"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

miten se tehdään? DA

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Endoelth

miten se tehdään? DA

Viesti Kirjoittaja Endoelth »

ostin tollasen chaplinin, mutta sen mukana ei tullut sellasta lippua jonko vois kiinnittää tohon lipun pidikkeeseen. Joten kysymys on: MIten sellaisen saa/ostaa/tehdä?
I'am the deadly stalker
I'am the midnightwalker
The one you'r trying to hide
now say your life goodbye!
Tms *Fin*
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tms *Fin* »

Minun tietääkseni ne joutuu itse tekemään/maalaamaan...
Iron Within! Iron Without!
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Ensimmäinen vaihtoehto on tehdä green stuffista. Tee gs:stä sopivankokoinen levy ja iske se kiinni. Maalaa.

Ota sopivankokoinen paperinpala, piirrä siihen haluamasi kuvio, sivele paperi pva-liiman ja veden seoksella ja laita se paikalleen.

Molemmissa versioissa kannattaa lippua hieman taivutella joistain kohdin niin se näyttää realistisemmalta.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Tai fotokopioit (eli kopioit tarpeeksi hyvälle paperille värillä) se sivu 'dexista missä nämä liput ovat kuvassa. Itse löysin ne sen lisäksi netistä .rar tiedostossa. Mistä en muista...
Endoelth

Viesti Kirjoittaja Endoelth »

sai kamulta vampre countsien lipun, modasin sitä vähän ja TADAA mulla on chapilla lippu

PS: kiitän noista vinkeistä
I'am the deadly stalker
I'am the midnightwalker
The one you'r trying to hide
now say your life goodbye!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”