Uusi örkki
Uusi örkki
Nii tarkotus olis joskus alottaa 40K örkkejä mutta haluaisin kysyä mistä kannattais alottaa, en ole vielä ostanu mitään sääntökirjoja tai sellasta ne tartteis tietenkin hankkia mutta haluaisin tietää mitä figuja kannattaa hankkia, kuinka paljon ja mitä kannattaa välttää?
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Kannattaa varmaankin aloittaa boxista tai parista ork boyz:eja ja warboss:sta. Ja codex: Orkz. Sitten ehkä nobit kumpaankiin boyz mobiin. Kannattaa käydä katsomassa vinkkejä halvoista konversioista The Waaagh:sta...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Olen myös aloittamassa Örkkejä DA:n ja Catachanien ohella.
Ja nyt olen ostamassa Örkeille Big bossin ja squadin boyzeja, Codex:in hankin heti kun käyn seuraavan kerran Hesassa.
Täältä siis löytää tulevan listan:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 35&start=0
PS: WaagH!!! Linkki ei toimi(nut)...
Ja nyt olen ostamassa Örkeille Big bossin ja squadin boyzeja, Codex:in hankin heti kun käyn seuraavan kerran Hesassa.
Täältä siis löytää tulevan listan:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 35&start=0
PS: WaagH!!! Linkki ei toimi(nut)...
Ostetaan/Vaihdetaan figuihin: KISS, Horna, Emperor, Bathory, Burzum, Behemoth, Stam1na, Mokoma, Hypocrisy, Behexen, Immortal ja Gorgoroth cd:eitä.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Aivan ensiksi kannattaa aloittaa päättämällä millaisen armeijan haluat. Eli örkeillä mahdollisuuksia löytyy mutta karkeasti voidaan lajitella lähis ja kaukotaisteluun.
Jos haluat lähistellä niin teet boyz sluggia (et välttämättä tarvitse yhtään shoota boyz koko armejaan) mutta jos haluat ampumista niin teet täysin päinvastoin.
Jos haluat lähistellä niin teet boyz sluggia (et välttämättä tarvitse yhtään shoota boyz koko armejaan) mutta jos haluat ampumista niin teet täysin päinvastoin.