"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Täydellinen armeija, onko semmoista?

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
TrollChieftain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TrollChieftain »

bottiins kirjoitti:joo ei taida onnistua minulta Power play listan väsääminen, tässä tämmöinen mitä sain aikaan, masaa melko vähän, wargeja ei mahtunut mahtia vähän heroja vähän:

2xbarrow wights (ainoastaan paralysen takia)

Mordor troll ( F seiskan takia ja tappaa hyvin heroja, varsinkin jos ne on paralysetettu)

12 berzerker (hurjan mättö voimansa takia)
12 goblin warrior
-spear (halpaa keihäs massaa)

10 haradrim jousta ( ovat kovia ampumaa)

500 pistettä

on paljon heikkoja kohtia mitä itsekkin huomasin, esim nojaa liikaa haudan haamu ja trolli comboon seka bersut gobbo kompoon...
No jaa, eikö listassa pitäisi olla ainaskin yksi hero (ellei sitten haudanhaamut ole heroja kun omaavat heroic statteja)... ja nuo barrow-wightit kuolee heti, kun omaavat vain yhden woundin. Voin kyllä luvata, että ne ja mortti tulevat olemaan vastustajan ykkösmaali.
Kyllä luulen että minun listani on parempi... ei millään pahalla.
Mutta eivät ne harad jouset ole edes mitään hyviä. Niillä on daggerit ja poisoned arrowsista ei ikinä ole hyötyä. Ainakaan mulla... :roll:
Ja kyllä tämä voi mielestäni täällä olla, kun kerta armeijoista puhutaan ja niitä tänne väsätään.
Köyhillä ei ole varaa.
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Troll Chieftain kirjoitti:
bottiins kirjoitti:joo ei taida onnistua minulta Power play listan väsääminen, tässä tämmöinen mitä sain aikaan, masaa melko vähän, wargeja ei mahtunut mahtia vähän heroja vähän:

2xbarrow wights (ainoastaan paralysen takia)

Mordor troll ( F seiskan takia ja tappaa hyvin heroja, varsinkin jos ne on paralysetettu)

12 berzerker (hurjan mättö voimansa takia)
12 goblin warrior
-spear (halpaa keihäs massaa)

10 haradrim jousta ( ovat kovia ampumaa)

500 pistettä

on paljon heikkoja kohtia mitä itsekkin huomasin, esim nojaa liikaa haudan haamu ja trolli comboon seka bersut gobbo kompoon...
No jaa, eikö listassa pitäisi olla ainaskin yksi hero (ellei sitten haudanhaamut ole heroja kun omaavat heroic statteja)... ja nuo barrow-wightit kuolee heti, kun omaavat vain yhden woundin. Voin kyllä luvata, että ne ja mortti tulevat olemaan vastustajan ykkösmaali.
Kyllä luulen että minun listani on parempi... ei millään pahalla.
Mutta eivät ne harad jouset ole edes mitään hyviä. Niillä on daggerit ja poisoned arrowsista ei ikinä ole hyötyä. Ainakaan mulla... :roll:
tykkäsin ainakin enemmän trollin listasta kun tuosta minkä teit, trollin listassa on hyvin massaa sekä ihan hyvät herot..
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

Kieltämättä trollin lista pärjäisi paremmin mutta siinäkin on heikkouksia ja melko paljon niinkuin tuossakin... 500 pisteeseen on aivan mahdotonta saada listaa joka Blokkaisi figun kuin figun vastustajalta. ja sitten mitä tulee haradi jousiin, se on vain ollut sinulla huonoa tuuria. keskiverto tuurillla voitetaan ihmiset ampumisessa, ja sitten hyvällä säkällä mitä minulla on ollut välillä voitetaan haltiat ampumisessa. ja niillä ei ole daggereita jos niille ottaa keihäät. lisäksi F 7 on melko vältämätöntä olla listassa, tai se luo ainakin paljon paljon turvallisemman olon. ainakin minulle. en muistakkaan turnausta missä minulla ei olisi ollut F 7 heroa. mutta se on taas sitä iän ikuista Uber herot VS pisteisiinsä kustannus tehokkaat hero. ja sitten niistä wargeista vielä mitkä olisi kanssa hyvä sisältyä listaan niin ajattelin niitä turnauksen kannalta, mutta moni muu ei varmaan niin täällä teekkään (koska tunaukseen ei kuitenkaan teemattomilla listoilla mennä, mutta ei useimmiten kotipeleihinkään). turnauksissa niistä on ollut hyötyä useamman kerran (tosin itse olen käyttänyt kerran vain niitä mutta vastustajat ovat hyötyneet kun heillä on nopea yksikkö ja minulla ei....)
TrollChieftain
Viesti:

