hmm taitaapa tämä heppu olla joku hieman erikoinen henkilö kun on monta itseäPhoenixKing kirjoitti:
Anna kun arvaan...GW:n rautaliima? Näin on käynyt monelle itselleni ja tutulleni samaisella liimalla...osta super attakia.
Pahimmat mokaukset maalauksessa?
"Ne jotka ylenpalttiseen taikuuteen sortuvat ovat itse juustossa kieriteltyjä juuston makuisia juustopalloja justoliemessä." -Omenapoika
Päätimpä tässä kerran pohjamaalata urakalla kaikki maalaamattomat TS figuni spraylla. Ai että tuli hieno pohjamaali joka kiilsi kummasti. No minäpä päätin kuitenkin laittaa ihan varmuudeksi toisenkin kerroksen kyseistä pohjamaalia. Nyt sitten pohjan kuivumisen jälkeen huomasin että se olikin ihan normaalia mustaa sprayta eikä mitään pohjamaalia. Maalinpoistoon lähtee kohta 14 tonnipoikaa, cypher, 10 Terminaattoria ja ehkäpä jopa defiler. Juuri mikään maali kun ei näihin tartu. Sitten tässä yks kerta liimasin itseni jaloista lattiaan. (En tiedä miten)
http://www.oyk.fi/rata-adressi/
Tukekaahan toverin kotimatkailua.... pliis
Tukekaahan toverin kotimatkailua.... pliis
- figunarkki
Juu. Tämä on aika yleistä. Meinaan tavamaalin ja pohjamaalin sekoittaminen keskenään. Sain kaverilta ison kasan Skaveneita vaihdossa ja kaveri oli maalannut ne tavallisella maalilla. Niissä ei tahdo mikään maali pysyä kiinni itkemälläkään.Diermes kirjoitti:Päätimpä tässä kerran pohjamaalata urakalla kaikki maalaamattomat TS figuni spraylla. Ai että tuli hieno pohjamaali joka kiilsi kummasti. No minäpä päätin kuitenkin laittaa ihan varmuudeksi toisenkin kerroksen kyseistä pohjamaalia. Nyt sitten pohjan kuivumisen jälkeen huomasin että se olikin ihan normaalia mustaa sprayta eikä mitään pohjamaalia. Maalinpoistoon lähtee kohta 14 tonnipoikaa, cypher, 10 Terminaattoria ja ehkäpä jopa defiler. Juuri mikään maali kun ei näihin tartu. Sitten tässä yks kerta liimasin itseni jaloista lattiaan. (En tiedä miten)
- Master Arturion
No huh huh!
No, koska näitä hervottoman hullunkurisia mokia tapahtuu muillekin, niin voisimpa lisätä omani sekaan:
Eli, olin ostanut space marine battle forcen (80 egee) ja maalaus setin ( 25 egee ) ja iloisena kuin pikkupoika jouluna aloin maalaamaan. No, ei niin hyvää kuin jotakin pahaakin, sillä kun menin vaihtamaan maalaus vettä, niin eräs meidän vieras tuli ja kokeili maaleja huulilleen luullen niitä meikki väreiksi... No tämä ei tietenkään riittänyt epäonnen jumalattarelle, vaan tämä tyttö jätti kaikki maalipurkit auki ja aivan maalaus alustan reunalle. No kun minä sitten tulin paikalle taas ja aloin maalaamaan figuja, niin vieraat ja oma väki päättivät lähteä lenkille ja jättivät vaahtosammuttimen kokoisen tenavan mun huolikseni. Ekaan kahteen minuuttiin ei tapahtunut mitään, mutta sitten muksu sai päähänsä hakea isänsä vasaran tämän varastosta ( olimme mökillä tähän aikaan ) ja alkoi paukuttamaan joka paikkaan vasaralla. Siinä mesotessaan se tietenkin meni mun huoneeseen, näki mun figut kuivumassa, pisti ne huvikseen ihan p*llun päreiksi ( saakelin tuhovimmainen kakara! ) ja lopuksi se iski täysillä maalaus alustan reunaan, ja sitten 25 eri citadel- väriä korostti 45*45 neliö metristä seinämää...
