aloitus
-
Stenvall
Re: aloitus
Kannattaa aloittaa sellaisella armeijalla, josta pidät. http://www.kolumbus.fi/teemu.pesonen/fbopas.htm-lizard92- kirjoitti:millä joukoilla kandeis alottaa ja paljoko aloitus pakkaus (vai mikä se nyt on)maksaa ja mitä se sisältää? esim. army book,rulebook,joukot tai jotain sinne päin. oon kuullu et siin on jotai rulebook,armybook,ja semmone pikku rykmentti solttui. et kertokaa ny jotai.
http://www.sotavasara.net/articles.php?show=47
Aloituspakkaus sisältää sääntökirjan, mittoja, noppia yms., rakennuksen sekä örkkejä ja Empiren sotilaita. Se maksaa 80 €. http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
Edit: Onnea uuteen harrastukseen!
Onnittelut hyvästä harrastusvalinnasta!
Todellakin, tuohon aloituspakkaukseen sisältyy em. tavarat. Tuo kannattaa hankkia mikäli edes jompikumpi noista armeijoista kiinnostaa.
Mikäli ei, niin kannattaa harkita jonkin armeijan batallion-boksin ostamista jossa tulee edulliseen hintaan figuja ja joka maksaa 80E. Tuon huonona puolena on se, että sitä ei ole saatavissa kaikille armeijoille (saatavilla ainakin: örkit ja empire, ensikuussa tulossa(?) lizardmen ja High elves.
Lisäksi tuohon pitää lisätä ko. armeijan armeijakirja (20E) ja tietysti pelin sääntökirja (40E). Jos rahan kanssa on tiukkaa, kannattaa hankkia ainakin osa figuista käytettynä.
Todellakin, tuohon aloituspakkaukseen sisältyy em. tavarat. Tuo kannattaa hankkia mikäli edes jompikumpi noista armeijoista kiinnostaa.
Mikäli ei, niin kannattaa harkita jonkin armeijan batallion-boksin ostamista jossa tulee edulliseen hintaan figuja ja joka maksaa 80E. Tuon huonona puolena on se, että sitä ei ole saatavissa kaikille armeijoille (saatavilla ainakin: örkit ja empire, ensikuussa tulossa(?) lizardmen ja High elves.
Lisäksi tuohon pitää lisätä ko. armeijan armeijakirja (20E) ja tietysti pelin sääntökirja (40E). Jos rahan kanssa on tiukkaa, kannattaa hankkia ainakin osa figuista käytettynä.
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
-
Vieras
-
Stenvall
-
Vieras
ei oo vielä mut kyl mä sen sit joskus kun mä figut saan maalattuu ja semmosta pientä kivaaStenvall kirjoitti:Onhan sitten jollakin kaverillasi se? Ongelmanahan on se, että sääntökirjan puuttuminen Warhammerissa on jopa pahempi ongelma kuin sen puuttuminen vaikka Kimblessä.-lizard92- kirjoitti:ei siinä rahan kaa onkelmaa pitäis olla kun on kohta synttärit mut tota rule bokkia en taida iha heti ostaa
-
Vieras
Periaatteessa tykillä pitää olla 3 miehistönjäsentä, mutta en usko kenekään panevan vastaan, jos haluaa heikentää omaa tykkiään laittamalla siihen vain yhden.-lizard92- kirjoitti:tää ei kyllä kuulu tänne mutta pystyykö mun kamu käyttään empiren tykkiä kun siltä puuttu kuulan kantaja ja laukaisija sillä on vain putsaaja/lataaja tahi mikä lieneekään?
Ja voihan nuo tykistönjäsenet korvata kaveripeleissä periaatteessa vaikka pikkukivillä... tai vähän tyylikkäämmin jollain ylijäämäfiguilla.tää ei kyllä kuulu tänne mutta pystyykö mun kamu käyttään empiren tykkiä kun siltä puuttu kuulan kantaja ja laukaisija sillä on vain putsaaja/lataaja tahi mikä lieneekään?
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.