Viimeiset wood elf kuvat!
Itseasiassa ne saattavat hyvinkin maksaa tuon 30 euroa. Tämän hetkisten tietojeni mukaan GW ei nosta suoraan kaikkien regimenttiboxien hintaa suoraan 30 euroon, vaan nostaa niitä sitä mukaa kun uutuuksia tulee. Eli Ogret taitavat olla jo 30 euroa, Marineista tulee 30 euroa. Niinpä veikkaisin, että Wood Elffien regimentit tulevat olemaan myös 30 euroa.
Phil Kelly says "No!"
-
guardian of wood
Argh, että gw jaksaakin. Tehdä nyt jo törkeen kalliista vieläkin kalliimman.Garoth kirjoitti:Itseasiassa ne saattavat hyvinkin maksaa tuon 30 euroa. Tämän hetkisten tietojeni mukaan GW ei nosta suoraan kaikkien regimenttiboxien hintaa suoraan 30 euroon, vaan nostaa niitä sitä mukaa kun uutuuksia tulee. Eli Ogret taitavat olla jo 30 euroa, Marineista tulee 30 euroa. Niinpä veikkaisin, että Wood Elffien regimentit tulevat olemaan myös 30 euroa.
Bull centaureja ostetaan!
- Cacodemoni
Ogret on isoja modelleja, esim. Gnoblareiden hinta on 27,50€/24 figuuria. Uskoisin että uudet Elffit ovat saman hintaisia kuin tavalliset regiment-boxit.Garoth kirjoitti:Itseasiassa ne saattavat hyvinkin maksaa tuon 30 euroa. Tämän hetkisten tietojeni mukaan GW ei nosta suoraan kaikkien regimenttiboxien hintaa suoraan 30 euroon, vaan nostaa niitä sitä mukaa kun uutuuksia tulee. Eli Ogret taitavat olla jo 30 euroa, Marineista tulee 30 euroa. Niinpä veikkaisin, että Wood Elffien regimentit tulevat olemaan myös 30 euroa.
Jenkkejen hinnoillahan ei sinänsä ole mitään tekemistä Eurooppalaisten hintojen kanssa, GW US määrittelee jenkkejen hinnat (usein ihan miten sattuu).
No katsellaan vain mitä tapahtuu. Tuota hinnannostoa 30 euroon vähin erin ovat kuitenkin Suomen myyntivastaavat Nottinghamissa ennustelleet. Varmasti he eivät tietenkään asiasta tiedä kun eivät siitä päätä, mutta kai heilläkin täytyy jonkinlainen käsitys asiasta olla.
Tiedän kyllä, että Globlareilla on pienempi hinta kuin Ogreilla, mutta itse uskoisin, että Gnoblareilla on hinta tarkoituksella jätetty alemmas vaikka niitä tuleekin 24, kun ne on semmoisessa kapeassa pakkauksessa, ei commandia jne.
(OT: Samoten vaikka uuden SM Tactical Squadin hinta on 30 euroa, on uusi Assault Squad 27,50 , kun siinä tulee vähemmän tavaraa (okei, Assault Squad aina maksanut Tac. Squadia vähemmän).)
Itse siis uskoisin, että siirrytään pikkuhiljaa tuohon 30 euron hintaan, ja yksittäiset poikkeustapaukset (kuten Gnoblarit) voivat saada jatkossa 27,50 hinnan.
Tiedän kyllä, että Globlareilla on pienempi hinta kuin Ogreilla, mutta itse uskoisin, että Gnoblareilla on hinta tarkoituksella jätetty alemmas vaikka niitä tuleekin 24, kun ne on semmoisessa kapeassa pakkauksessa, ei commandia jne.
(OT: Samoten vaikka uuden SM Tactical Squadin hinta on 30 euroa, on uusi Assault Squad 27,50 , kun siinä tulee vähemmän tavaraa (okei, Assault Squad aina maksanut Tac. Squadia vähemmän).)
Itse siis uskoisin, että siirrytään pikkuhiljaa tuohon 30 euron hintaan, ja yksittäiset poikkeustapaukset (kuten Gnoblarit) voivat saada jatkossa 27,50 hinnan.
Phil Kelly says "No!"
http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.php?t=5793
Kyseistä taikuritarta ei tainnut vielä olla esillä, varsin mukavalta näyttää hänkin.
