Kempeleellä elector? On se vaan.
Kempeleellä elector? On se vaan.
Eli, vähän turnauksen kulusta tuolla.
Tässä ensin lista:
Lord:
ElectorCount@186pts
Armour of Meteoric Iron, Great Weapon, Holy Relic, Van Horstmann's Speculum
Heroes:
Captain@118pts
GW, Dawn Armour, Barded Warhorse
Battle Wizard@110pts
2xDispel Scroll
Core:
24 Swordsman@243pts
Full cmd, Griffon Standard
Detachment: 10 Free Companiers@50pts
21 Spearmen@172pts
Full cmd
6 Inner Circle White Wolves@233pts
Full cmd, Warbanner
5 Reiksguard Knight's@123pts
Musician
Special:
16 GreatSwords@222pts
Full Cmd
Detachment: 8 Swordsman@56pts
Great Cannon@100pts
Great Cannon@100pts
Rare:
Helblaster the Volley Gun@125pts
Total: 1998pts
Power Pool: 3
Dispel Pool: 3+2 Scrolls
Ensimmäinen peli, vastassa KROLLEn HE-ratsujyrä.
Kappas, kappas, sattui kaveri vastaan. Mahtavaa, olin edellisenä iltana vienyt tämän kaverin saunan taakse erotuksella 2550pts, minun hyväkseni. Joten ajattelin tämän olevan helppoa. Noh, eipä tästä jäänyt pahemmin mieleen. Laskettiin Sloid Victoryksi minulle, mutta onneksi muistettiin Scenaarion elukat ja Hippi, joiden ansiosta peli kääntyi Massacreksi minulle.
Toinen peli, vastassa Ville Vähäkainun Beastit.
Kaverilla 10+ Power Pool, vastaan minun Scroll Caddy. Tiesin tämän olevan minulle paha pala. Minotaurien ja koirien ovelalla tempulla, ei minulla ollut yhtään ritaria kentällä enää toisella vuorolla. Peli hävittiin totaalisesti ambushaajien tullessa. Eikä lopuksi ollut kentällä kuin Free Companyä. Vastustaja sai 3049pts, minä 174. Selvä Massacre loss.
Nyt vastaan asettuu Lauri Kalttilan Summon Horde(?).
Ensimmäisen vuoron jälkeen tilanne näytti toivottomalta. Mutta kun 3 ritaria teurastivat Zombie blokin Necrolla ja Counttini tappoi Blood Dragon Vampire Countin Challengessa(VHS) sekä miekat teurastivat Black Knightit, Ritareiden tekiessä Chargen, Keihäät tappoivat loputkin Grave Guardit. Massacre Minulle.
Neljäs peli, vastassa Paavo Pihavaaran todella ampuva DE-armeija.
Tästä ei ole paljoa kerrottavaa, Paavolla n. 50 Rbt Crossaria. Ampuu, ampuu ja ampuu. Vain GreatSwordit pääsevät lähikseen. He sitten tuhoavat Keihäät ja Boltterin, jonka jälkeen ottavat Chargen Exeiltä. Vain Countti jää. Hänet lapataan. Viimeisellä vuorolla Counttini teurastaa vielä 2 Exeä, eikä juokse. Massacre häviö.
Viides peli, vastassa HE-magiapainotteinen, Otto Sommarberkiltä.
Kovasti magiaa, Arkkimaagi ja kaksi Maagia sekä Commander. Peli näyttää menevän huonosti, ensimmäisellä vuorolla tulva huuhtelee Reiksguardit ulos kentältä, eikä koskaan otettu niitä sieltä takaisin, perhana. Kotka ottaa Blasterilta 30str 5, kolme kymppiä peäkkäin. Eikä höyheniäkään jää jäljelle. Sain taivuteltua siitä Drawn.
Kuudes, eli viimeinen peli, vastassa hc-andersenin Skavenit.
Jotenkin hyvä tunne, vaikka vastassa 176 figua. Vastassa magiaa. Ruttoon kuolee älytön määrä porukkaa. Blasterit ja Kanuunat laulavat, tulokset näkyvät, montakymmentä figua kuolee. Tunneling team häviää. Mutta tuollaista massaa ei vain voi voittaa. Massacre Loss.
Tällaista tälläkertaa, sijoituin sijalle 19/32.
Mielestäni meni ihan mukavasti. Maalauspisteissä sijoituin seitsemänneksi (muistaakseni? Ainakin oli paljon porukkaa). Ja hauskaa oli.
Tässä ensin lista:
Lord:
ElectorCount@186pts
Armour of Meteoric Iron, Great Weapon, Holy Relic, Van Horstmann's Speculum
Heroes:
Captain@118pts
GW, Dawn Armour, Barded Warhorse
Battle Wizard@110pts
2xDispel Scroll
Core:
24 Swordsman@243pts
Full cmd, Griffon Standard
21 Spearmen@172pts
Full cmd
6 Inner Circle White Wolves@233pts
Full cmd, Warbanner
5 Reiksguard Knight's@123pts
Musician
Special:
16 GreatSwords@222pts
Full Cmd
Detachment: 8 Swordsman@56pts
Great Cannon@100pts
Great Cannon@100pts
Rare:
Total: 1998pts
Power Pool: 3
Dispel Pool: 3+2 Scrolls
Ensimmäinen peli, vastassa KROLLEn HE-ratsujyrä.
