árdboyz säännöt
árdboyz säännöt
voisiko joku laittaa minulle árdboyzien säännöt tänne sotavasaraan
http://stormofchaos.ne.games-workshop.c ... efault.htm
Tuolta löytyy Grimgor's 'ardboyz, sitä varmaankin tarkoitit.
Tuolta löytyy Grimgor's 'ardboyz, sitä varmaankin tarkoitit.
Veikkaan että kyselijä haluaa Faban ardboyzien sääntöjä ja niillä ei ole yhtään mitään tekemistä 40k ardbozien sääntöjen kanssaAssasin kirjoitti:Ainakin 40koossa on ardboyzeja...KATO codex: ORKS s.10
"Ne jotka ylenpalttiseen taikuuteen sortuvat ovat itse juustossa kieriteltyjä juuston makuisia juustopalloja justoliemessä." -Omenapoika
Siitäs kuulit! (kyllä minä sen muuten tiesin, mutten tiennyt että fabassakin on ardboyzeja!):roll:
[Olisiko kohtuuttomasti vaadittu, että vastaajalla olisi edes etäinen aavistuksen puolikas aiheesta ennen kuin siihen lähetä-nappiin ruvetaan nojaamaan? terv. (toistaiseksi vielä) ystävällinen ylläpito]
[Olisiko kohtuuttomasti vaadittu, että vastaajalla olisi edes etäinen aavistuksen puolikas aiheesta ennen kuin siihen lähetä-nappiin ruvetaan nojaamaan? terv. (toistaiseksi vielä) ystävällinen ylläpito]
Taidan olla samaa mieltä, koska viesti on postattu faban puolelle.DeadBeat kirjoitti:Veikkaan että kyselijä haluaa Faban ardboyzien sääntöjä ja niillä ei ole yhtään mitään tekemistä 40k ardbozien sääntöjen kanssaAssasin kirjoitti:Ainakin 40koossa on ardboyzeja...KATO codex: ORKS s.10
Ja pitäisikö noiden listojen linkit pistää tiedotteeksi, koska niistä ei kaikki tunnu tietävän?
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"