Kyseistä taikuritarta ei tainnut vielä olla esillä, varsin mukavalta näyttää hänkin.
Naapurin viljat vei halla
tralalalalalla
tralalalalalla
-
guardian of wood
Noni, kerrankin gw tekee naipuoleisia maageja, jotka oikeasti näyttävät naisilta. Ja figu on myös todella nätti.Kelpo kirjoitti:http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.php?t=5793
Bull centaureja ostetaan!
Jopeti, tuo näyttää oikeastikin sirolta ja naiselliselta, toisin kuin se HElffien Itä-Saksalainen kuulantyöntäjä.
Oikeaan suuntaan ollaan menossa, kun vain muista WElf miehistäkin tulisi vähän... Noh, haltiamaisempia.
Oikeaan suuntaan ollaan menossa, kun vain muista WElf miehistäkin tulisi vähän... Noh, haltiamaisempia.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Hieno consept art. Harmi ettei figu vastaa sitä. Lähinnä nuo kädet häiritsevät - miten ihmeessä ne ovat osanneetkin tehdä niistä noin tönkön näköiset? Kasvoista en sano mitään ennenkuin olen nähnyt maalattuna - uhkaavilta vaikuttavat - lähinnä otsa vaikuttaa paisuneen naurettaviin mittasuhteisiin.
Se muuten taitaa käydä samalla kampaajalla kuin valkyriat?
Se muuten taitaa käydä samalla kampaajalla kuin valkyriat?
Kaikin puolin ihan siisti.Kelpo kirjoitti:http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.php?t=5793
Mun mielestä GW vois jättää noi loitsueffektit pois ukoistaan. Jokainen taitava konvertoija voi niitä lisäillä nappeihinsa ihan itse.
Tuollaiset velhoa ympäröivät taikatuulet haittaavat figun konvertointia, eivätkä newbiet välttämättä osaa maalata tulta tai taikaeffektejä.
- Henri Ketonen
Tuo näyttää teistä naiselta mutta se HElffi ei? Miten te saatte tuosta edes kunnolla selvää, minusta tuon kasvoista tulee näin heikossa kuvassa mieleen lähinnä joku nutturapäinen työvoimatoimiston transvestiitti-Vesa jota ottaa nuppiin, ettei voi laittaa allekirjoituksekseen Gertrud.
Ovat nuo loitsuefektit muutenkin vähän parempi idea kuin joku miekka ja kirves, vanhoja HElffien mättöhahmoja ja maageja ei erottanut sitten millään.
Ovat nuo loitsuefektit muutenkin vähän parempi idea kuin joku miekka ja kirves, vanhoja HElffien mättöhahmoja ja maageja ei erottanut sitten millään.
zqmfgb
Kyllä se näyttää enemmän naiselta kuin se helfien. Eihän se paljon ole mutta tarpeeksi. Minä tosin taidan pysyä niissä vanhoissa metallisissa WE naismaageissa.Henri Ketonen kirjoitti:Tuo näyttää teistä naiselta mutta se HElffi ei? Miten te saatte tuosta edes kunnolla selvää, minusta tuon kasvoista tulee näin heikossa kuvassa mieleen lähinnä joku nutturapäinen työvoimatoimiston transvestiitti-Vesa jota ottaa nuppiin, ettei voi laittaa allekirjoituksekseen Gertrud.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
- Half-breed
mielestäni näyttää siltä kuin se olisi lievästi kallistanut jalkojaan. Eihän ne nyt noin kamalia virheitä tekisi (eiväthän?). Mielestäni ihan kiva. Jousesta tykään, myös viitta näyttää ihan kivalta. Kasvot on ihan ok, vaikka tukassa olisikin (IMO) toivomisen varaa.
Voittaa vanhat archerit... Kengät ovat mielestäni myös hyvät, vaikka itse perus asusta en niin paljon pidäkkään. Niistä maskeista en tykkää. Ei kai tällä ole toisella kasvonpuolikkaalla mitään naamaria?
Voittaa vanhat archerit... Kengät ovat mielestäni myös hyvät, vaikka itse perus asusta en niin paljon pidäkkään. Niistä maskeista en tykkää. Ei kai tällä ole toisella kasvonpuolikkaalla mitään naamaria?
niin... tänäänkin...