Kappas, kappas, sattui kaveri vastaan. Mahtavaa, olin edellisenä iltana vienyt tämän kaverin saunan taakse erotuksella 2550pts, minun hyväkseni. Joten ajattelin tämän olevan helppoa. Noh, eipä tästä jäänyt pahemmin mieleen. Laskettiin Sloid Victoryksi minulle, mutta onneksi muistettiin Scenaarion elukat ja Hippi, joiden ansiosta peli kääntyi Massacreksi minulle.
Toinen peli, vastassa Ville Vähäkainun Beastit.
Kaverilla 10+ Power Pool, vastaan minun Scroll Caddy. Tiesin tämän olevan minulle paha pala. Minotaurien ja koirien ovelalla tempulla, ei minulla ollut yhtään ritaria kentällä enää toisella vuorolla. Peli hävittiin totaalisesti ambushaajien tullessa. Eikä lopuksi ollut kentällä kuin Free Companyä. Vastustaja sai 3049pts, minä 174. Selvä Massacre loss.
Nyt vastaan asettuu Lauri Kalttilan Summon Horde(?).
Ensimmäisen vuoron jälkeen tilanne näytti toivottomalta. Mutta kun 3 ritaria teurastivat Zombie blokin Necrolla ja Counttini tappoi Blood Dragon Vampire Countin Challengessa(VHS) sekä miekat teurastivat Black Knightit, Ritareiden tekiessä Chargen, Keihäät tappoivat loputkin Grave Guardit. Massacre Minulle.
Neljäs peli, vastassa Paavo Pihavaaran todella ampuva DE-armeija.
Tästä ei ole paljoa kerrottavaa, Paavolla n. 50 Rbt Crossaria. Ampuu, ampuu ja ampuu. Vain GreatSwordit pääsevät lähikseen. He sitten tuhoavat Keihäät ja Boltterin, jonka jälkeen ottavat Chargen Exeiltä. Vain Countti jää. Hänet lapataan. Viimeisellä vuorolla Counttini teurastaa vielä 2 Exeä, eikä juokse. Massacre häviö.
Viides peli, vastassa HE-magiapainotteinen, Otto Sommarberkiltä.
Kovasti magiaa, Arkkimaagi ja kaksi Maagia sekä Commander. Peli näyttää menevän huonosti, ensimmäisellä vuorolla tulva huuhtelee Reiksguardit ulos kentältä, eikä koskaan otettu niitä sieltä takaisin, perhana. Kotka ottaa Blasterilta 30str 5, kolme kymppiä peäkkäin. Eikä höyheniäkään jää jäljelle. Sain taivuteltua siitä Drawn.
Kuudes, eli viimeinen peli, vastassa hc-andersenin Skavenit.
Jotenkin hyvä tunne, vaikka vastassa 176 figua. Vastassa magiaa. Ruttoon kuolee älytön määrä porukkaa. Blasterit ja Kanuunat laulavat, tulokset näkyvät, montakymmentä figua kuolee. Tunneling team häviää. Mutta tuollaista massaa ei vain voi voittaa. Massacre Loss.
Tällaista tälläkertaa, sijoituin sijalle 19/32.
Mielestäni meni ihan mukavasti. Maalauspisteissä sijoituin seitsemänneksi (muistaakseni? Ainakin oli paljon porukkaa). Ja hauskaa oli.
Viimeksi muokannut elector, Ke 11.05.2005 15:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
-
Stonetroll
Joo, kaverini joona röökerin sanoja lainatakseni "voitin, mutta hävetti". Ei sellainen yksipuolinen peli ole kenellekään kiva. Tästä viisastuneena vähensin crossareita ja otin tilalle toisella rare-valinnalla mustaa kaartia. Että siitä vaan Kuolan turneeseen revanssia hakemaanNeljäs peli, vastassa Paavo Pihavaaran todella ampuva DE-armeija.
- hc_andersen
Massaetu oli toki suuri, mutta mm. ensimmäisen IR-salama joka panikoi ritarit kentältä ja vastaavat nopankierimät toki tukivat tilannetta edukseni. Ehkä keskitetympi deployment niin ylivoimaista massaa vastaan?Kuudes, eli viimeinen peli, vastassa hc-andersenin Skavenit.
Tosiaan. Luulin vahvasti, että olisit painostanut kumpaankin flankkiin, et vain toiseen.
Nonnih. Nyt se tuli:empiren lordi voittaa Blood Dragon Vampin.. Tuo VHS taitaa sittenkin olla hyvä..
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
Tiedät ettei täällä ole ketään.
Tuo oli siis aivan mahtava!
