Eivät pääse, tällöin oikealta katsottuna kolmas gor ja neljäs ungor ovat vain butcherin kanssa btb, eivätkä siten lyö ketään. Aattelepa, jos tässä seisoi vaikka foe-render! Tai Khornen beastlordi!Väkipyörä kirjoitti:Jos butcher siirtyy toiseksi reunimmaisen iron gutin paikalle (ja iron gut butcherin paikalle) päästäkseen b-t-b shamaanin kanssa niin eikös silloin kaikki pukit pääse lyömään?
Lisäksi periaateeni menee nyt vähän ohi. Yritän selventää, mikä tässä nyt on niin suuri ongelma. Toimintatapoja on kaksi.
Joko ei säädetä mitään, jolloin haastetut äijät vähentävät vihun hyökkäyksiä, jolloin minä lyön kaikilla jotka aloittivat btb mutta vihu ei. Epistä.
Tai sitten säädetään, jolloin vihu saa lyödä sellaisella määrällä ukkoja minun perusjamppoihini, joita on mahdotonta saada normaalissa tilanteessa btb minun ukkoihini kiinni. Heron läsnäolo (poistuminen) on mahdollistanut mahdottoman määrän atakkeja minun perusukkoihini, ja vihollinen repii niistä helppoa resoa. Epistä.
Vielä epiksemmäksi tilanne menee, kun tällaisen siirtelyn seurauksena jonkun btb:t lisääntyvät ja toisten muuttuvat. Ei taida olla ihan sama, lyökö gobbo great shamaania kaksi vai yksi goria.Väkipyörä kirjoitti: Yksi peruste moiseen siirtelyyn (eikä toisinpäin eli shamaani liikkuisi) voisi olla "maksimoi taistelevat figut"-periaate, jota herrasmiesten tulisi pyrkiä noudattamaan mikäli mahdollista.