"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Agri world/paradise world?

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Bumba

Agri world/paradise world?

Viesti Kirjoittaja Bumba »

tneva82 toisessa topicissa kirjoitti:
Bumba kirjoitti:että kyllä tuollaisia täydellisiä nurmia ja hienoja metsiä siellä täällä löytyy(esmes agri tai paradise planeetat).
Mitä agri ja paradise maailmat on? ja miksi ja mitä niillä tehdään? Kertokaa kaikki jos jotain tiedätte...
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Agriworld on käytännössä yksi iso pelto, jonka väkiluku ei ole mikään valtava, noin 15,000-100,000.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Agri => agricultural = agraarinen/maataloudellinen

Paradise = tämän nyt luulisi olevan itseselitteinen... (eli nimi kyllä kertoo kaiken)
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
ankara halla
Valvoja

Pieni Pimeä Mies kirjoitti:Agriworld on käytännössä yksi iso pelto, jonka väkiluku ei ole mikään valtava, noin 15,000-100,000.
Riippuen käytettävän teknologian tasosta ja planeetan koosta, väkiluku voi olla ihan mitä tahansa.
Tämän lisäksi on mahdollista, että agriplaneetalta löytyy yksi tai kaksi Hiveä (joissa mm. spaceportit ovat) jotka siis helposti pitävät sisällään satoja miljoonia ihmisiä.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Ankara Halla on puhunut. Kumartakaamme.

Paratiisimailmojen luulisin olevan sellaisia paikkoja, joihin korkea-arvoiset Keisarilliset tulevat lomailemaan.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

hassua, kaikki yleelliset tulee ranta löhö lomalle, samalla kun miljardit ihmiset kuolee xeno ja kerettiläis uhan alla...
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Attila

40k-elämä on. Siksihän me tästä niin nautimme.
ankara halla
Valvoja

Attila kirjoitti:Ankara Halla on puhunut. Kumartakaamme.
:)

Mutta ihan aikuisen oikeasti, niin imartelevaa kuin hallanpalvonta onkin niin se on myös aiheetonta. En minä ole yhtään sen enempää auktoriteetti 40k fluffintulkinnassa kuin kukaan muukaan. Eroan ehkä siinä muutamista nimeltämainitsemattomista muista, että en spekuloi tai keksi omia teorioita tai mitään muuta vastaavaa vaan ainoastaan kirjoitan vastauksia lukemani virallisen GW fluffin pohjalta, mutta ei tämäkään minusta mitään messiasta tee...

Helposti tulee mieleen viisi-kuusi nimeä jotka vähintäänkin (elleivät peräti paremminkin...) yhtä hyvin kuin minä tuntevat 40k:n taustatarinat ja kirjoittavat viestejään täällä sen mukaisesti.

Mutta kiitos nyt kuitenkin. :)
Kunhan vain jäisi tälläinen nyt tähän... .. .
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

ankara halla kirjoitti:
Pieni Pimeä Mies kirjoitti:Agriworld on käytännössä yksi iso pelto, jonka väkiluku ei ole mikään valtava, noin 15,000-100,000.
Riippuen käytettävän teknologian tasosta ja planeetan koosta, väkiluku voi olla ihan mitä tahansa.
Tämän lisäksi on mahdollista, että agriplaneetalta löytyy yksi tai kaksi Hiveä (joissa mm. spaceportit ovat) jotka siis helposti pitävät sisällään satoja miljoonia ihmisiä.
Näinhän se loogisesti ajatellen menee. Omat tietoni olivat kolmos edition sääntökirjasta.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Attila

ankara halla kirjoitti:Mutta kiitos nyt kuitenkin. :)
Teit juuri kuule saman tempun kuin Keisari Sanankantajille...

;)
Viimeksi muokannut Attila, La 23.04.2005 22:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ankara halla
Valvoja

Pieni Pimeä Mies kirjoitti:
ankara halla kirjoitti:
Näinhän se loogisesti ajatellen menee. Omat tietoni olivat kolmos edition sääntökirjasta.
Juu, sen olen itsekkin lukenut ja tässä sääntökirjassa niin planeettaluokitukset kuin koko muukin 40k fluffi on käsitelty ainoastaan erittäin pinnallisesti ja mm. useista 40k:n novelleista löytyy tarinoita hyvinkin erilaisista agriplaneetoista (mm. paikasta missä pyörä/ympyrä oli kielletty objekti...).
Mutta olennaisintahan on muistaa, ettei kahta täysin samanlaista planeettaa olekkaan. Agrimaailmanin määritelmän voi saada mikä tahansa planeetta, jonka pääasiallinen tarkoitus on ruoantuotto (esim. naapuriplaneetalle), mutta tämä ei toki sulje ulos sitä, ettei kyseiseltä planeetalta löydy muutakin kuin vain maataloutta (eli peltoa/leväfarmeja/eläinfarmeja/yms.) vaan kyllä jokaiselle Imperiumin planeetalle vähintään kuvernööri hovinsa kanssa mahtuu + PDF/IG rekrytointipaikka (nämä kun mm. ovat itsestäänselvyyksiä ei niitä kaikissa fluffilähteissä edes vaivauduta mainitsemaan).
ankara halla
Valvoja

Attila kirjoitti:
ankara halla kirjoitti:Mutta kiitos nyt kuitenkin. :)
Teit juuri kuule saman tempun kuin Keisari sanankantajille...

;)
HAH! :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”