Ainoa lohtuni tähän oli se että mökki ei ollut meidän.
Ai niin, ja sen muksun vanhemmat anto mulle 450 euroa vahinkorvauksina
Eli, olin ostanut space marine battle forcen (80 egee) ja maalaus setin ( 25 egee ) ja iloisena kuin pikkupoika jouluna aloin maalaamaan. No, ei niin hyvää kuin jotakin pahaakin, sillä kun menin vaihtamaan maalaus vettä, niin eräs meidän vieras tuli ja kokeili maaleja huulilleen luullen niitä meikki väreiksi... No tämä ei tietenkään riittänyt epäonnen jumalattarelle, vaan tämä tyttö jätti kaikki maalipurkit auki ja aivan maalaus alustan reunalle. No kun minä sitten tulin paikalle taas ja aloin maalaamaan figuja, niin vieraat ja oma väki päättivät lähteä lenkille ja jättivät vaahtosammuttimen kokoisen tenavan mun huolikseni. Ekaan kahteen minuuttiin ei tapahtunut mitään, mutta sitten muksu sai päähänsä hakea isänsä vasaran tämän varastosta ( olimme mökillä tähän aikaan ) ja alkoi paukuttamaan joka paikkaan vasaralla. Siinä mesotessaan se tietenkin meni mun huoneeseen, näki mun figut kuivumassa, pisti ne huvikseen ihan p*llun päreiksi ( saakelin tuhovimmainen kakara! ) ja lopuksi se iski täysillä maalaus alustan reunaan, ja sitten 25 eri citadel- väriä korostti 45*45 neliö metristä seinämää...
Ainoa lohtuni tähän oli se että mökki ei ollut meidän.
Ai niin, ja sen muksun vanhemmat anto mulle 450 euroa vahinkorvauksina
We march the grim march, with a grin...why? Because we have dark sense of humor....
Hyvää on. Itse kyllästyin tuohon GW:n maalin oikutteluun ja vaihdoin tuubiliimaan(ei Super Attak). No tätä piti joka paikassa pitää pystyssä ja eräässä turnauksessa muuan ystävällinen liimanlainaaja päättikin unohtaa varoitukseni liiman käytöstä. Tuloksena kiinniliimautunut purkki ja paha mieli. Päätinpä sitten ostaa tätä paljon mainostettua Super Attakia, joka ainakin itselläni on toiminut tähän asti hyvin.DeadBeat kirjoitti:hmm taitaapa tämä heppu olla joku hieman erikoinen henkilö kun on monta itseäPhoenixKing kirjoitti:
Anna kun arvaan...GW:n rautaliima? Näin on käynyt monelle itselleni ja tutulleni samaisella liimalla...osta super attakia.. Onko tämä supper attaki hyvääkin liimaa? En ole koskaan käyttäny/ nähny
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
- Kriegsminister
Niin Super Attack pelaa kyllä, mutta älä osta sitä "Super Controller-mikä-lie-tsydeemi" purkkia.
Ostin itse tälläisen ja puolet kerkesin käyttää niin sattui korkki liimantumaan tiukasti kiinni. No tässähän ei ole mitään ihmeellistä. Kun sitten yritin pihdeillä (näitä kannattaa aina olla kahdet maalauspäydällä) avata korkin huomaan, että itse tuubi pyörii sen muovi "controller" jutun sisällä. Ja eikun pistämään päreiksi koko purkki. Sainhan sen sitten lopulta ulos, mutta siinä vaiheessa itse liimatuubi oli jo revennyt. Jippii.
Nykyään käytän tavallista tuubia. (joka on myös n. puolet halvempi) Aivan loistavasti on toiminut.
