"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Trollslayer- kirja

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
Gorbag
Viesti:

Trollslayer- kirja

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

kysyisin että mitä tuossa kirjassa tapahtuu pääpiirteissään noissa neljässä viimeisessä luvussa. Siis ihan vaan mitä gotrekille ja felixille tapahtuu. Tai kertokaa edes kirjan loppuratkaisupääpiirteissään.

Pitäisi nääs kirjoittaa tuommoinen englannin esitelmä enkä jaksaisi enää lukea kirjaa yhtään enempää :( senverran yksitoikkoinen tuo kirja on
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

Lue ne vaan, ainakin ne viimeisemmät ovat jotkut parempia kuin ekat. Montakos kappaletta siinä edes oli?

Mutta pikku vinkki ennen kuin The Captainin tehokas taikaesine iskee:
-Lue aina kirja itse loppuun, se että on alle puolivälissä, ja et jaksa lukea, se tarkoittaa joko sitä että olet kärsimätön, tai sitä että et pidä kirjan tyylistä.
-Lue nyt vain se kirja, emme me kerro sinulle sen tarkemmin kuin "Ne meni sinne, ja sit ne meni tonne, ja sit ne tappo sen ja sen.".

Ja Trollslayerissa ei oikein ole juonta, koska se on novelli-kokoelma.
blaa blaa aargh
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Cutter kirjoitti:
Ja Trollslayerissa ei oikein ole juonta, koska se on novelli-kokoelma.
Ei vai? Minä ainakin lukiessani kyseistä maailman kirjallisuuden klassikkoa viime kesänä olin näkevinäni siinä juonen. Vai olenko niin puusilmäinen?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Historia”