Tehdäänpä päivitetty versio:

HEROES

Lurtz @ 60 pts

*Shield; Bow; Sword

Sharku @ 60 pts

*Shield; Warg; Sword

TROOPS

10 Haradrim @ 70 pts

*Spear; Bow

6 Berserker @ 90 pts

*1H/2H Sword

10 Uruk-Hai @ 110 pts

*Pikes

4 Uruk-Hai @ 44 pts

* Shields; Swords

3 Warg Rider @ 30 pts

*Swords

3 Goblins @ 15 pts

*Shields; Swords

3 Goblins @ 15 pts

*Spears

1 Mordor Orc @ 6 pts

*Spear

Total Force Cost: 500
Total Models: 42
Might: 6

Lurzilla on F5, se kyllä nokittaa kaikki kapteenit ja hyvisten perusmonsut. Tasoihin päästään kaikkien muiden paitsi Aran, Boron, Elendilin, Isildurin ja Haltioiden kanssa. Ei se F7 niin välttämätön ole. Eivät kaikki pelaa haltioilla.
Mutta tässä tulee tuhat pistettä pahoja:

HEROES

Lurz @ 60 pts

*Shield; Bow; Sword

Shagrat @ 60 pts

*Shield; Sword

Sharku @ 60 pts

* Shield; Warg; Sword

Saruman @ 150 pts

*Staff; Sword; Palantir

TROOPS

Mordor Troll @ 90 pts

*"Hand Weapon"

10 Berserker @ 150 pts

*1H/2H Swords

10 Mordor Orc @ 50 pts

*Two-Handed Axes

20 Haradrim @ 140 pts

*Spears; Bows

10 Uruk-Hai @ 110 pts

*Pikes

4 Goblins @ 20 pts

*Shields; Swords

4 Goblins @ 20 pts

*Spears

9 Warg Rider @ 90 pts

*Swords; Wargs

Total Force Cost: 1000
Total Models: 72
Might:12

20 Haradia kutittaa mukavasti vastustajan joukkoja... ja tässä on myös se paljon puhuttu F7:kin.

Kommentteja!!!
Viimeksi muokannut TrollChieftain, To 21.04.2005 19:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Köyhillä ei ole varaa.
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Tämän viestin voi poistaa tuli kirjoitettua väärää tietoa.Anteeksi.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
TrollChieftain
Viesti:

Minkähän takia armeijalistoissa ei voi poistaa viestejä? Välillä se hieman kismittää...
Köyhillä ei ole varaa.
Strider

Viesti Kirjoittaja Strider »

Troll Chieftain kirjoitti:Minkähän takia armeijalistoissa ei voi poistaa viestejä? Välillä se hieman kismittää...
no voithan sinä muokata niin ettei siinä lue mitään... kai
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Tuossa listassa on aivan liian vähän sotilaita. 67 pahista ei riitä mihinkään 1000 pisteen armeijassa.
TrollChieftain
Viesti:

No jaa, mitenköhän sitten 33 pahista riittää 500 pts armeijassa... Ota myös se huomioon, että listassa on paljon heroja. Ei massa ole aina pääasia.
Sitäpaitsi kyllä 20 jousiharadia pistää monta vihollista muusiksi ennen klosista.
No mutta kai minä voin vähän lisää sinne pistää...
Köyhillä ei ole varaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”