Ostin itse tälläisen ja puolet kerkesin käyttää niin sattui korkki liimantumaan tiukasti kiinni. No tässähän ei ole mitään ihmeellistä. Kun sitten yritin pihdeillä (näitä kannattaa aina olla kahdet maalauspäydällä) avata korkin huomaan, että itse tuubi pyörii sen muovi "controller" jutun sisällä. Ja eikun pistämään päreiksi koko purkki. Sainhan sen sitten lopulta ulos, mutta siinä vaiheessa itse liimatuubi oli jo revennyt. Jippii.
Nykyään käytän tavallista tuubia. (joka on myös n. puolet halvempi) Aivan loistavasti on toiminut.
Himmel, sukeltakaa!
- DJ_Silverpig
Erehdyin joskus ostamaan GeeWeen muoviliimaa (onhan se ihan tehokasta) ja avasin korkin, kallistin rajusti ja liimasin luurankoni kasaan. Tämän jälkeen laskin avonaisen liimapurkin vastamaalattujen hienojen liskojeni väliin...
Ilmaa oli mennyt sinne purkkiin liiman alle. Liimaa sitten työntyi yllättävän kovalla paineella purkista ulos hienojen liskojeni päälle.
Maalaus meni uusiksi ja muutamat yksityiskohdat peittyivät liimaan... Tiedättehän... GeeWeen liima sulattaa...
Ensimmäisen kerran inkkejä kokeillessani yritin kuivattaa ukkoa inkistä puhaltamalla... Tietenkin se inkkipurkki siinä takana avoinna.
Siitä sitten naama ja paita sinisenä vessaan pesemään kasvoja.
Onneksi pidin silloin huonoa paitaa, inkit imeytyvät niin hyvin.
Samantapainen kömmähdys kävi modelling flockin kanssa, kun puhalsin ukon basesta ylimääräisiä puruja pois. Oli siinä takana iso pakasterasiallinen flockia. Pöllähdys pisti koko huoneen vihreäksi.
Ilmaa oli mennyt sinne purkkiin liiman alle. Liimaa sitten työntyi yllättävän kovalla paineella purkista ulos hienojen liskojeni päälle.
Maalaus meni uusiksi ja muutamat yksityiskohdat peittyivät liimaan... Tiedättehän... GeeWeen liima sulattaa...
Ensimmäisen kerran inkkejä kokeillessani yritin kuivattaa ukkoa inkistä puhaltamalla... Tietenkin se inkkipurkki siinä takana avoinna.
Siitä sitten naama ja paita sinisenä vessaan pesemään kasvoja.
Onneksi pidin silloin huonoa paitaa, inkit imeytyvät niin hyvin.
Samantapainen kömmähdys kävi modelling flockin kanssa, kun puhalsin ukon basesta ylimääräisiä puruja pois. Oli siinä takana iso pakasterasiallinen flockia. Pöllähdys pisti koko huoneen vihreäksi.
Viimeksi muokannut DJ_Silverpig, Ke 20.04.2005 22:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Possu
Jep. Se purkki on suorastaan kuin suunniteltu tähän. Itsellä meni liimaa parin beastmanin päälle, housuille ja pöydälle.DJ_Silverpig kirjoitti:Erehdyin joskus ostamaan GeeWeen muoviliimaa (onhan se ihan tehokasta) ja avasin korkin, kallistin rajusti ja liimasin luurankoni kasaan. Tämän jälkeen laskin avonaisen liimapurkin vastamaalattujen hienojen liskojeni väliin...
Vai että silleen! MUlla kävi kerran semmonen moka että huh huh! Olin aikomassa puhdistaa pensseliä maalista, ravistamalla sitä vesikipossa ja sitten vielä kuivata paperilla . Juuri kun olin tekemässä tätä "operaatiota" sattui ärsyttävä käänne! Työnsinkin pensselin avonaiseen maalipurkkiin enkä vesiastiaan jaaaaaa... ravistin ja vatkasin. TULOS= Kauhea sotku pöydällä, lattialla ja pensseli pilalla!:roll:?
