makrus kirjoitti:
Tollainen ketjupanssari on helpohko maalata NMM:llä suuret pinnat on huomattavasti hankalampia.
Kuinka maalataan ketjupanssari NMM:llä..? .. Itse olen juuri ensimmäisiä NMM:n kokeiluja tehnyt (vanhoihin
Kalahen-roolipelifiguihin:D), mutta rengaspanssari-osuuksiin en keksinyt kuinka NMM:ää tehdään...?
Osaisitko antaa pienen vinkin..? ..
ps. Anteeksi tämä aiheesta poikkeaminen, mutta tulipa kerrankin hyvä tilaisuus kysyä asiaa aloittamatta uutta topicia..
Mutta itse aiheeseen, eli
ritariin:
Hevosen ja ritarin keltaiset kaavut kaipaavat pikkuisen lisää/jyrkempiä highlighteja. Noin hieman kalpenevat, tulee vähän "lelumainen" olo figusta, kun on noin pelkistetty. Samaan tyyliin korostukset siis kuin esim. punaisessa viitassa. ..Niin, ja hevoseenkin vielä (mielestäni lisää) korostusta. Voi olla, että kuvakin hämää, mutta noin tuon kuvan pohjalta avittaisin.
NMM:n ja hilemaalit sotivat tosiaan toisiaan vastaan aika pahasti.. Kannattaa aina keskittyä vain jompaan kumpaan.. Mutta jos pelkästä NMM:stä haluat kommenttia, niin; Smoothimpaa väriliukumaa.. Eli ei aivan noin suditun oloista, vaan värien pitäisi olla todella tasaisesti toisiinsa sekoittuvat, ja lisäksi korostukset (reunoihin) todella tasaisesti..
Base on mielestäni hyvä.
Dissaamisestani huolimatta, hyvä figu kokonaisuudessaan!