onko Space crusaden chaos marinet hienoja vai ehkä?
- Henri Ketonen
onko Space crusaden chaos marinet hienoja vai ehkä?
Mnusta nuo Space Crusaden Chaos Space Marinet on paljon hienompia kuin gw:n uudet chaos space marinet (muistaakseni, en niitä ihan hetkeen ole nähnyt). Jos niitä vain löytyisi oikean kokoisina ja useammilla variaatioilla (aseilla, asennoilla, palasilla yleensä.).
zqmfgb
no onhan ne ihan hienoja nostalgisessa mielessä, mutta sen verran palikoita, ettei niistä nyt oikein mitään saa aikaseksi. Ja se, että ne on tehty yheksi palaseksi koko figu, niin ei sitä saa millään konvertoitua eri asentoon (yritetty on). ja sitte ku on sen 3 äijää vierekkäin tasan samassa asennossa, niin voisin väittää, että uudet kaaosmariinit pieksee ne ulkonäöltään. Muutenkin oon tosi tyytyväinen noihin uusiin kaaosmariineihin ja ne ehkä paras vaihto tällä hetkellä. IMO.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
- Henri Ketonen
-
bonesripper
- Cacodemoni
-
manmangler
- Viesti:
njoo.. ei ehkä vaan kauheen kaaosmainen fluffin mukaan, ku ne on jotain ihme automaattisinkoja, kun niitte fluffin mukaan pitäs olla sellasia kökköjä tykkejä 
mulla asp. champpina se kaaospomo SC:stä, mutta eipä se nyt muuten kauheasti erotu, muuta ku sen takia, että se on paljo pitempi ku ne muut mariinit.
mulla asp. champpina se kaaospomo SC:stä, mutta eipä se nyt muuten kauheasti erotu, muuta ku sen takia, että se on paljo pitempi ku ne muut mariinit.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"