Jaa no meni nyt vesikippo&liima toilailuiksi.
Noh sattuipa kerran näin että:
Maalasin apoteekkariani ja puhelin soi, tökkään pensselin vesikippoon, ei, en tökkääkkään se osuu vesikippon reunaan ja purkki kaatuu.
Puhelin soi yhä ja juoksen vastaamaan: "Hyvää päivää täältä lasten suojelu liitosta, onko teillä hetki aikaa?"
Minä: "Aha, no ei!"
Juoksen takaisin maalaus nurkalleni, vesikupissa olleet vedet valuvat nyt seinää pitkin laittialle.
Viskasin päälle pyyhkeen, tietenkin vesi/maali-seos on värjännyt valkoisen seinän hippiväreihin. No äkkiä pöytä siihen eteen ja jatkamaan maalausta.
Noh sattuipa kerran näin että:
Maalasin apoteekkariani ja puhelin soi, tökkään pensselin vesikippoon, ei, en tökkääkkään se osuu vesikippon reunaan ja purkki kaatuu.
Puhelin soi yhä ja juoksen vastaamaan: "Hyvää päivää täältä lasten suojelu liitosta, onko teillä hetki aikaa?"
Minä: "Aha, no ei!"
Juoksen takaisin maalaus nurkalleni, vesikupissa olleet vedet valuvat nyt seinää pitkin laittialle.
Viskasin päälle pyyhkeen, tietenkin vesi/maali-seos on värjännyt valkoisen seinän hippiväreihin. No äkkiä pöytä siihen eteen ja jatkamaan maalausta.
Ostetaan/Vaihdetaan figuihin: KISS, Horna, Emperor, Bathory, Burzum, Behemoth, Stam1na, Mokoma, Hypocrisy, Behexen, Immortal ja Gorgoroth cd:eitä.
- figunarkki
Öö... sama vaikka se pensseli menisi maaliin niin eikös sen voi silti puhdistaa siellä vesikupissa? Miten onnistuit pilaamaan sen.Assasin kirjoitti:Vai että silleen! MUlla kävi kerran semmonen moka että huh huh! Olin aikomassa puhdistaa pensseliä maalista, ravistamalla sitä vesikipossa ja sitten vielä kuivata paperilla . Juuri kun olin tekemässä tätä "operaatiota" sattui ärsyttävä käänne! Työnsinkin pensselin avonaiseen maalipurkkiin enkä vesiastiaan jaaaaaa... ravistin ja vatkasin. TULOS= Kauhea sotku pöydällä, lattialla ja pensseli pilalla!:roll:?
paras moka oli kyllä se kun uudistin inkkikantaani koulupäivänä ruokavälkällä. oli vaaaaaaalean harmaat kollege housut jalassa ja 7 inkkiä taskussa. huomasin sitten että välitunti lähenee loppuaan ja lähdin juoksemaan koululle ja ... kaikki PRKleen inkki purkit aukes taskussa ja voitte arvata minkäväriset housut oli sen jälkeen...
oi rouva te, voimmeko me, suunnistaa tanssiparketille. otsalamppuni, voit sammuttaa, jos humppa alkaa uuvuttaa.
niin ja tossa pari viikkoo sitte viimeistelin demonette rykmenttiä kun huomasin että yksi puuttuu. harmittelin sitä siinä sitten tovin ja menin nukkumaan. aamulla heräsin kun joku tyyppi tietokonehuollosta tuli tuomaan keskusyksikköä takasin. sitten se sano että tämmönen oli löytyny levyasemasta...se otto pienen metallisen ukon taskustaan ja antoi sen mulle. siinä se oli. mun pikku demonini.ei ihme että asema ei suostunu aukeemaan..
oi rouva te, voimmeko me, suunnistaa tanssiparketille. otsalamppuni, voit sammuttaa, jos humppa alkaa uuvuttaa.
mitä ihmettä se teki levyasemassa???? Meinaatko levyasemalla CD vai levyke asemaa? Ja etkai vaan tunkenut sitä demonettea sinne itsecrom kirjoitti:niin ja tossa pari viikkoo sitte viimeistelin demonette rykmenttiä kun huomasin että yksi puuttuu. harmittelin sitä siinä sitten tovin ja menin nukkumaan. aamulla heräsin kun joku tyyppi tietokonehuollosta tuli tuomaan keskusyksikköä takasin. sitten se sano että tämmönen oli löytyny levyasemasta...se otto pienen metallisen ukon taskustaan ja antoi sen mulle. siinä se oli. mun pikku demonini.ei ihme että asema ei suostunu aukeemaan..
"Ne jotka ylenpalttiseen taikuuteen sortuvat ovat itse juustossa kieriteltyjä juuston makuisia juustopalloja justoliemessä." -Omenapoika
Itselläni on paha tapa. Pidän yleensö suussa penssilin toista puolta, ihan vain siksi että se tuntuu kivalta
No ei siinä mitään, mutta arvatkaa mitä tapahtuu kun pensselissä on Chaos Blackia ja vahingossa laitankin pensselin väärinpäin suuhun, tulee aika kiinnostava maku...
No ei siinä mitään, mutta arvatkaa mitä tapahtuu kun pensselissä on Chaos Blackia ja vahingossa laitankin pensselin väärinpäin suuhun, tulee aika kiinnostava maku...
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
siis se oli vaan jotenkin kummasti sinne joutunut, ilman basea tietysti ja cd- asemaan. se on sinne joutunu varmaan kun oon vahingossa polvellani sen avannut ja se on jotenkin mystisesti sinne joutunut..
Sakcris kirjoitti:Itselläni on paha tapa. Pidän yleensö suussa penssilin toista puolta, ihan vain siksi että se tuntuu kivalta![]()
Todellakin mystisesti. En edes pysty kuvittelemaan miten pystyisin tunkemaan figun CD asemaan sitä itse huomaamattani. yks mahollisuus olis että olisit avannu CD aseman vahingossa polvella ja esim. Tipauttanut demoneten kyynerpäällä siihen mihin laitetaan CD ja sit se asema on mennyt kiinni. En kyllä vaan tajua miten se mahtuu sinnecrom kirjoitti:siis se oli vaan jotenkin kummasti sinne joutunut, ilman basea tietysti ja cd- asemaan. se on sinne joutunu varmaan kun oon vahingossa polvellani sen avannut ja se on jotenkin mystisesti sinne joutunut..
ihan tavallisesta ruokakaupasta jopa. Myös Tiimari ja Suomalainen Kirjakauppa ovat hyviäpaikkoja.
itseasiassa vain nykyään... ennen se liima oli ihan kunnollista mutta nykyään purkeista löytyvä geeliliima tulee ulos jos purkkia katsoo pahalla silmällä...pokka kirjoitti: Jep. Se purkki on suorastaan kuin suunniteltu tähän. Itsellä meni liimaa parin beastmanin päälle, housuille ja pöydälle.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- figunarkki
Rofl. Miten selvisit loppupäivän "hippipöksyissä"?crom kirjoitti:paras moka oli kyllä se kun uudistin inkkikantaani koulupäivänä ruokavälkällä. oli vaaaaaaalean harmaat kollege housut jalassa ja 7 inkkiä taskussa. huomasin sitten että välitunti lähenee loppuaan ja lähdin juoksemaan koululle ja ... kaikki PRKleen inkki purkit aukes taskussa ja voitte arvata minkäväriset housut oli sen jälkeen...