Eikö? Olen aina ajatellut, että VHS on kuraa, mutta kun Battle Wizard vei Elf Lordin haasteessa alkoi epäilykseni hälventyä..
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
Haasteessa hahmo voi päättää vaihtavansa S, T, I ja A vastustajansa kanssa. Ihan hyvä esine, kun sen saa toimimaan, mutta yleensä liian helppo arvata sen olemassaolo (Mitähän varten se velho juoksee kohti Bloodthirsteriä?). Ongelmia aiheuttaa myös se, että Ws ei vaihdu, joten velho osuu yleensä 5+, eikä oikein pääse haarniskoistakaan läpi.applepie kirjoitti:'Grimoire Aurus kirjoitti:Eikö? Olen aina ajatellut, että VHS on kuraa, mutta kun Battle Wizard vei Elf Lordin haasteessa alkoi epäilykseni hälventyä..
Ok...
Mitä tämä esine siis tekee?
Empä tiedä, sen tulevan ilmi Countilla. Ei kukaan huomauttavansa, että tiesi/oli varma, sen sillä olosta. Ja olisihan Vampyyrin ollut pakko itse huutaa Challenge (Blood-Dragon).
- Omenapoika
jees, itekki olin mukana ja olin muistaakseni 23. ... Orcs and goblinssilla:
Black orc warboss on wyvern
+battleaxe of the last waaagh +Talisman of protection +shield 471pts
Orc big boss
+Axe of bashingi 115pts
Orc Shaman
+Dispel scroll +Dittosit 150pts
Night gob shaman
+Mad cap Mushrooms +Glowy green amulet 140pts
20 Orcs add. hw + fullcom. 163pts
20 Big 'Uns add. hw + fullcom. 203pts
20 Night gopeliiniä spears + fullcom. +fanaticit 155pts
4 Snot swarmia 100pts
8 Boar boyta +fullcom. 184pts
1 Boar Chariot 80pts
1 spear chucka 35pts
3 River trollia 180pts
-melkoinen hiivalista kun täytyi saada pisteitä.
pelit meni näin:
tomb kings(koko turnauksen voittajaa vastaan!) Massacre häviö
high elves - solid victory
dwarves - draw
vampire counts - massacre häviö
dwarves - draw
tomb kings - solid victory
maalauspisteissä seitsemäs! hyvin se.
Black orc warboss on wyvern
+battleaxe of the last waaagh +Talisman of protection +shield 471pts
Orc big boss
+Axe of bashingi 115pts
Orc Shaman
+Dispel scroll +Dittosit 150pts
Night gob shaman
+Mad cap Mushrooms +Glowy green amulet 140pts
20 Orcs add. hw + fullcom. 163pts
20 Big 'Uns add. hw + fullcom. 203pts
20 Night gopeliiniä spears + fullcom. +fanaticit 155pts
4 Snot swarmia 100pts
8 Boar boyta +fullcom. 184pts
1 Boar Chariot 80pts
1 spear chucka 35pts
3 River trollia 180pts
-melkoinen hiivalista kun täytyi saada pisteitä.
pelit meni näin:
tomb kings(koko turnauksen voittajaa vastaan!) Massacre häviö
high elves - solid victory
dwarves - draw
vampire counts - massacre häviö
dwarves - draw
tomb kings - solid victory
maalauspisteissä seitsemäs! hyvin se.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
- TietoPredator
Mitä tarkoitat?
-
Hiirellinen veneitä
Ou jees. Nyt mä kässään.
- Omenapoika
Kaikki ei ole ok. Warboss vie Lord ja Hero -slotit. Tämän lisäksi sinulla on kolme sankaria, joista kukin vie yhden Hero-slotin. Näin ollen olet käyttänyt viisi character-slottia, vaikka 2000 pisteen listassa käytettävissäsi on vain neljä.Omenapoika kirjoitti:No katsos, warboss vie LORDIN ja heron. heroja saa olla 4, lordeja 1 ja charruja yhteensä 4. Kaikki ok?
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Ei siellä minun mielestäni viittä Charahteria näy.Jyperman kirjoitti:Kaikki ei ole ok. Warboss vie Lord ja Hero -slotit. Tämän lisäksi sinulla on kolme sankaria, joista kukin vie yhden Hero-slotin. Näin ollen olet käyttänyt viisi character-slottia, vaikka 2000 pisteen listassa käytettävissäsi on vain neljä.Omenapoika kirjoitti:No katsos, warboss vie LORDIN ja heron. heroja saa olla 4, lordeja 1 ja charruja yhteensä 4. Kaikki ok?
- Omenapoika
Chatactereja saa olla NELJÄ, ja listassa on NELJÄ. Hero SLOTTEJA on NELJÄ ja lordi SLOTTEJA on YKSI. Warboss vie sen lordipaikan ja YHDEN HEROPAIKAN ja YHDEN CHARACTER paikan. Jäljellä on siis KOLME HEROPAIKKAA ja KOLME CHARACTERPAIKKAA. Jokainen muu vie YHDEN PAIKAN KUMPAAKIN. Kaikki ON ok.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa