähelläkään.
Itse asiassa tuo on utopistinen idea että ne olisivat tasapainoisia ja siihen pyritään kokoajan (ja ollaan mielestäni onnistuttu aika hyvin).
Tietenkin vasta julkaistut listat (tau) ovat onnettomasti tasoitettu, mutta vanhemmat listat (marsut, orks) ovat erittäin tasapainoisia. Vaikka luulisi että joku armeija (esim. DE tai TS) on täysin p***a ja heikko eikä niillä tee yhtään mitään, niin ennenkuin huomaat niin ne ovatkin hyvä armeija ja sielät löytyy juuri kaikki se mitä itseasiassa tarvitset armeijasi toimimiseksi.
Jurpo

tasapainoa on

Viesti Kirjoittaja Jurpo »

D-eldareista voin sanoa vain sen, että mieluummin ottelen Greikkoja vastaan kuin Deldareita. 20+ Dark Lancea kaataa kaikkea kuin heinää ja kantaa aivan liian kauas. Ja se tulituksesta läpi luovinut eloonjääjä ei selviä tappelussa. Ja kyseessä sentään on berserkki, minkä luulisi tappavan aika hyvin.

Tonnipoikien Terminaattori taas on pahin jumittaja minkä osaa arvata. 2 woundia, power wepa ja +2/5 save ei naurata. Ainakaan vastustajaa, joka jumii niihin kiinni. Dreadnoughtillakin (Dreadnought-aseen kanssa ja Khorne) on vaikeuksia repiä tietään tästä massasta läpi. Ja vielä enemmän vaikeuksia tulee muille, vähemmän koville vastuksille. Ja se aspa C-fistin kanssa sattuu osuessaan.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Z7-852 kirjoitti:Itse asiassa tuo on utopistinen idea että ne olisivat tasapainoisia ja siihen pyritään kokoajan (ja ollaan mielestäni onnistuttu aika hyvin).
Totta, täydellinen tasapaino on todellakin mahdotonta. Mielestäni tasapainon yrittämisessä ei ole onnistuttu hyvin. Senhän näkee jo pelkästään codexin sivuilta selvästi, etteivät nämä tasapainossa ole.

Noh, ihan sama. Jos voitosta pelaisin, en pelaisi kaartilla.
Z7-852 kirjoitti:mutta vanhemmat listat (marsut, orks) ovat erittäin tasapainoisia.
Avaruusmerijalkaväkihän sai ihan vasta uuden codexin. Sillä pystyykin tekemään useille armeijoille uskomattoman törkeitä temppuja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”