BFG:n aloittaminen
-
Virtanen..
- Viesti:
BFG:n aloittaminen
Olen aloittamassa BFG:n keräämisen mitä minun kannattaisi tehdä ensimmäiseksi(tiedän että täytyy ostaa laivat ja sääntökirja joten siitä ei tarvitse huomauttaa)?
Hullu_Proffa on Virtanen!!
Tosin... ketä se nyt kiinnostaa?
- The Captain
- Valvoja
Re: BFG:n aloittaminen
Siis paattien ja sääntökirjan jälkeen? Kokoa paatit ja lue sääntökirja. Etsi kaveri, jonka kanssa pelaat. Pidä hauskaa. Osta lisää paatteja ja pelaa isompia pelejä. Pidä enemmän hauskaa.Hullu_Proffa kirjoitti:Olen aloittamassa BFG:n keräämisen mitä minun kannattaisi tehdä ensimmäiseksi(tiedän että täytyy ostaa laivat ja sääntökirja joten siitä ei tarvitse huomauttaa)?
Millä laivastolla olet aikeissa pelata?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lisäksi käynti paikallisessa kangasliikkeessä on pop. Sieltä saat mukaasi mustan mattakankaan jonka voit levittää pöydän kuin pöydän päälle. Voilá instant battlefield. Lisäksi sen saa helposti nippuun. Muista ostaa itsesilivää kangasta, koska muuten tulee ryppyjä, etkä kuitenkaan silitysrautaa käytä. Jos olet kova jätkä, niin ostat myös sinooperista kangasvärejä ja maalaat siihen kankaaseen taustaksi tähtiä, kaasusumuja, pulsareita yms. taivaallista ornamenttia. On meinaan fiksumpi pelata avaruuslaivapeliä mustalla pohjalla kuin pyökkipöydällä, parkettilattialla tai (horror) ruohomatollaHullu_Proffa kirjoitti:Olen aloittamassa BFG:n keräämisen mitä minun kannattaisi tehdä ensimmäiseksi(tiedän että täytyy ostaa laivat ja sääntökirja joten siitä ei tarvitse huomauttaa)?
Lisäksi pelin mukana ei tue kaikkea välttämätöntä, kuten planetary defences, transports etc. Eli kaikkea pientä epämääräistä avaruusaluksen tynkää tarvitsee. Jos ei jostain muusta sci-fi miniatyyripelistä niin kinderyllätyksistä rakentamalla sitten. Myös Tau Dronet ovat aika vänkiä orbital defences nappuloiksi. Käytä mielikuvistusta, pengo bits laatikko uudelleen läpi, mutta funtsi jokaista osaa nyt ihan uudella skaalalla.
Onnea.
ps. Tämä ei sitten ole mitään keräämistä. Keräily kuuluu postimerkkeihin, pokemoneihin tai käpykaartiin. hmpf.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
-
Virtanen..
- Viesti:
Jaa.. no tämä on nyt selvä entä onko suomessa kauppaa josta voi ostaa Taun laivastoa.(mahdollisimman lähellä helsinkiä)
Hullu_Proffa on Virtanen!!
GW:n kauppa ja Puolen kuun pelit luullakseni ainakin. Molemmista joudut tekemään tilauksen, eli hyllystä ei löydy. Joudut siis pahimmassa tapuksessa keskustelemaan myyjän kanssa.Hullu_Proffa kirjoitti:Jaa.. no tämä on nyt selvä entä onko suomessa kauppaa josta voi ostaa Taun laivastoa.(mahdollisimman lähellä helsinkiä)
Teräratas kirjoitti:GW:n kauppa ja Puolen kuun pelit luullakseni ainakin. Molemmista joudut tekemään tilauksen, eli hyllystä ei löydy. Joudut siis pahimmassa tapuksessa keskustelemaan myyjän kanssa.Hullu_Proffa kirjoitti:Jaa.. no tämä on nyt selvä entä onko suomessa kauppaa josta voi ostaa Taun laivastoa.(mahdollisimman lähellä helsinkiä)
Mutta ennenkuin tilaat, tarkista vielä Forgeworldin BFG:n Tau vaihtoehdot. On mielestäni triplasti paremman näköisiä ja enempi Taun oloisia laivoja kuin GW:n tilkkutäkit.
Ja ohessa vastaus seuraavaan kysymykseen:
http://www.forgeworld.co.uk/acatalog/QU ... HIC_9.html
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
BFG saksassa
http://www.games-workshop.de/warhammer4 ... lerie.shtm
Postasin tämän nyt tähän niille BFG semi-kiinnostuneille joilta lienee tämä jäänyt välin. Germaniassa ollut pieni BFG turnaus ja sieltä kuvia.
Todella hienot pelilaudat pojilla.
Postasin tämän nyt tähän niille BFG semi-kiinnostuneille joilta lienee tämä jäänyt välin. Germaniassa ollut pieni BFG turnaus ja sieltä kuvia.
Todella hienot pelilaudat pojilla.